Vakantiehuis Piazza Pinokkio

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

139 reviews over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

• 10Tom Beek24-06-2017

Geweldige plek, warme sfeer, fenomenale ligging

Warm welkom, alles netjes en tot in de puntjes geregeld, persoonlijk en informele sfeer, bijzonder kindvriendelijk. Er is veel aandacht en liefde in de plek gestopt en dat merk je aan alle kleine dingen. Een goddellijke plek voor ons (als gezin met kinderen van 2 en 4) waar iedereen kan ontspannen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 9Els van Puijenbroek14-06-2017

fijne plek: alles prima in orde

Voor de kinderen is het een heerlijke plek: veilig afgezet zwembad en een leuk klein speeltuintje. Anna en Jeroen, de kinderen van de eigenaar, waren erg leuk met de kinderen. Je moet geen hekel aan honden hebben want die lopen wel regelmatig door je tuin en rond je huis!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9R.Bakker05-06-2017

Super

Steden als pisa lucca voltera sienna en florence zijn binnen het uur te bereiken

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Jeroen05-06-2017

Super.

We hebben een erg fijne week gehad. In mei juni is het weer erg aangenaam. Veel restaurants in de omgeving, maar er is ook de mogelijkheid om een aantal keer in de week bij de bed & breakfast te eten. Veel gezinnen met kinderen, de kinderen kunnen lekker samen spelen en zullen zich niet snel vervelen.

Wat kan beter?: Meer schaduw op het terrein tussen de twee panden in zou ik fijn vinden. Het is daar nu best kaal, daar kan best wat meer sfeer worden gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10FJTN08-05-2017

Een relaxte vakantie op een prachtige locatie!

Net terug van een week vakantie bij agriturismo Partingoli te Scandicci. Wat een fantastische locatie met fijne eigenaren. Angelique en Martijn hebben het goed voor elkaar! Prachtige, nette en schone appartementen. Wij zaten in La Fatina. Met het pakket wat ze aanbieden wordt er drie keer voor je gekookt en staat er op zondag een ontbijt voor je klaar op de stoep voor jouw appartement. Martijn kan overheerlijk koken en verrukkelijke pizza's bakken. Een aanrader om dit pakket er bij te nemen. Iedere ochtend kun je broodjes bestellen. Voor de kinderen is er een mooi zwembad, speeltuin, groot grasveld en twee honden die het heerlijk vinden geaaid te worden. Waar onze oudste eerst bang was voor de honden, was hij er na de tweede dag al verliefd op ze. De sfeer is relaxed en er kan veel (met natuurlijk wel een paar regels😉) In de omgeving is veel te doen: naar Florence met de trein, Lucca, Pisa, Siena en het strand liggen op een uur rijden, prachtige wandelingen in de omgeving. Al met al een aanrader!

Martijn & Angelique (Partingoli), Eigenaar, 12-05-2017

Dank jullie wel voor jullie prachtige review. We vonden het super gezellig dat jullie er waren en hopen uiteraard jullie nog een terug te zien op Partingoli :-)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9R. Doggen13-11-2016

Puur ontspannen

We bleken de allereerste gasten van de nieuwe B&B te zijn en dit is ons heel goed bevallen, nette, schone kamers en een ontspannen sfeer. Martijn en Angelique zijn erg enthousiast en delen graag hun kennis over de omgeving (welke fantastisch is). De B&B ligt op een prachtige locatie waar vanuit alle steden goed te bezoeken zijn met een (huur)auto. We komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Familie Wassmer03-11-2016

Absolute aanrader!

Heerlijke kleinschalige agri turismo met geweldige en vriendelijke eigenaren. Martijn en Angelique weten veel over de omgeving en Italiaanse cultuur en staan dagelijks klaar staan om te helpen en mee te denken. Babyfoon haalt het zwembad en de andere gemeenschappelijke ruimtes. Alles ingericht op (kleine) kinderen: van appartementen tot en met speelschuur en speeltuin(tje). Fijn zwembad en de ligging van het complex is prachtig in de Toscaanse heuvels tussen de wijngaarden. Appartementen bieden de mogelijkheid om terug te trekken en met eigen gezin/gezelschap te zitten, maar daarnaast zijn er ook ruimtes waar samen kan worden gezeten met andere gasten. Wekelijkse pizza-avond met heerlijke pizza's uit Martijn's eigen houtoven is absoluut een aanrader. Strand met een klein uurtje te bereiken en ook de omgeving biedt veel mogelijkheden voor dagtripjes. Alles bij elkaar een hele fijne plek!

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 8Bendix01-10-2016

Gezellig verblijf in B&B van Martijn&Angelique

Wij zaten in de 2e helft van september in de B&B Pinocchio, de kleinste van de 2 B&B kamers die alleen buiten de hoogseizoen maanden worden verhuurd. Kamer en badkamer zijn netjes en er is voldoende ruimte. Geen airco maar wel een goede plafondventilator. Wij vonden het gezamenlijke keukentje erg handig, je kan toch je eigen maaltijd maken als je wilt. Gezellige ontvangst door Martijn en Angelique, Martijn levert pastamaaltijden en salades op verzoek, wat handig is als je net aankomt. En de pizza avond werd toch georganiseerd, ondanks dat er maar 4 gasten waren, top ! Ontbijt vonden wij redelijk, het was bijna elke dag hetzelfde, maar verder OK.

Mooi zwembad met ligbedden, wel frisjes in september :-) Er is altijd wel even tijd voor een babbeltje tijdens het ontbijt of aan het einde van de dag bij het centrale zitje. Handig dat je kaarten mee krijgt van Florence en tips wat te doen in de omgeving. Wij vinden Florence nog steeds (te) druk, ook in september. Fiets huren is een aanrader, dan zie je veel meer van de stad. Lucca is eigenlijk ook erg leuk (fiets huren !) en authentiek, evenals San Gimignano.

Al met al een aanrader, wij komen zeker een keer terug !

Gereisd met partner in september 2016

• 10RonM17-09-2016

Prachtige plek, dicht bij Florence

Partingoli is de perfecte vakantieplek, voor zowel rust als het bezoeken van Florence. Prachtig gelegen tussen wijngaarden en olijfbomen. Martijn en Angelique zorgen prima voor hun gasten. In de B&B is er dagelijks een heerlijk ontbijt. In de appartementen kun je gebruik maken van de broodjesservice. Verder staan wijn (van eigen productie) en bier klaar en kun je die tegen geringe vergoeding nuttigen. Warme maaltijden zijn ook mogelijk, en smaken heerlijk.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Jelte Keur01-09-2016

Toscane op zijn best!

De appartementen zijn erg goed verzorgd en sfeervol ingericht. Ondanks dat het 35 graden buiten was bleef het binnen aangenaam koel (mits je de luiken dicht deed natuurlijk). Je wordt bijzonder vriendelijk onthaald en de gastheer en gastvrouw kunnen erg veel over de omgeving vertellen. Al was het ook erg lekker om geregeld een dagje met een boek aan het zwembad te toeven. Een hoogtepunt is de pizza-dag (vaak op woensdag), dan wordt er echte verse Italiaanse pizza gemaakt door Martijn en dan schuift iedereen aan en is het erg gezellig. Met daarbij niet te vergeten de huisgemaakte Limoncello! Ik zou oprecht niet iets kunnen noemen wat ik minder of slecht vond.

Familie Bak bedankt en tot de volgende keer!

Gereisd met partner in augustus 2016

14 tips over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

• alexander, 08-03-2012

Ijsje halen in ginestra, bij warm weer elke dag!

• Linda, 18-07-2013

De huisgemaakte Limoncello!! Vraag Martijn of Angelique ook gewoon om wat tips. Zij weten zoveel van de omgeving e.d.

• Jagt, 04-09-2013

Het welkomstdiner en de Bakbbq zijn absolute aanraders. Wij hebben er geen een gemist en ze waren allemaal erg lekker, verrassend en creatief! Ook de broodjes service is een echte aanrader. En natuurlijk mag de eigengemaakte Limoncello van Martijn niet ontbreken! Normaal ben ik geen fan van Limoncello, vaak te zoet. Maar deze ging er in als koek....heerlijk fris en niet mierzoet!

0 vragen over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

Vakantiehuis Piazza Pinokkio info