ItaliëToscaneScarlinoAppartementen ScarlinoAppartement Agriturismo Col Di Sasso

Appartement Agriturismo Col Di Sasso

ItaliëToscaneScarlino

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Agriturismo Col Di Sasso voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 9 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 9 reviews
  • 7.8Inrichting
  • 8.4Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

9 Reviews over Agriturismo Col Di Sasso

• 7Henriette Muller04-06-2014

Afwerking mist!

Opzet van appartementen en zwembad is oke, maar jammer dat er weinig aandacht aan de afwerking wordt besteed. Kamers zijn/worden niet goed schoongemaakt, tuinmeubilair staat overal en is deels kapot. Mooi zwembad, maar ook hier geldt dat er weinig aandacht is besteed aan tuin eromheen. Plaatsen als Marritimo, Follonica, mooie stranden weliswaar goed bereikbaar. Wij gaan hier niet naar terug.

• 6J&M18-07-2011

teleurstellend, voor ons geen col di sasso meer

website wekt indruk dat het een rustieke plek is met leuke faciliteiten. "Restaurant" maar 3 dagen open met vast menu, wijnbar niet open, het geld niet waard. Voor gezinnen met kleine kinderen zal ik het niet aanbevelen, geen speelfaciliteiten. toeval? in week dat wij er waren is er ook ingebroken. Badkamerraampjes zijn niet beveiligd met een traliehek, dus je moet je appartement potdicht houden.

• 8Edwin van Berkel21-06-2010

zeer fijne plek

We zijn hier dit jaar 8 dagen geweest en hebben een hele fijne tijd gehad, vriendelijke personeel, mooie ligging en omgeving. Lekker ruim appartement. We gaan hier zeker nog een keer terug!

TIP; Koop olijfolie van eigen land! Heerlijk!

• 4Giel26-08-2009

negatief advies: diefstal waardevolle spullen

Kort na aankomst deze zomer, zijn alle waardevolle spullen uit ons appartement gestolen middels sleutel. De verdenking ligt bij medeplichtigheid schoonmaakpersoneel. Daarbij reageerde het personeel aanvankelijk lauw. Na nadrukkelijk aan te geven dat het ons zeer serieus was, heeft de beheerder (niet zijnde eigenaar)goed opgetreden.

• 8luc21-05-2009

Agritoerisme en strand!

De ligging is net de charme van het verblijf. Moeilijke weg naar boven, maar na 2 maal goed onder de knie. Auto 100% noodzakelijk. Grote supermarkt (COOP) op 5 min. waar je echt alles kan vinden, ook traiteur. Strand op 10 minuten. Toch meestal ter plekke genoten van het zwembad en de rust. Geen aanrader voor mensen die s'avonds graag de gezelligheid van terrasjes opzoeken.

• 9Francesca14-04-2009

bellissimi appartamenti, cucina scadente

Gli appartamenti sono davvero da favola, sia fuori che dentro sono ottimamente rifiniti e dotati di ogni comfort (riscaldamento, aria condizionata, phon...cucina attrezzatissima, caminetto!)

Peccato che la cucina sia a livello della mensa aziendale. Siamo andati in gruppo il sabato sera, sperando di gustare prodotti tipici della zona (si sa, in agriturimo si va anche per mangiare bene). Purtroppo il menù era: gnocchi al sugo (mollicci, sugo acido) minestrone (identico a quelli surgelati, solo con molto olio aggiunto) arista di maiale (terrificante, era di gomma e piena di sale, di sicura fattura industriale) con un pasticcio di carciofi, dove erano più le patate mezze crude che i carciofi). Il clou è stato il dolce della casa: un piattino di pere cotte presentate a pezzi nella loro acquetta.....nn caramellate, proprio cotte, tipo ospedale! Eravamo in 10 e nessuno ha trovato buona nessuna delle portate, anzi, fuori abbiamo solidarizzato con altri clienti lo stesso esterefatti.

• 8mirjam15-02-2009

top!

erg mooie en rustige accomodatie. met name het hoger gelegen gedeelte met het prachtige ronde zwembad. heerlijk rustig en echt genieten van rust en ruimte!

• 7Makkie18-08-2008

Rustig gelegen oord met zomers veel Italianen

Col di Sasso is een prachtig en zeer rustig gelegen vakantiecomplex. De zwembaden zijn mooi gelegen met veel ligbedden en parasols maar helaas geen toezicht, absoluut ongeschikt voor kleine kinderen. Kleine kinderen kunnen er zo naar toe lopen. Veel geluidsoverlast van de buurappartementen. Je hoort alles van de (vooral Italiaande)buren Wij hadden deze zomer heel veel last van wespen op terras en bij zwembad. Een tafeltennistafel en een speeltuintje voor kids. De bar en het restaurant (dient altijd van te voren gereserveerd te worden)hebben beperkte openingstijden wat erg jammer is. Je moet er altijd op uit om iets te kunnen eten of drinken. Er zijn geen winkels in de buurt, een auto is dus pure noodzaak. Even brood halen kan helaas niet. Het hoger gelegen gedeelte met ronde zwembad is erg slecht bereikbaar. Overweeg goed voordat je dit boekt.

• 9Ruud12-08-2008

schitterend gelegen!

Zeer mooi gelegen op een heuvel, met vanaf het zwembad fantastisch uitzicht. Het appartement is mooi en degelijk afgewerkt. De keuken is volledig ingericht.

Appartement Agriturismo Col Di Sasso info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij