Camping Vallicella

220 reviews over Camping Vallicella in het Nederlands

Nooit meer

Monique
8-8-2018

De blokhutten zijn enorm gedateerd. Het toegangstrapje was rot, de torgangswegen bijna niet begangbaar(aan de kant vd huisjes), de deuren gingen niet open enz. De douche was zo klein dat mn kinderen claustrofobisch wrden (60x60cm). Ook het vakantiepark zelf mag wat onderhoud. Het lagunebad was bezaaid met wespen omdat t niet schoon was. Het ondiepe bad had ook nog ern lager gedeelte maar omdat dit nuet zichtbaar was gemaakt, vielen veel mensen. De openbare toiletten waren ranzig. Ook op gebied van veiligheid was het niet best. Brandblussers verroest en over de datum. Bij de huisjes waren niet eens blusmiddelen. We waren dus erg in schok toen we aan kwamen. Wel aardig personeel. Maar heel amaturistisch. Animatie werd niet goed vermeld. Er wrd niet gekeken naar tijd en was veel van hetzelfde. Vooral de eerste week in de avond alleen maar spelletjes voor jonge kinderen. Voor volwassenen en jeugd werd niks georganiseerd

Nooit meer

Neeltsje
7-8-2018

Fijn zwembad (ook wel wat oud), knusse camping maar veel, heel veel achterstallig onderhoud. Wij hadden een houten huisje via een touroperator geboekt. Dit zijn oude vervallen huisjes die bovendien heel slecht onderhouden zijn. Naar onze mening konden deze huisjes (48/49) wel naar de schroothoop. Bovendien waren waar wij zaten veel katten die werden gevoerd door de camping door borden met blikvlees neer te zetten. Deze katten waren ook mager en zagen er niet gezond uit: van die schurft plekken of halve staarten. Ronduit smerig. Deze beesten hingen vaak rond op onze veranda. De huisjes zelf waren ook niet schoon, volop spinnenwebben en overal kit in de badkamer waar het niet hoort en een keuken waarvan het lampje het niet deed en kastjes die niet aansloten. Of bedspreien waar oud bloed in zat. Wij hebben na de eerste nacht Neckermann gebeld met al onze klachten. Die hebben vervolgens contact gezocht met de receptie. Alternatief was buurhuis.

Gezellige camping met zeer goede sfeer

Babette
22-7-2018

Toen we aan kwamen dachten we 'vergane glorie', bij aankomst was koelkast kapot, houten chalet kraakte enorm, het lagune zwembad had last van bijen, daar zat ook niemand, achterstallig onderhoud viel ons op. Maar wat een gezellige camping, dat maakte alles goed. De animatie (leuke jongelui!) waren zo vriendelijk, maakten met ieder kind contact, zijn de hele dag bij het zwembad. Er zat geen echte organisatie in, maar dat maakte niet uit. Vanaf 15.30 uur gaat de muziek aan. Heerlijk aan het zwembad een drankje drinken, terwijl de kinderen genieten. De bar met koffie/drank/ijsjes is naast het zwembad en dit kan gewoon worden mee genomen naar het zwembad. Veel Nederlandse kinderen, dus snel aansluiting. Iedereen is heel tolerant, geen strenge regels. In de avond minidisco, stoelendans, pool party, etc. De omgeving is prachtig, veel mooie strandjes. Wij hebben een top vakantie gehad.

D-reizen

Iedere keer weer een feest!

Moniek
11-7-2018

Wij gaan dit jaar voor de vierde keer naar deze camping, en wij zijn zeker niet de enige gasten die al meerdere jaren komen. Camping is een terrassen camping en op sommige stukken erg steil.. maar als je rustig loopt, komt het allemaal goed! Het is tenslotte vakantie 😉 restaurant/winkeltje erg goed en vriendelijk. Zwembad is heerlijk met een prachtig uitzicht! Aan de bar doen ze hun uiterste best voor je en zijn ze super vriendelijk! Prijzen zijn hier ook nog leuk! Het animatie team staat de hele dag voor je klaar. Niks is te veel! Kortom voor ons is deze camping een garantie voor een heerlijke vakantie. Wij huren daar een tunneltent via touroperator.. mooie ruime plekken en fijne ruime tenten, met redelijk wat privacy..

Leuk om er keer te zijn maar nooit meer

Huijser
27-6-2018

Omgeving is prachtig . Camping is een terascamping waar je echt moet klimmen

Wc is 43 treden omhoog. Sanitair en afwas gedeelte is in gedeeltes waar je dus veel trappen om hoog klimt .

Sanitair is oud en valt van ellende uit elkaar deuren kunnen niet op slot of zitten los

Douche zijn klein en warm water is op de bon

Personeel is vriendelijk zwembad ( alleen bovenste was open ) is fijn veel ligbedem en uitzicht prachtig

Restaurant is heerlijk met een mooie eetkamers met uitzicht over de heuvels

Aanrader is om naar boven het dorp te gaan heerlijk kan je daar eten voor weinig geld

Broodjes kan je in het winkeltje bestellen en ondanks de ruimtecklein is hebben ze voor een camping winkel een groot arsortiment

Is alleen het klimmen van steile. Paden wat megasterren opbreken vooral als het warm is

Maar omgeving is adembenemend mooi

Alleen niet op deze camping voor ons met twee honden die van harte welkom zijn .

Fantastische ligging.

Marsman
10-1-2018

Rustige ligging en goed restaurant.

Supercamping voor jong en oud

Familie h
24-8-2017

Drie weken hier gebleven met eigen caravan. Kinderen, 7,15 en 17 jr hebben het super gehad. De jongste vermaakte zich prima met de animatie en andere kindjes. De oudere twee hadden meer dan genoeg vrienden (Duits, Italiaans en Nederlands). Douches waren heerlijk, soms waren ze koud. Maar dat was ook heerlijk daar het een hele hete zomer betrof.

De kinderen willen volgend jaar weer heen. Dus tot volgend jaar Vallicella!!

Ps. Nog complimenten aan het animatieteam

Mooie camping met oud sanitair

aldwin
22-8-2017

Prachtige plaatsen met oude bomen met voldoende schaduw. Leuke terrassen camping maar je moet goed ter been zijn.

Wij hadden via divacamp een huur tent, uitstekende accommodatie. Zeer compleet en alles keurig! Uitmuntende service!!

Zwembad prima, winkeltje karig maar op bestelling wel elke dag vers brood.

Sanitair een onvoldoende. Toiletten voor de helft nog hangtoiletten, de gewone, van de 5 waren er 3 stuk. Douches best redelijk maar afwassen was weer zeer matig met hooguit lauw water.

Het restaurant hebben we niet geprobeerd.

Genoten!!!

Fam Hrs
14-8-2017

We hebben genoten van de camping, zwembad en restaurant! We zaten in een blokhut die kraakte idd enorm. Maar verder, fijne bedden, schone lakens, kleine maar schone badkamer. Kleine keuken met basis spulletjes. Het restaurant was ook heerlijk. Mensen van de camping ook erg aardig en vrolijk. Dochter (9 jaar) wilde eerst niets van animatie hebben, maar eind van de vakantie kon ze geen genoeg van het team krijgen! Misschien dat we volgend jaar wel weer gaan...

Mooi gelegen terrassencamping

Vingerling, Pijnacker
7-8-2017

Doordat het niet echt druk was was een sanitairblok helaas geheel gesloten. Daardoor meer meters moeten afleggen naar een eerst volgend dichtst bijzijnde blok. Vervelender was dat aldaar sprake was van een intensiever gebruik van toiletten, douches en afwasgelegenheid, waardoor meer stank zonder extra schoonmaak; veelal einde middag en avond geen warm water meer! Dat is die camping onwaardig.

Tijdig of direct op aangeven vervangen van kapotte verlichtingen zou de service ook direct positief beïnvloeden. Sta je 's vonds in het donker niet meer op tast/gevoel te douchen...

De grootte van de standaard pitches mag wel worden uitgebreid. Hierbij wel opgemerkt dat men niet moeilijk doet wanneer je, indien daarvoor ruimte is, gebruik maakt van een naast gelegen pitch.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vallicella in Scarlino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vallicella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vallicella scoort een 7.4 uit 10 op basis van 220 reviews.