Vakantiehuis Piazza Pinokkio

Tonen op kaart

139 reviews over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

• 2018
    10Fam. van Gaalen05-07-2018

Volgend jaar weer - Alle gezinsleden super blij!

Wij hebben 2 weken in huisje Pinocchio gelogeerd met onze kinderen van 4 en 1 en dit is ons perfect bevallen! Het ‘park’ is kleinschalig, rustig, ruim opgezet en er is veel te doen voor de kids: mooi groot zwembad met heerlijke ligstoelen, 2 speeltuinen, een ‘schuur’ vol met speelgoed en een heerlijk terras waar we veel gezellige uurtjes hebben gehad met de andere bezoekers. Het huisje is zeer ruim, schoon, cool en de matrassen zijn goed. De eigenaren, Martijn en Angelique, doen dit met veel passie en doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. De omgeving is erg mooi en er is veel te doen in de omgeving tot circa 1 uur rijden, voor zowel de kids (dierentuin, pretpark, waterpark, speeltuin) als de ouders (bv Lucca en Florence).

• 9Fam Gubbels03-07-2018

Volgend jaar weer!

Wat een heerlijke plek, midden in Toscane! De perfecte locatie voor een vakantie met de kids: locatie top, voorzieningen top, service meer dan top! Martijn en Angelique zorgen ervoor dat zowel de kids als de ouders niets tekort komen en volop kunnen genieten.

Wij hebben alweer geboekt voor het volgend jaar.

• 9Lisette02-07-2018

Heerlijke vakantieplek om te genieten van Italie!

Heerlijke plek voor het hele gezin. Omgeving is prachtig als je kinderen het tenminste oke vinden om op pad te gaan want eigenlijk is op het terrein alles wat zij willen tijdens een vakantie!

• 10Lisa van der Galien02-07-2018

we hebben echt genoten .

het was er een gezellig en erg kindvriendelijk

• 10Bianca02-07-2018

Fantastisch!

Heerlijke plek, voor zowel de kindjes als voor ons. Martijn en Angelique zijn erg gastvrij en denken met alles mee. Erg veel speelmogelijkheden voor de kinderen, zodat ook de ouders kunnen relaxen. Contact met andere ouders is leuk en gezellig! Het uitzicht vanuit La Balena is echt fantastisch! Wij komen zeker terug!

• 9Matthijs02-07-2018

Heerlijke vakantie voor het hele gezin

Partingoli ligt op een centrale plek in Toscane, Florence is om de hoek (goed te bereiken met openbaar vervoer) en andere hoogtepunten als Pisa, Luca en San Gimignano zijn binnen een uur te bereiken. Je wordt bij aankomst zeer gastvrij ontvangen door Martijn of Angelique, ze hebben altijd goede ideeën over uitstapjes en je kan er 's avonds heerlijk eten. Ook staan ze altijd voor je klaar mocht dat nodig zijn.

De foto's geven een goed beeld van Partingoli, de kinderen staan centraal en er is veel voor ze geregeld. Zo is er een speelschuur, 2 speelplaatsen en een zwembad met een omheining. Zelfs in de appartementen vind je speelgoed voor ze.

De appartementen zijn ruim en verzorgd en aan zaken als kinderhekjes boven en onderaan de trap is gedacht. Daarnaast beschikken alle appartementen over een eigen tuin waar je je terug kan trekken. Alleen bij appartement 'Gepetto' zit je enigszins in het zicht, bij de anderen zit je goed afgeschermd.

• 9Gwendolyn25-06-2018

Unieke ervaring op mega kindvriendelijke locatie

Heerlijke accommodatie waarin ontspanning bovenaan staat. Partingoli speelt precies in op de behoeften van jonge ouders. De appartementen zijn heel erg ruim. Ook bij eventueel minder goed weer is er voldoende speelruimte. Een absoluut pluspunt was de speelschuur, waar kindjes heerlijk droog/in de schaduw kunnen samenspelen. Het gezamenlijke eten was ook heel leuk. Voor zowel ouders als kinderen een leuke manier om kennis te maken met elkaar. Daarnaast was het eten ook gewoon heel lekker. De hoeveelheid speelgoed zorgt ervoor dat je zelf niets mee hoeft te nemen. Kortom een relaxte sfeer en aangename vakantie voor ouder en kind!

• 10Miriam16-05-2018

Een paradijs waar ontspannen vanzelf gaat!

Onze vakantie op Partingoli in Toscane was als een droom… zo een waarvan je hoopt dat ie verder gaat als je je ogen weer dicht doet.. Het beeld dat wordt geschetst op de website van Partingoli staat 1 op 1 met de werkelijkheid. Hetgeen dat wordt beloofd, is exact wat je krijgt. Familie Bak doet er alles aan om hun gasten een fijne, onbezorgde vakantie te bezorgen op een ongedwongen manier. Partingoli is zo ingericht dat je je kinderen veilig kunt laten spelen en door de opzet maak je op een prettige manier heel makkelijk contact met andere gasten. Het ‘no-worries-pakket’ is een must have en verhoogd het vakantiegevoel enorm. Martijn kan ongelooflijk lekker koken en de gezamenlijke maaltijden zorgen voor veel gezelligheid en een knusse sfeer. Het uitzicht vanuit ‘la Balena’ was zo prachtig dat ik bijna niet kon geloven dat het echt was wat ik zag. Ons huis was ruim, sfeervol, schoon, compleet, heerlijke bedden en.. het ruikt er lekker!

• 9Angelique05-05-2018

Geweldige plek voor een echte ontspannen vakantie

Heerlijk ontspannen op vakantie met de kids! Mooie accommodatie, schoon en van alle gemakken voorzien. Fijn zwembad en leuke speelplekken voor de grote én de kleine kindjes. Overzichtelijk, kinderen hebben er alle vrijheid zonder dat je het overzicht kwijtraakt. We komen nog eens terug!

• Oude reviews

10Familie Geraerts28-08-2017

Heerlijk

We hebben twee heerlijke weken mogen verblijven op Partingoli. We zaten in huis Stromboli, waar meer dan genoeg ruimte was voor onze drie kleine kinderen van 2, 4 en 6 jaar. Wegens autopech kwamen we pas laat aan, maar Martijn was opgebleven om ons te verwelkomen, wat een vriendelijk ontvangst! De omgeving leent zich goed voor uitstapjes, alles grote bezienswaardigheden zijn binnen een uur te bereiken. Martijn en Angelique hebben daarbij ook boordevol tips voor de wat minder toeristische plekken. De kinderen hebben zich goed vermaakt en heel veel nieuwe vriendjes leren kennen, waardoor wij ook af en toe even lekker rustig konden zitten. Martijn kan heerlijk koken, we hebben echt genoten van de pizza's en de pasta. En Angelique was binnen 'notime' de lieveling van onze dochter, want ze kon zo goed voorlezen. Kortom, een echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

14 tips over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

• alexander, 08-03-2012

Ijsje halen in ginestra, bij warm weer elke dag!

• Linda, 18-07-2013

De huisgemaakte Limoncello!! Vraag Martijn of Angelique ook gewoon om wat tips. Zij weten zoveel van de omgeving e.d.

• Jagt, 04-09-2013

Het welkomstdiner en de Bakbbq zijn absolute aanraders. Wij hebben er geen een gemist en ze waren allemaal erg lekker, verrassend en creatief! Ook de broodjes service is een echte aanrader. En natuurlijk mag de eigengemaakte Limoncello van Martijn niet ontbreken! Normaal ben ik geen fan van Limoncello, vaak te zoet. Maar deze ging er in als koek....heerlijk fris en niet mierzoet!

0 vragen over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

Vakantiehuis info