ItaliëToscaneScarlinoResorts ScarlinoVakantiepark Borgo Etrusco

Vakantiepark Borgo Etrusco

ItaliëToscaneScarlino

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Borgo Etrusco voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 38 reviews

Vakantiepark info

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

38 Reviews over Borgo Etrusco

• 9De Jong06-08-2019

Mooi appartementen complex.

Een mooi gelegen appartementencomplex. Goede plek om steden als Pisa, Lucca, Siena en Florence te bezoeken. De omgeving is mooi, ook leuke kleinere dorpjes als Massa Maritima en Castiglione Della Pescaia zijn de moeite waard.
    Fijn zwembad met ligbedden. Supermarkten dichtbij. Ook strand goed te bereiken, 20 minuutjes rijden. De medewerkers van de receptie zijn super behulpzaam en spreken goed Engels. Wij hadden een mooi appartement (B2) met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Veel ruimte en een goede keuken, alles netjes schoon. In het appartement waren vier airco's aanwezig. Een klein tuintje aan de achterkant en een afgesloten terras aan de voorkant. Het jammere was wel dat we nogal lawaaierige bovenburen hadden. Veel appartementen zijn prive bezit en worden gedurende de zomer door Italiaanse gezinnen bewoond. Dus dan hoor je muziek, t.v. en luid gepraat. Dat is natuurlijk niet overal het geval. Al met al een hele fijne vakantie gehad!

• 8Activiteiten
  • 6Anja en Cor08-06-2017

Nooit meer in Mei

Tip: ga Nooit in de maand mei naar het vakantiepark Borgo Etrusco omdat het hele park vol zit met kleine rode spinnetjes. Duizenden spinnetjes tegen de muren, plafond en vloer van het terras e.d. Zowel de touroperator als de leiding van het complex geven aan dat dot een natuurverschijnsel is en dat ze er niets tegen kunnen doen. Je kan niet fatsoenlijk op de terras zitten of liggen!!!

• 3Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 8Nicole14-09-2016

Heerlijk voor gezinnen

Fijne vakantie plek in het zuiden van Toscane. Verwacht niet het Toscane zoals in de Chianti streek, maar geniet wel van de heerlijke strandjes in de buurt, de vriendelijkheid van de locals en het overheerlijke Italiaanse eten! Als het park ook nog een restaurant zou hebben zou ik het een 10 geven!

• 8Activiteiten
  • 10Myriam Baert01-08-2013

Fantastisch vakantiedomein

Wij hebben net een vakantie van 2 weken achter de rug in borgo etrusco in scarlino! In enkele woorden : het was fantastisch. De huisjes waren zeer proper en comfortabel. Het domein was super! Alleen het zwembad was een beetje klein in vergelijking met de bezetting van het aantal huisjes. Maar dit kon de pret niet verderven. S'namiddags reden we naar la tirrenia (de zee) op ongeveer 10 minuutjes rijden met de wagen. Kortom, volgend jaar gaan we zeker terug voor 3 weken!

• 7Activiteiten
  • 9gukasovi22-08-2012

Fijne plek

We zijn hier twee weken in juli 2012 geweest met twee kinderen van 4 en 1,5 jaar. Het is ons prima bevallen. Mooi opgezet park waar geen auto's komen,niet ver van het strand(15 km), prima en ruim airconditioned appartement en ok zwembad. Zeer goede service. Een aantal negatieve puntjes: 1. Als je buiten zit bijna geen privacy (vooral niet met tien duitsers naast je) 2. Redelijk steile strap naar het app toe. Met zoontje van 1,5 erg oppassen 3. Geen restaurant of bar op het park (hoewel wel pizza en andere kleine gerechten te bestellen) 4. Veel te weinig ligbedden voor het aantal gasten (en dus ook druk zwembad) 5. redelijk afgelegen en dus auto absolute must 6. weinig speelmogelijkheden kinderen.(hoewel genoeg gras om rond te huppelen en veel vriendjes/vriendinnetjes) Verder vonden wij de bekende steden San Gimigiano, Volterra en Sienna allemaal redelijk ver weg (100 km enkele reis). In de omgeving genoeg andere mooie plaatsen om te bezoeken! Kortom: Zeer tevreden en een aanrader.

• 4Activiteiten
  • 8pascal penders27-07-2012

Zeer mooi, veel rust!

Juli 2012, zijn wij met 2 pubers een week in Borgo Etrusco geweest. Heel erg mooi, voldoende ruimte, zeer goed ingerichte en verzorgde appartementen. Fijne airco aanwezig. Personeel is heel vriendelijk. Diverse plaatsen in de buurt goed bereikbaar. Strand is niet zo schoon. Wij vonden maar 1 minpunt: er is geen bar!!

• 5Activiteiten
  • 8heer Boudens11-06-2012

Vakantiepark in heuvels met schitterend uitzicht

Mooie vakantiepark in de heuvels van Scarlino. Op 10 minuten van het strand en rij afstand van Pisa, Florance en andere steden.

• 7Activiteiten
  • 8Boy22-09-2011

Netjes schoon en prachtig gelegen

Wij hebben het park in het naseizoen bezocht. En dat was voor ons ideaal. Het was er zeer rustig. We hadden het zwembad praktisch voor ons zelf. Ondanks dat er weinig mensen op het park waren (Lees: Er stonden maar 5/6 auto's) werd het park elke dag schoon en bijgehouden door het personeel. We konden de hele dag gebruik maken van het zwembad. Iets wat in het hoogseizoen niet kan omdat er een badmeester is. Die, net als alle andere Italianen, gaat lunchen. Dan mag je het zwembad niet in (tussen 13:30 en 16:00) Niet ideaal als het 33 graden is. Maar wij hebben na onze tripjes er heerlijk gebruik van gemaakt. De studio B5 (van 2 personen) was netjes en van alle gemakken voorzien. De receptioniste legde alles uit van ideale stranden tot de markten in de omgeving.

De supermarkt is nog geen 5 minuten rijden van het park vandaan. Je zit in verhouding wel iets verder weg van Pisa en Florence af. Maar het is te doen. (Pitigliano is ook een aanrader)

• 9Jacques en Myrthe02-09-2011

Heerlijke vakantie!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen (1 en 3). Mooie, ruime appartementen. Er is inmiddels een winkeltje bij de lokatie, elke dag vers brood. Er is ook een klein speeltuintje gekomen, een glijbaan en twee speelhuisjes.

Je hebt inderdaad wel echt een auto nodig, maar er is in de omgeving veel te doen. Stranden ook mooi. Ga bij Puntone naar rechts en parkeer je auto op een van de parkeervelden (5 euro per dag, 3 euro voor halve dag) en je loopt in paar minuutjes naar het strand.

• 4Activiteiten
  • 8Antonella21-08-2011

davvero bello!

Molto accogliente il personale.Molto bello il residence. Anche la piscina bella e pulita. Desidero ringraziare in modo particolare la Sig.ra Miriana che è stata molto comprensiva con la mia cagnolina che purtroppo ha fatto un danno all'interno dell'appartamento. Posto molto tranquillo.

• 7Onderkomen

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Beach

• ZandstrandBeschikbaar