Camping Vallicella

Camping Vallicella
7,4

22 reacties Camping Vallicella

warmte in de houten chalets

Tamara, 19-3-2018
Is het in de houten bungalows niet te warm 's nachts om te kunnen slapen zonder airco?
0 reacties

oudere kinderen

karin Hezik van, 26-9-2017
Onze kinderen zijn 15 en 17 volgende zomer ,komen er nog meer of zijn ze dan te oud?
0 reacties

Inventaris van de Bungalows.

Piemoo, 3-7-2015
Weet iemand waar ik een inventarislijst de Bungolows kan vinden. Op de site van de camping heb ik noiets gevonden. Zijn is er bv een koffieapparaat borden bestek enz.
2 reacties

Airco en muggen

Petra, 24-1-2015

Hoi,

Weet iemand of de bungalows airco hebben en of er veel muggen op de camping zitten? Moet je een badmuts op in het zwembad?

Bedankt alvast voor de info.

Gr

Petra

caravancamping of alleen tenten

Maarten, 17-12-2014
Is deze camping geschikt voor caravans?
2 reacties

Fietsen

Esther, 19-6-2014
Wij komen deze zomer naar Vallicella. Weet iemand of je in de omgeving goed kunt fietsen met twee kinderen van 10 en 8 jaar.

Ligging van de stacaravans

Joyce Gaasbeek, 15-5-2014
Ik lees toch best veel negatieve reacties over de hoogteverschillen op de camping. En mocht je het slecht treffen dan moet je een stuk lopen naar het zwembad etc. Kan iemand mij vertellen hoe de ligging van de stacaravans is? Staan deze allemaal bij elkaar en apart van het campinggedeelte en hoe zijn deze gesitueerd t.o.v. alle faciliteiten.
3 reacties

Watertappunt of kraan bij tent?

Marloes, 1-5-2014
Weet iemand toevallig of er een kraantje in de buurt van de tent staat? Bij de vorige camping moesten we iedere keer een eind lopen om water te halen. Ik hoor het graag!
3 reacties

vraagje...

Gerda Dirksen, 27-7-2013

Hallo,

Ik zag toevallig bij de beschrijving van het zwembad dat het zwembad gesloten is tijdens het sietsta, weet iemand of dit ook echt zo is? zou namelijk wel jammer zijn!!

omgeving

Hanneke , 8-2-2013
wij willen hier misschien naar toe met onze twee kids van 14 en 11! Is er voldoende te doen in de omgeving?