Camping Vallicella

Camping Vallicella
7,4

17 tips over Camping Vallicella

Erik, 25-7-2015
Casteglione della Pescaina is een gezellige badplaats met leuke winkeltjes en goede restaurants.
Bianca mulkens , 12-7-2015

Ristorante all covento prachtig romantisch restaurant waar je zeker gegeten moet hebben.ook beachclub felice is ook erg prachtig maar wel prijzig.Het calla violina strand is een aanrader en het stadje massa maritima erg mooi wij zijn ook in saturnia geweest de thermaalbaden is ongeveer 1,5 uur rijden vanaf vallicella ook zeer de moeite waard toscane is erg prachtig !!

wij hadden huisje 52 de beste ligging gelukkig mooi in het midden geen grote klim !

marloes, 21-3-2015
Het restaurant ziet er aan de buitenkant misschien donker uit, maar als je naar binnen gaat en even doorloopt naar achteren (onder de overkapping) heb je plekken met werkelijk een prachtig uitzicht!

Renee, 13-10-2014

Sienna en San Gagliano

En het stand! In september heerlijke watertemperatuur

M.Marijnissen, 28-7-2014
Wat zeker een aanrader is om bij het wijnhuis il Pupillo een stukje verderop richting Follonica een avondje te boeken, daar wordt je echt verwend met heerlijke wijnen en hapjes, echte Italiaans gemaakte spaghetti ( je waande je in een tv reclame) was echt een top avond. (info is op de camping te vinden, je kan zelfs met een busje opgehaald worden) Een grote Coop supermarkt vind je als je de camping afrijd en rechtsaf gaat richting BAGNO DI GAVORRANO hier vind je ook een pinautomaat.
Laura, 22-7-2014
Het strand van Cala Fiolina is iets om heen te gaan, ook aan te raden zijn Saturnia(zwavelbaden) en Pitigliano.

Robert, 22-6-2014

Eet bij Osteria di Cecchi e Valentini erg lekker restaurant in Scarlino!

Boek een Tunneltent bij Divacamp!

Eten op de camping is erg goed!

Supermarkt Coop in Bagno di Gavorrano Grosseto is groot en dicht bij!

Ga vooral naar Volterra en San Gimignano!

De week markt op woensdag in Siena

Baaren, 27-8-2013

Wil je naar Acquavillage ga dan naar het park in Cecina en niet in Follonica.

In Cecina zijn zo'n 6 torens met glijbanen, in Follonica slechts 1.

Edwin, 14-8-2013
Dicht bij zee en toch in de volle rust. Ook geschikt voor kleine kinderen door aparte zwempool
Anne, 12-8-2013
Probeer zeker het restaurant 'Al Convento' in Scarlino! Hier hebben wij drie keer echt Italiaans gegeten!