Camping Vallicella Glamping Resort

Camping Vallicella Glamping Resort

8.7Fantastisch

Italië, Toscane, Scarlino

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 222p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.7Fantastisch

• 8.8Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Terrassencamping Vallicella ligt in Italië bij Scarlino. Houd er rekening mee dat sommige delen op de camping wat verouderd zijn. De camping heeft een zwembad, restaurant en voor de kinderen is er animatie. De camping ligt vlakbij de kust en in de buurt zijn dan ook veel mooie stranden te vinden of pak de boot naar Elba voor een dag.

234 reviews over Camping Vallicella Glamping Resort

• 2019
    9L.B22-08-2019

Yes, wat een fantastische Glamping!! Wij boekten nextXL country view, adembenemend uitzicht, olijfboom dwars door het terras wat een fantastische sfeer, accommodatie bij aankomst brandschoon waar ik persoonlijk erg blij van kan worden!! De camping is volledig vernieuwd, zwembad top onze dochter was niet weg te krijgen bij de waterbaan, ligbedden heerlijk je moet wel vroeg gaan om een bedje te bemachtigen. Restaurant prima, genoeg keus geen cullinaire hoogstand wel fantastisch uitzicht vanaf het terras! Animatie echt top geregeld, die gasten zijn zo leuk met de kinderen! Ik zou zonder twijfel weer boeken voor volgend jaar!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Annelies12-08-2019

Fijne camping

Fijne camping. We hadden onze tent gehuurd via touroperator. Prima ontvangst en nette tent met goede bedden. Enige nadeel van onze ligging was dat we praktisch boven de doorgaande weg lagen waardoor we, naast de krekels, ook veel auto's hoorden. Zwembad was fantastisch: er was net een wildwaterbaan geopend. Zwemband voor nodig (a 5 euro te koop op de camping). Staat garant voor eindeloos speelplezier. Al met al een fijne camping, zeker aan te raden.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Gijs van Tilburg07-08-2019

Geweldige camping voor gezinnen met tieners!!!

Wij zijn hier afgelopen juli 3 weken geweest met onze tieners (14, 14 en 16 jaar), en zij hebben een geweldige tijd gehad! Al snel vormde zich automatisch een groep tieners die zowel overdag bij het zwembad, als 's avonds bij de bar en daarna bij de tafeltennistafels de grootste lol hadden. Wij (mijn vriendin en ik) gingen tussendoor heerlijke uitstapjes maken en onze jeugd vermaakte zich prima op de camping, iedereen blij! Volgend jaar hebben we alweer geboekt, de oudste wil nog mee, als we weer naar Vallicella gaan. Oftewel tot volgend jaar!! We hebben genoten!! Ps, kijk naar de accomodaties van Steven en Diana op deze camping, naam van bedrijf mag ik niet noemen, maar het heeft te maken met Diva en Camp, haha

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Linda26-07-2019

Neus in de boter!

Met de neus in de boter! Hier is (en wordt) hard gewerkt! Wij mochten genieten van een spiksplinternieuwe accomodatie (Next XL) met fantastisch uitzicht! Fijne zwembaden, heerlijk restaurant met goede kaart en zicht op de prachtige zonsondergang, enoteca, speeltuin, winkeltje, terrasje, het is er allemaal. Alles is nieuw en fris. De kinderen vonden de dames en heren van de animatie en natuurlijk Spotty geweldig. Met de auto ben je zo aan t strand of in een leuk dorpje. Het uitzicht op het middeleeuwse dorpje Scarlino en vanuit sommige plekjes ook de zee, is super! Er wordt nog zichtbaar (en soms hoorbaar) hard gewerkt om de puntjes op de i te zetten.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9V Vermeulen04-07-2019

Prachtige plek om een gezinsvakantie te vieren!

Camping Vallicella in Scarlino is een prachtige fijne plek om vakantie te vieren met je gezin. Het zwembad is fantastisch, en de kids zijn fan van Spotty. Wat een feest. Het restaurant is top, en het uitzicht fantastisch. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Paul16-06-2019

Topglamping. Aanrader voor gezin met kinderen.

Wij zijn op doorreis maar door toeval hier terechtgekomen. Hadden nog wel een paar dagen willen blijven zo mooi aangelegd is deze camping incl. de verzorging door het personeel. Komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Madeleine09-06-2019

Fantastisch en we komen zeker terug!!!

We hebben ons vermaakt in een totaal vernieuwde camping. Een en ander was nog niet klaar maar het geheel was een plaatje. Accommodaties top en een prachtig zwembad. Restaurant, winkeltje, barretje, enoteca, speeltuin kortom voor ieder wat wils. Ligging is fantastisch tussen vele olijfbomen en auto's mogen niet over park, dus lekker veilig met kinderen. Eten en drinken in restaurant prima als je geen zin hebt om te koken. En als je je los kunt rukken van deze heerlijke omgeving dan ligt het strand en gezellige plaatsen niet ver. Kortom we hebben genoten!!!!!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Anna Kassing08-06-2019

Heerlijke plek!

Heerlijke week gehad. Super fijne plek, prachtige accommodatie met n mooi uitzicht over de vallei. Het restaurant is echt een aanrader; prachtig en heerlijk eten. We komen hier zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Anna Kassing08-06-2019

Heerlijke plek!

Heerlijk verblijf gehad in n fijne accommodatie. Heel goed verzorgd met prachtig uitzicht op de vallei. Het restaurant is prachtig en helemaal nieuw, goed gegeten. Fijne week gehad. Hier komen we zeker nog terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Thea Janssen07-06-2019

Fantastisch! We komen zeker terug.

Wij waren super verrast ! Wat een mooie helemaal gerenoveerde camping met voor een groot deel nieuwe accommodaties. Allerlei soorten tenten en andere units. Super mooie ligging in de hellingen van een oude olijfbomengaard. Prachtig uitzicht richting Follinica en zicht op de Middellandse Zee. (20 min met de auto en dan kun je pootje baden in zee). Voor de kleintjes een hele mooie speelruimte Spottyland. Een prachtig zwembad met voor de kinderen een Spottypool. Met kinderanimatie.Een groot restaurant met veel plek binnen en buiten. Ook bij het zwembad kun je iets eten en drinken . Ook is er een winkel aanwezig zodat je niet voor alle dingen naar de supermarkt moet. Heel vriendelijk personeel 🤩 Wij sliepen in een huisje met goede bedden en goede matrassen. Een eigen veranda met zit- en ligstoelen. Airco aanwezig. Een aanrader!!🌞🌞

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

Camping Vallicella Glamping Resort info