Hotel Antico Casale di Scansano

Hotel Antico Casale di Scansano

6.5Voldoende

Italië, Toscane, Scansano

Op vakantie geweest naar Antico Casale di Scansano?

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Antico Casale di Scansano voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

4 reviews over Hotel Antico Casale di Scansano

• 3Kuijpers04-08-2015

Nooit meer Antico Casale di Scansano

Vol goede moed naar deze 4 sterren accomodatie. Wat een tegenvaller zeg. De ligging is prachtig maar daar is ook alles mee gezegd. De appartementen zien er idd toscaans uit maar wat waren ze vies. De airco werkte nauwelijks tot niet, dit mocht niet eens airco genoemd worden. De service was slecht. Onverschillige mensen. 1 x per week handdoeken, wel 4 voor 2 personen voor de hele week en 2 keukendoekjes. Er zijn niet genoeg ligbedden bij het zwembad, wat pas open is vanaf een uur of 10 of 11, al naar gelang het personeel op komt draven, de pompen liggen er gerust nog in om half 11. Deuren die klemmen, koelkast war het ijs al dik op zat toen wij aankwamen. Kortom Zeker geen aanrader. Een rustig gelegen, dat kan je vergeten. De hele avond gillende mensen om je heen. wij gaan diverse malen per jaar op vakantie en hebben ook in appartementen met minder sterren gezeten.... dat alles was beter dan dit.......

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 6Fam.Gorter25-07-2015

Zeker geen 4 sterren waard!

Wij hadden een appartement geboekt met airco,tegenvaller want de gezamenlijke airco kon het niet aan.we kregen de temp. niet beneden de 29 gr.ander appartement gekregen maar ook daar niet lager dan 26gr.achterstallig onderhoud,niet schoon en een koelkast die alleen werkte als je er een luciferhoutje tussenstak.van rustig buitenzitten is geen sprake,weinig privacy en gillende kinderen.extra handdoekenwissel tegen betaling(anders maar 1xp.week)werd niet geleverd.konden we zelf weer mee lopen sjouwen.voor ons geen antico casale meer in de toekomst!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8Peter & Rebekka13-03-2013

Wat een rust, heerlijk

Vorig jaar zomer 1 week geweest. Prachtige plek en prachtige gebouwen in het klein schalige complex. Uitzicht is schitterend. Huisjes waren prima en ruim, te ruim aangezien je de hele dag buiten leeft. Relatief veel Nederlanders. Voor de kinderen is er behalve de twee zwembaden weinig te doen. Bij het zwembad was een kleine bar waar het personeel er alles aan deed een lekkere lunch voor te schotelen. Minpuntje is de route naar het zwenbad, allemachtig wat een steile rot klim. Daarnaast was het eten in het hotel matig en behoorlijk duur. Even met de auto naar Scansano is aan te raden. Eten is lekkerder voor veel minder geld. Al met al wel een plek om naar terug te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Hotel Antico Casale di Scansano info