Vakantiehuis Piazza Pinokkio

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

139 reviews over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

• 9Brenda25-08-2017

Heerlijk genieten voor het hele gezin

Doordat dat er voornamelijk gezinnen verblijven met jonge kinderen was de aansluiting haast gegarandeerd. Wij verbleven in huis Pinokkio, erg mooi en super ruim. We werden ook erg verwend: broodjes service (zelfs bruin brood), 5x avond eten en heerlijke wijn. Ook de omgeving is erg mooi. Florence ligt om de hoek. Voor onze kinderen (6 en 7 jaar) hoefden we echter nergens naartoe. Echte een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Jan De Vuyst16-08-2017

Gezellig

Rustige ligging, leuk zwembad, gezellige avondactiviteiten. We hadden een leuke, grote, verzorgde vakantiewoning "La Balena" ter beschikking. Het was een fijne week voor onze dochter en onszelf. Kleine keuken met microgolf doch zonder klassieke oven en vaatwas. Geen TV. Het plaatsen van echte vliegenramen (horren) zodat de ramen 's nachts open kunnen zou de pil van geen airco wat kunnen vergulden. De ramen en luiken dienen gedurende de dag gesloten te blijven om de zon buiten te houden, de ramen 's nachts om de muggen minder kans te geven.

Martijn Bak, Eigenaar, 17-08-2017

Hallo Jan!

Dank je wel voor je review.

Ik wilde graag even reageren op de horren. Misschien heb je het niet gezien, maar er hangt een horrengordijn tussen het raam en de stenen. Ik had daar graag een 'echt' hor is willen plaatsen, maar dat is vanwege de constructie niet mogelijk. En hebben we bij jullie geen klamboe opgehangen? Dat zou jammer zijn, want de combi horgordijn, klamboe en ventilator zou voldoende moeten zijn tegen de muggen. Nu hebben jullie het onnodig warm gehad omdat de ramen niet open stonden en dat vind ik vervelend voor jullie.

Maar ik ga het in elk geval bij volgende gasten doorgeven om misverstanden te voorkomen. Nogmaals dank voor je review!

Groeten aan de hele familie en wellicht tot ziens!

Gr. Martijn

• 8Eric-Jan13-08-2017

Kindvriendelijk genieten in Toscane

Idyllisch gelegen locatie en zeer kindvriendelijk. Het ontbreken van airco In de warme zomer maanden gaf de nachtrust een uitdaging.

• 8Fam. Noben13-08-2017

Super

Vanaf de aankomst tot en met het vertrek wordt je heel vriendelijk geholpen.Een hele leuke familie die hart hebben voor hun "Partingoli".Het fijne is dat het een Nederlands gezin is en ze je graag helpen met tips en weetjes over Italië.Dit is echt een aanrader voor ouders met kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9F.J.M. Bak29-07-2017

Geweldig

Hier komt men tot rust voor de kinderen is het heel leuk

Gereisd met partner in mei 2017

• 10marielle kaanders28-07-2017

Het is hier fantastisch

Super mooie plek met 7 vakantiewoningen met eigen terras of tuin. Super kindvriendelijk, leuke en behulpzame Nederlandse eigenaren met 2 kinderen die graag spelen met de gasten. Lekker eten oa pizza en goede pasta. Dichtbij Florence, lucca, Pisa en zee

• 9Eefje16-07-2017

We hebben een heerlijke tijd gehad!

Het is gericht op kinderen, dus als ouders wordt je echt 'ontzorgd'. Zonder kinderen is die meerwaarde er minder.

• 9Wendy en Erik03-07-2017

Voor ons was het een ideale en perfecte locatie

De keuze 'kindvriendelijk' is een hele goede geweest van Martijn en Jacqueline. Jonge kinderen kunnen hier vrijuit rondrennen wat voor ons als ouder erg belangrijk is.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10Cynthia en Sander28-06-2017

Wat een perfecte plek in Italië!

Voor het eerst een weekje zonder kinderen op vakantie naar Partingoli! Wat een genot! Er heerst hier rust maar toch is er ook gezellige reuring om je heen van de andere Nederlandse gasten. Voor gezinnen met kinderen is het een perfecte plek maar voor ons ook! Lekker dichtbij Florence in de mooie heuvels van Toscane! Alles is tot in de puntjes geregeld. Mooie schone huisjes van alles voorzien met mooie spulletjes, heerlijke douche en goede bedden. Aan alles is gedacht. Complete ingerichte keuken, maar ook lekkere gekoelde versnaperingen vrij om te pakken met een aftekenlijst, erg leuk! Het zwembad is prima! Genoeg ligstoelen. Angelique, Martijn en de kinderen zijn erg gastvrij en Martijn kan lekker koken! Al met al ging het onze verwachtingen te boven en kunnen wij het iedereen aanraden om een vakantie naar Partingoli te boeken!

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Stel met jong kind27-06-2017

Heerlijk, genieten voor iedereen jong en oud!

Erg gastvrij ontvangen en helemaal ingericht op kinderen. Erg fijne week gehad. Vooral de gezamenlijke avonden waren erg goed georganiseerd en leuk om iedereen te leren kennen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

14 tips over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

• alexander, 08-03-2012 Rapporteren

Ijsje halen in ginestra, bij warm weer elke dag!

• Linda, 18-07-2013 Rapporteren

De huisgemaakte Limoncello!! Vraag Martijn of Angelique ook gewoon om wat tips. Zij weten zoveel van de omgeving e.d.

• Jagt, 04-09-2013 Rapporteren

Het welkomstdiner en de Bakbbq zijn absolute aanraders. Wij hebben er geen een gemist en ze waren allemaal erg lekker, verrassend en creatief! Ook de broodjes service is een echte aanrader. En natuurlijk mag de eigengemaakte Limoncello van Martijn niet ontbreken! Normaal ben ik geen fan van Limoncello, vaak te zoet. Maar deze ging er in als koek....heerlijk fris en niet mierzoet!

0 vragen over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

Vakantiehuis Piazza Pinokkio info