7,9

Terrassencamping Vallicella ligt in Italië bij Scarlino. Houd er rekening mee dat sommige delen op de camping wat verouderd zijn. De camping heeft een zwembad, restaurant en voor de kinderen is er animatie. De camping ligt vlakbij de kust en in de buurt zijn dan ook veel mooie stranden te vinden of pak de boot naar Elba voor een dag.

We hebben een aantal aanbieders voor Vallicella Glamping Resort voor je op een rij gezet:

219 reviews over Camping Vallicella Glamping Resort in het Nederlands

Prachtige plek om een gezinsvakantie te vieren!

V Vermeulen
4-7-2019

Camping Vallicella in Scarlino is een prachtige fijne plek om vakantie te vieren met je gezin. Het zwembad is fantastisch, en de kids zijn fan van Spotty. Wat een feest. Het restaurant is top, en het uitzicht fantastisch. Echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Topglamping. Aanrader voor gezin met kinderen.

Paul
16-6-2019

Wij zijn op doorreis maar door toeval hier terechtgekomen. Hadden nog wel een paar dagen willen blijven zo mooi aangelegd is deze camping incl. de verzorging door het personeel. Komen zeker nog een keer terug.

Fantastisch en we komen zeker terug!!!

Madeleine
9-6-2019

We hebben ons vermaakt in een totaal vernieuwde camping. Een en ander was nog niet klaar maar het geheel was een plaatje. Accommodaties top en een prachtig zwembad. Restaurant, winkeltje, barretje, enoteca, speeltuin kortom voor ieder wat wils. Ligging is fantastisch tussen vele olijfbomen en auto's mogen niet over park, dus lekker veilig met kinderen. Eten en drinken in restaurant prima als je geen zin hebt om te koken. En als je je los kunt rukken van deze heerlijke omgeving dan ligt het strand en gezellige plaatsen niet ver. Kortom we hebben genoten!!!!!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Heerlijke plek!

Anna Kassing
8-6-2019

Heerlijke week gehad. Super fijne plek, prachtige accommodatie met n mooi uitzicht over de vallei. Het restaurant is echt een aanrader; prachtig en heerlijk eten. We komen hier zeker nog een keer terug!

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijke plek!

Anna Kassing
8-6-2019

Heerlijk verblijf gehad in n fijne accommodatie. Heel goed verzorgd met prachtig uitzicht op de vallei. Het restaurant is prachtig en helemaal nieuw, goed gegeten. Fijne week gehad. Hier komen we zeker nog terug.

Fantastisch! We komen zeker terug.

Thea Janssen
7-6-2019

Wij waren super verrast ! Wat een mooie helemaal gerenoveerde camping met voor een groot deel nieuwe accommodaties. Allerlei soorten tenten en andere units. Super mooie ligging in de hellingen van een oude olijfbomengaard. Prachtig uitzicht richting Follinica en zicht op de Middellandse Zee. (20 min met de auto en dan kun je pootje baden in zee). Voor de kleintjes een hele mooie speelruimte Spottyland. Een prachtig zwembad met voor de kinderen een Spottypool. Met kinderanimatie.Een groot restaurant met veel plek binnen en buiten. Ook bij het zwembad kun je iets eten en drinken . Ook is er een winkel aanwezig zodat je niet voor alle dingen naar de supermarkt moet. Heel vriendelijk personeel 🤩 Wij sliepen in een huisje met goede bedden en goede matrassen. Een eigen veranda met zit- en ligstoelen. Airco aanwezig. Een aanrader!!🌞🌞

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Geweldig!

Mara
7-6-2019

Ik ben de eerste gast en ik weet niet wat ik zie! Een onwijs nette en kindvriendelijke camping.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Heerlijke plek om vakantie te vieren

T.
9-1-2019

Het is een prachtige camping. Wij zaten in een hut op de camping. Een heerlijk plekje! Een auto is wel gewenst om dingen in de omgeving te ondernemen. Het personeel in het algemeen en die van de animatie in het bijzonder waren heel erg vriendelijk, behulpzaam en creatief!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Leuk, mooie omgeving. Erg warm

Eric
22-8-2018

Tent zonder sanitair via touroperator, Steef en Diana zijn erg gastvrij, hebben ons hartelijk ontvangen. Sanitair blok was ca 25 meter lopen. Het sanitair gebouw is wat gedateerd maar gewoon voldoende en werd elke dag 1-2 schoongemaakt (kwam 1x's nachts de schoonmaakster tegen) Onze jongste zoon kreeg last van een dubbele oorontsteking en Steef hielp ons goed op weg. Zwembad water was gewoon vuil geworden met die hete temperaturen. Meerdere kinderen hadden hier last van. Mooie omgeving heerlijke langzaam aflopende strandjes. probeer het strandje tussen Follinca en Puntone, daar is een strandtentje Eat and Smile, koffie 1 euro en Cappucino 1.30. aan het strand. Geweldig!! en gratis koude douches! Annimatie was heel aardig en onze oudste van 15 heeft zich prima vermaakt met andere kinderen en wilde niet weg. Restaurant is lekker en prima eten. Veel nederlanders op de camping en neem een klamboe mee tegen de muggen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Touroperator bedankt!

Gijs van Tilburg
15-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op camping Vallicella, of eigenlijk in de heerlijke safaritent van touroperator!! Wat een service van Steven en Diana, echt geweldig!!! Voorafgaande aan de vakantie heb ik hen alle vragen al kunnen stellen, kreeg zelfs een foto van de tent en de ligging. Waar krijg je die service nog?? 2 Bijzettentjes bij de tent, geen probleem.... Prachtige tent met dito sanitair in de tent. Al met al, touroperator, jullie maken dat Vallicella leeft!! De huisjes zijn nodig aan renovatie toe, hetzelfde geldt voor het zwembad, al is het zwembad nog te doen, dwz wij hebben er geen hinder van ondervonden. De ligging van de camping is geweldig, prachtige plaatsen om te bezichtigen en de basis van de camping is prachtig. Eten kun je in de nabijheid ook prima. Voor mensen met zowel jongere kinderen als tieners kunnen hier een prima vakantie beleven. let wel! Boek bij touroperator of ga met eigen tent, caravan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

• Overige servicesFietsverhuur, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vallicella Glamping Resort in Scarlino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vallicella Glamping Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.