Géén boekingskosten
ItaliëToscaneScarlinoCampings ScarlinoCamping Vallicella Glamping Resort

Camping Vallicella Glamping Resort

ItaliëToscaneScarlino

We hebben de beste aanbieders voor Camping Vallicella Glamping Resort voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 239 reviews
+45/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 239 reviews
  • 5.5Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Terrassencamping Vallicella ligt in Italië bij Scarlino. Houd er rekening mee dat sommige delen op de camping wat verouderd zijn. De camping heeft een zwembad, restaurant en voor de kinderen is er animatie. De camping ligt vlakbij de kust en in de buurt zijn dan ook veel mooie stranden te vinden of pak de boot naar Elba voor een dag.

247 Reviews over Vallicella Glamping Resort

• 8J.Eggen25-08-2021

Mooi gelegen camping fantastische glijbaan

Bij aankomst schrok ik wel even van de steile weggetjes en paadjes die je moest beklimmen om ergens te komen. Gelukkig hadden wij een accommodatie dicht bij de voorzieningen zoals het zwembad en animatie. Wij hadden geen eigen sanitair in onze accommodatie(coco suite) opzich geen probleem maar het sanitair van de camping is echt heel slecht en als je jezelf een glamping wil noemen zouden ze daar zeker wat aan moeten doen! Animatie team super enthousiast en gezellig, die maken het de kinderen echt naar hun zin! Zwembad en glijbaan zijn super, onze oudste van 5 vermaakte zich hele dagen op de glijbaan. Mocht je een kleintje in de kinderwagen hebben zoals wij hadden, dan is deze camping niet echt geschikt en kan je beter voor een wat vlakkere camping kiezen. Wij komen hier zeker een keer terug als de kids iets groter zijn! Tip als je van wijn houd: Morris Farm op 15 minuten rijden, heerlijke wijnen proeven met fantastisch uitzicht!

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 7Louw24-08-2021

Redelijke camping maar niet voor herhaling vatbaar

Het is echt een terassencamping waarbij er bijna geen accommodaties gezellig bij elkaar staan. De tenten van Tendi liggen op een dor terrein en zijn lastig te bereiken, ze staan absoluut niet gezellig maar liggen wel dichtbij het zwembad en de animatie enz. Het zwembad is mooi maar er zijn veel oudere kinderen die niet op kleine kinderen letten (vooral in de wildwaterbaan, de pret voor onze kids was dus van korte duur), ook de badmeesters letten nier op. Er zijn te weinig ligstoelen waardoor je handdoekje leggen krijgt. Verder is de camping en ook het zwembad niet overzichtelijk. Wel erg leuke en enthousiaste animatie in het Nederlands! Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Camping weekend en Orlando in Chianti vonden wij vele malen mooier (vooral voor jongere kinderen).

• 8Chantal24-08-2021

Feeërieke camping met top glijbaan

Camping is prachtig gelegen. Wel een steile camping. Dus afhankelijk van je plek moet je aardig klimmen. Maar ach het went en ze hebben een taxiservice met een golfkarretje. En die brengen je rap boven. Het zwembad is fantastisch, geen badmuts en je mag er een bommetje doen en een balletje gooien. Glijbaan is geweldig. En ja er is een run op de bedjes. Maar dat krijg je een beetje als je te weinig bedjes hebt. Ze moeten er gewoon wat bij plaatsen. Verder is er veel animatie voor kleine kinderen. Van knutselen tot bingo met plaatjes, een leuke film op groot scherm, tot pony voeren. te weinig voor pubers. Maar ze vermaken zich wel tot ca 15/16. Er is een schitterend voetbalveld met verlichting, en er zijn 2 tafeltennistafels. Het zou leuk zijn als ze er wat meer avondprogramma zou zijn met een muziek, maar het terras is vaak gezellig druk. En ik hoop wel wat ze wat aan de rij voor het brood gaan doen. haha bizar, beter yoghurt eten.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Rick24-08-2021

Zoon (10): "Vallicella is de beste camping ever"

"Als ik hier zou wonen, zou ik gelijk naar Vallicella gaan" zei mijn oudste zoon (10) toen wij, in officieel het mooiste plaatsje van Toscane, Suveretto waren. "Vallicella is de beste camping ever". Onderweg terug uit Suveretto wilden we nog een keer naar Scarlino, dat eigenlijk niet onderdoet voor Suveretto in schoonheid, met zijn klooster, nauwe straatjes en het vervallen kasteel. In de auto werd door de jongens druk gerekend met de tijdschatting van de routeplanner, of we wel op tijd thuis zouden zijn voor nog een plons in het zwembad en de minidisco daar, bij de bar. We wisten niet dat onze jongens daar zó gek op konden worden, mede door het enthousiaste team van de animatie dansen ze elke avond enthousiast mee. Wij slaan het tafereel dan gade met een koud pilsje, ook een Aperol Spritz is populair en je kan makkelijk een praatje maken als je dat wilt, veel nederlanders. De liedjes schallen na thuiskomst nog uit de speakers, "Ritmo d

• 9Staat v/h sanitair
  • 5Lies10-08-2021

Camping met potentieel, tegenvallende accommodatie

Op zich prima camping. Veel Nederlanders. Leuk zwembad, maar op bepaalde dagen te druk. Veel bedjes bezet. Eigenlijk te krap voor zoveel gasten. We hadden de twin lodge geboekt. De keuken was zo primitief. 1 kookplaatje. We kregen er op verzoek 1 bij, maar dat kon de stroom voorziening niet aan. Dan kan je beter zelf met een eigen tent gaan. Omgeving valt ook tegen. Behalve de strandjes eigenlijk niets te doen. Prima als je met kleine kinderen komt. Restaurant op camping duur, maar wel erg goed.

• 7Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Branderhorst10-08-2021

Fantastisch camping met beroerd sanitair

Alle reviews hieronder kloppen. Fantastische camping met waardeloos eigen sanitair.Douches met lauw water of nauwelijks een straal.Wasbakken met juiste een harde straal zodat alles zeiknat wordt.Wordt slecht schoongemaakt.Verder een top camping

• 1Staat v/h sanitair
  • 7RG10-08-2021

Prima verblijf, maar niet voor herhaling vatbaar

Plus.Leuke nette glamping met veel keuze aan accomodaties. Prima zwembad en restaurant. Goede animatie. Goede bedden. Mooie camping met leuk uitzicht op Scarlino.Min.Veel te weinig stoelen bij zwembad waardoor de welbekende stoelendans ontstaat bij de opening vh zwembad.Erg veel hoogte verschillen op het park (er rijden eventueel wel golfkarretjes die je van beneden naar boven kunnen brengen).Wij hadden een 6 persoon chalet met woonkamer geboekt, maar waarschijnlijk was die ene stoel in de hoek de woonkamer. Het bovenste bed van het stapelbed was nagenoeg onbereikbaar. Badkamer was 2m² met daarin een douche, wc en wasbak, dus nog voor 1 persoon tegelijk toegankelijk terwijl het een 6 persoons huisje was. Al met al was de prijs (best hoog) niet in verhouding met kwaliteit. Andere leuke dorpjes liggen snel op 20 min. rijden.Staat van sanitair is beoordeeld op onze chalet. Op het park kan ik niet beoordelen.

• 8Berjan Geertjes04-08-2021

Super leuke camping op een mooie plek

Mooie camping met vriendelijk personeel. Rustig ondanks de drukte en erg leuke accomodaties. Zwembad heeft een erg leuke lange glijbaan. Het is wel totaal kansloos om te zien dat mensen de handoekjes om 10 uur neerleggen en dan weer gaan, maar dat soort trieste gevallen heb je op veel plekken. Taxi service op de camping is echt top. Heerlijke tijd hier

• 6Eetgelegenheden
  • 8Berlinda20-10-2020

Geweldig uitzicht met prima voorzieningen

Accomodaties zijn er in vele soorten, goed schoon en ruim opgezet. Staanplaatsen onder aan de camping Terrassencamping met schitterend uitzicht. Mooi zwembad Vriendelijk personeel

Enige nadeel maar dat ligt zeker niet aan de camping zijn de steekmuggen s avonds.

• 7Fam Vermeulen20-09-2020

Afhankelijk van plek op camping

Min/pluspunten op een rij:

• ruime plekken met schaduw. (Nr 11) koelkast blijkt minibar, verkoop het dan niet. -terrassencamping dus flinke klim naar centrale plein
    • Parkeerplaats naast camping. tot laat overlast! auto’s over grint, praten, toeteren etc.. om 23:00 ging poort dicht maar heel gek, er reden toch auto’s op de auto vrije camping! uitrit lag langs de plekken, er werd veel te hard gereden (bord 5 werd 50) erg gevaarlijk en storend.
    • jeugd verzameld zich op centrale sportveld, daardoor hele avond veel rumoer/stoere praat wat je vooral merkt als je laag zit. Er zit op berg een wijnhuis met honden en zodra jeugd stil is begint het blaffen.. oordoppen mee dus! -sanitair, oud, huisjes staan op 1. Wel schoon maar douche wisselend en lauwe afwas. Tip: siena/porto Santo stefano, Castiglione delle Pescaia Pluspunten: zwembad is paradijs, personeel vooral zwemteam compliment! Gemoedelijk omgeving prachtig! Het weer!
    • 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar