Kleine hotelsWeer vandaag14°8°
6,6

Omschrijving
Terrassencamping Vallicella ligt in Italië bij Scarlino. Houd er rekening mee dat sommige delen op de camping wat verouderd zijn. De camping heeft een zwembad, restaurant en voor de kinderen is er animatie. De camping ligt vlakbij de kust en in de buurt zijn dan ook veel mooie stranden te vinden of pak de boot naar Elba voor een dag.

We hebben een aantal aanbieders voor Vallicella Glamping Resort voor je op een rij gezet:

212 reviews over Camping Vallicella Glamping Resort in het Nederlands

Heerlijke plek om vakantie te vieren

T.,
9-1-2019

Het is een prachtige camping. Wij zaten in een hut op de camping. Een heerlijk plekje! Een auto is wel gewenst om dingen in de omgeving te ondernemen. Het personeel in het algemeen en die van de animatie in het bijzonder waren heel erg vriendelijk, behulpzaam en creatief!

Leuk, mooie omgeving. Erg warm

Eric,
22-8-2018

Tent zonder sanitair via touroperator, Steef en Diana zijn erg gastvrij, hebben ons hartelijk ontvangen. Sanitair blok was ca 25 meter lopen. Het sanitair gebouw is wat gedateerd maar gewoon voldoende en werd elke dag 1-2 schoongemaakt (kwam 1x's nachts de schoonmaakster tegen) Onze jongste zoon kreeg last van een dubbele oorontsteking en Steef hielp ons goed op weg. Zwembad water was gewoon vuil geworden met die hete temperaturen. Meerdere kinderen hadden hier last van.

Mooie omgeving heerlijke langzaam aflopende strandjes. probeer het strandje tussen Follinca en Puntone, daar is een strandtentje Eat and Smile, koffie 1 euro en Cappucino 1.30. aan het strand. Geweldig!! en gratis koude douches!

Annimatie was heel aardig en onze oudste van 15 heeft zich prima vermaakt met andere kinderen en wilde niet weg. Restaurant is lekker en prima eten.

Veel nederlanders op de camping en neem een klamboe mee tegen de muggen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Touroperator bedankt!

Gijs van Tilburg,
15-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op camping Vallicella, of eigenlijk in de heerlijke safaritent van touroperator!! Wat een service van Steven en Diana, echt geweldig!!! Voorafgaande aan de vakantie heb ik hen alle vragen al kunnen stellen, kreeg zelfs een foto van de tent en de ligging. Waar krijg je die service nog?? 2 Bijzettentjes bij de tent, geen probleem.... Prachtige tent met dito sanitair in de tent. Al met al, touroperator, jullie maken dat Vallicella leeft!! De huisjes zijn nodig aan renovatie toe, hetzelfde geldt voor het zwembad, al is het zwembad nog te doen, dwz wij hebben er geen hinder van ondervonden. De ligging van de camping is geweldig, prachtige plaatsen om te bezichtigen en de basis van de camping is prachtig. Eten kun je in de nabijheid ook prima. Voor mensen met zowel jongere kinderen als tieners kunnen hier een prima vakantie beleven. let wel! Boek bij touroperator of ga met eigen tent, caravan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer

Monique,
8-8-2018

De blokhutten zijn enorm gedateerd. Het toegangstrapje was rot, de torgangswegen bijna niet begangbaar(aan de kant vd huisjes), de deuren gingen niet open enz. De douche was zo klein dat mn kinderen claustrofobisch wrden (60x60cm). Ook het vakantiepark zelf mag wat onderhoud. Het lagunebad was bezaaid met wespen omdat t niet schoon was. Het ondiepe bad had ook nog ern lager gedeelte maar omdat dit nuet zichtbaar was gemaakt, vielen veel mensen. De openbare toiletten waren ranzig. Ook op gebied van veiligheid was het niet best. Brandblussers verroest en over de datum. Bij de huisjes waren niet eens blusmiddelen. We waren dus erg in schok toen we aan kwamen. Wel aardig personeel. Maar heel amaturistisch. Animatie werd niet goed vermeld. Er wrd niet gekeken naar tijd en was veel van hetzelfde. Vooral de eerste week in de avond alleen maar spelletjes voor jonge kinderen. Voor volwassenen en jeugd werd niks georganiseerd

Nooit meer

Neeltsje,
7-8-2018

Fijn zwembad (ook wel wat oud), knusse camping maar veel, heel veel achterstallig onderhoud. Wij hadden een houten huisje via een touroperator geboekt. Dit zijn oude vervallen huisjes die bovendien heel slecht onderhouden zijn. Naar onze mening konden deze huisjes (48/49) wel naar de schroothoop. Bovendien waren waar wij zaten veel katten die werden gevoerd door de camping door borden met blikvlees neer te zetten. Deze katten waren ook mager en zagen er niet gezond uit: van die schurft plekken of halve staarten. Ronduit smerig. Deze beesten hingen vaak rond op onze veranda. De huisjes zelf waren ook niet schoon, volop spinnenwebben en overal kit in de badkamer waar het niet hoort en een keuken waarvan het lampje het niet deed en kastjes die niet aansloten. Of bedspreien waar oud bloed in zat. Wij hebben na de eerste nacht Neckermann gebeld met al onze klachten. Die hebben vervolgens contact gezocht met de receptie. Alternatief was buurhuis.

Gereisd met partner in juni 2018

Gezellige camping met zeer goede sfeer

Babette,
22-7-2018

Toen we aan kwamen dachten we 'vergane glorie', bij aankomst was koelkast kapot, houten chalet kraakte enorm, het lagune zwembad had last van bijen, daar zat ook niemand, achterstallig onderhoud viel ons op. Maar wat een gezellige camping, dat maakte alles goed. De animatie (leuke jongelui!) waren zo vriendelijk, maakten met ieder kind contact, zijn de hele dag bij het zwembad. Er zat geen echte organisatie in, maar dat maakte niet uit. Vanaf 15.30 uur gaat de muziek aan. Heerlijk aan het zwembad een drankje drinken, terwijl de kinderen genieten. De bar met koffie/drank/ijsjes is naast het zwembad en dit kan gewoon worden mee genomen naar het zwembad. Veel Nederlandse kinderen, dus snel aansluiting. Iedereen is heel tolerant, geen strenge regels. In de avond minidisco, stoelendans, pool party, etc. De omgeving is prachtig, veel mooie strandjes. Wij hebben een top vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Iedere keer weer een feest!

Moniek,
11-7-2018

Wij gaan dit jaar voor de vierde keer naar deze camping, en wij zijn zeker niet de enige gasten die al meerdere jaren komen. Camping is een terrassen camping en op sommige stukken erg steil.. maar als je rustig loopt, komt het allemaal goed! Het is tenslotte vakantie 😉 restaurant/winkeltje erg goed en vriendelijk. Zwembad is heerlijk met een prachtig uitzicht! Aan de bar doen ze hun uiterste best voor je en zijn ze super vriendelijk! Prijzen zijn hier ook nog leuk! Het animatie team staat de hele dag voor je klaar. Niks is te veel! Kortom voor ons is deze camping een garantie voor een heerlijke vakantie. Wij huren daar een tunneltent via touroperator.. mooie ruime plekken en fijne ruime tenten, met redelijk wat privacy..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Leuk om er keer te zijn maar nooit meer

Huijser,
27-6-2018

Omgeving is prachtig . Camping is een terascamping waar je echt moet klimmen

Wc is 43 treden omhoog. Sanitair en afwas gedeelte is in gedeeltes waar je dus veel trappen om hoog klimt .

Sanitair is oud en valt van ellende uit elkaar deuren kunnen niet op slot of zitten los

Douche zijn klein en warm water is op de bon

Personeel is vriendelijk zwembad ( alleen bovenste was open ) is fijn veel ligbedem en uitzicht prachtig

Restaurant is heerlijk met een mooie eetkamers met uitzicht over de heuvels

Aanrader is om naar boven het dorp te gaan heerlijk kan je daar eten voor weinig geld

Broodjes kan je in het winkeltje bestellen en ondanks de ruimtecklein is hebben ze voor een camping winkel een groot arsortiment

Is alleen het klimmen van steile. Paden wat megasterren opbreken vooral als het warm is

Maar omgeving is adembenemend mooi

Alleen niet op deze camping voor ons met twee honden die van harte welkom zijn .

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastische ligging.

Marsman,
10-1-2018

Rustige ligging en goed restaurant.

Gereisd met partner in juni 2016

Supercamping voor jong en oud

Familie h,
24-8-2017

Drie weken hier gebleven met eigen caravan. Kinderen, 7,15 en 17 jr hebben het super gehad. De jongste vermaakte zich prima met de animatie en andere kindjes. De oudere twee hadden meer dan genoeg vrienden (Duits, Italiaans en Nederlands). Douches waren heerlijk, soms waren ze koud. Maar dat was ook heerlijk daar het een hele hete zomer betrof.

De kinderen willen volgend jaar weer heen. Dus tot volgend jaar Vallicella!!

Ps. Nog complimenten aan het animatieteam

Gereisd anders in augustus 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vallicella Glamping Resort in Scarlino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vallicella Glamping Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.