Vakantiepark Borgo Etrusco

• Onderkomen5
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5
  • Activiteiten3

Tip: ga Nooit in de maand mei naar het vakantiepark Borgo Etrusco omdat het hele park vol zit met kleine rode spinnetjes. Duizenden spinnetjes tegen de muren, plafond en vloer van het terras e.d. Zowel de touroperator als de leiding van het complex geven aan dat dot een natuurverschijnsel is en dat ze er niets tegen kunnen doen. Je kan niet fatsoenlijk op de terras zitten of liggen!!!

Heerlijk voor gezinnen

Nicole
14-9-2016
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Fijne vakantie plek in het zuiden van Toscane. Verwacht niet het Toscane zoals in de Chianti streek, maar geniet wel van de heerlijke strandjes in de buurt, de vriendelijkheid van de locals en het overheerlijke Italiaanse eten! Als het park ook nog een restaurant zou hebben zou ik het een 10 geven!

Fantastisch vakantiedomein

Myriam Baert
1-8-2013
  • Activiteiten7

Wij hebben net een vakantie van 2 weken achter de rug in borgo etrusco in scarlino! In enkele woorden : het was fantastisch. De huisjes waren zeer proper en comfortabel. Het domein was super! Alleen het zwembad was een beetje klein in vergelijking met de bezetting van het aantal huisjes. Maar dit kon de pret niet verderven. S'namiddags reden we naar la tirrenia (de zee) op ongeveer 10 minuutjes rijden met de wagen. Kortom, volgend jaar gaan we zeker terug voor 3 weken!

Fijne plek

gukasovi
22-8-2012
  • Activiteiten4

We zijn hier twee weken in juli 2012 geweest met twee kinderen van 4 en 1,5 jaar. Het is ons prima bevallen.

Mooi opgezet park waar geen auto's komen,niet ver van het strand(15 km), prima en ruim airconditioned appartement en ok zwembad. Zeer goede service.

Een aantal negatieve puntjes:

1. Als je buiten zit bijna geen privacy (vooral niet met tien duitsers naast je)

2. Redelijk steile strap naar het app toe. Met zoontje van 1,5 erg oppassen

3. Geen restaurant of bar op het park (hoewel wel pizza en andere kleine gerechten te bestellen)

4. Veel te weinig ligbedden voor het aantal gasten (en dus ook druk zwembad)

5. redelijk afgelegen en dus auto absolute must

6. weinig speelmogelijkheden kinderen.(hoewel genoeg gras om rond te huppelen en veel vriendjes/vriendinnetjes)

Verder vonden wij de bekende steden San Gimigiano, Volterra en Sienna allemaal redelijk ver weg (100 km enkele reis). In de omgeving genoeg andere mooie plaatsen om te bezoeken!

Kortom: Zeer tevreden en een aanrader.

Zeer mooi, veel rust!

pascal penders
27-7-2012
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Juli 2012, zijn wij met 2 pubers een week in Borgo Etrusco geweest. Heel erg mooi, voldoende ruimte, zeer goed ingerichte en verzorgde appartementen. Fijne airco aanwezig. Personeel is heel vriendelijk. Diverse plaatsen in de buurt goed bereikbaar. Strand is niet zo schoon. Wij vonden maar 1 minpunt: er is geen bar!!

Vakantiepark in heuvels met schitterend uitzicht

heer Boudens
11-6-2012
  • Activiteiten7

Mooie vakantiepark in de heuvels van Scarlino. Op 10 minuten van het strand en rij afstand van Pisa, Florance en andere steden.

Netjes schoon en prachtig gelegen

Boy
22-9-2011
  • Onderkomen9

Wij hebben het park in het naseizoen bezocht. En dat was voor ons ideaal. Het was er zeer rustig. We hadden het zwembad praktisch voor ons zelf. Ondanks dat er weinig mensen op het park waren (Lees: Er stonden maar 5/6 auto's) werd het park elke dag schoon en bijgehouden door het personeel.

We konden de hele dag gebruik maken van het zwembad. Iets wat in het hoogseizoen niet kan omdat er een badmeester is. Die, net als alle andere Italianen, gaat lunchen. Dan mag je het zwembad niet in (tussen 13:30 en 16:00) Niet ideaal als het 33 graden is.

Maar wij hebben na onze tripjes er heerlijk gebruik van gemaakt.

De studio B5 (van 2 personen) was netjes en van alle gemakken voorzien.

De receptioniste legde alles uit van ideale stranden tot de markten in de omgeving.

De supermarkt is nog geen 5 minuten rijden van het park vandaan. Je zit in verhouding wel iets verder weg van Pisa en Florence af. Maar het is te doen. (Pitigliano is ook een aanrader)

Heerlijke vakantie!

Jacques en Myrthe
2-9-2011
  • Activiteiten4

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen (1 en 3). Mooie, ruime appartementen. Er is inmiddels een winkeltje bij de lokatie, elke dag vers brood. Er is ook een klein speeltuintje gekomen, een glijbaan en twee speelhuisjes.

Je hebt inderdaad wel echt een auto nodig, maar er is in de omgeving veel te doen. Stranden ook mooi. Ga bij Puntone naar rechts en parkeer je auto op een van de parkeervelden (5 euro per dag, 3 euro voor halve dag) en je loopt in paar minuutjes naar het strand.

Geweldig en......dit jaar waarschijnlijk weer

Jack Duivenvoorden
23-2-2011
  • Activiteiten7

De omgeving, nabij vele bezienswaardige plaatsen in de Maremma, GEWELDIG! Je moet wel beschikken over een auto om overal te koemn.

De wegen en de omgeving is een lust voor het oog.

Je kunt vanuit deze locatie prima alle bekende toeristenplaatsen bezoeken.

Veel leuker, innemender, spannender en verbazingwekkender is het bezoek aan de kleine, niet bekende, bijna middeleeuwse plaatsjes in de omgeving. Bevolking zeer hartelijk, vriendelijk en goed gezind.

Als wij dit jaar weer gaan, gaan we net als vorig jaar de kleinere plaatsen en onbekendere streken verkennen om in onze verbazing ons opgejaagde, geplande, vastomlijnde en zekere leven even te vergeten en ECHT op vakantie te zijn.

Dus......Geweldig en Borgo Etrusco in Scarlino is de ultime uitvalsbasis.

Erg mooi en goed!

GSGeert
14-9-2010
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Borgo Etrusco is een perfecte locatie voor een vakantie in Toscane. Mooie ruime appartementen. Zwembad wordt goed schoon gehouden.

Prima service van de eigenaren.

Kinderen vermaken zich prima in het zwembad.

Op locatie niet veel te doen maar op korte rijafstand veel te zien.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Borgo Etrusco in Scarlino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Borgo Etrusco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.