Vakantiehuis Piazza Pinokkio

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

138 reviews over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

• 9Marijn17-06-2019

Onbezorgd genieten! Echt fantastisch!

Het concept dat Angelique en Martijn hebben bedacht is wat zeker in de praktijk ook echt waar is! Als ouder van twee jonge kinderen (3 en 6 jaar) kan het dus echt: vakantie vieren mét kinderen, genieten en onbezorgd zijn tegelijk! Heerlijk eten van Martijn en de goede zorgen van Angelique maken samen met de goed verzorgde, compleet ingerichte en schone huizen (met écht een heerlijk bed!), de fantastische (speel-)tuin en het fijne zwembad een plek waar je kinderen enorme vrijheid hebben en jij als ouder dus ook! In de omgeving is genoeg te doen (oa een dagje strand in combinatie met het bezichtigen van de Toren in Pisa), overheerlijk ijs eten in een dorpje verder of een fijne wandeling maken. Alhoewel wij in een week maar 1 keer buiten het terrein zijn geweest (je hebt gewoon alles wat je nodig hebt bij Piazza Pinokkio) is er bij wat minder weer toch genoeg te doen. Het jonge gezinnen pakket is super gezellig en moet je zeker bij boeken!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Annelies Derksen25-05-2019

Heerlijke ontspannen vakantie!

Wij hebben hier werkelijk een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 6 en 8. De kinderen vermaken zich prima en daardoor de ouders ook. Je maakt snel contact met anderen door de kleinschaligheid, maar heb je daar even geen zin in, dan bieden de ruime appartementen met eigen tuin/terras uitkomst. Het no-worries pakket is een enorme meerwaarde, lekker, gemakkelijk en heel gezellig ook. De omgeving is prachtig en er is van alles te doen. Als je naar Toscane wilt en je hebt jonge kinderen hoef je niet langer te twijfelen en kun je beter snel reserveren voordat het vol is ;)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    10Jorica28-09-2018

Fantastisch!

Wat een mooie plek om vakantie te vieren! De locatie is perfect met alle hoogtepunten van Toscane binnen een uur rijden. Gastvrijheid staat bovenaan. Martijn kookt fantastisch en Angelique probeert alles te doen om alle gasten het zo goed mogelijk naar de zin te maken. Het appartement was schoon, netjes ingericht en de inventaris is helemaal compleet. Voor de kinderen is er zoveel te beleven, een zwembad, schommel, glijbaan, trampoline en speelhuis waar ze zelf ijsjes kunnen verkopen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 10karin19-08-2018

komen graag weer eens terug!

Wat een topvakantie! Martijn, Angelique en de kids zijn ongelooflijk gastvrij en hebben een heerlijke kindvriendelijke locatie. De ligging is geweldig- net buiten florence en heel centraal. de huisjes zijn heel comfortabel en je wordt volledig ontzorgd. Wij hadden voor de jongste een kinderpakket- en voor ons allemaal het no worries pakket. Martijn kookt 3x per week heerlijk. Er is voldoende te spelen voor kinderen van alle leeftijden. en prachtig uitzicht. We hebben een hele ontspannen en fijne tijd gehad. Hartelijk dank voor een super vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Marte09-07-2018

Uniek kindvriendelijk plekje in Toscane, heerlijk!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Angelique en Martijn. Deze mensen werken met veel passie en enthousiasme aan een uniek plekje in Toscane. Het voelt als een kleine camping, maar dan met appartementen. Onze dochter (3+) heeft zich geweldig vermaakt met al haar vriendjes en vriendinnetjes. Ze konden onbezorgd rondrennen, je hoefde je geen moment druk te maken. Voor de ouders was dit ook erg leuk ;) omdat wij samen een beetje konden relaxen en gezellig kletsen. Daarnaast hebben we 4 avonden meegegeten, elke keer werden we in de watten gelegd. Een aanrader om dat bij te boeken 👌🏻 Al met al een top concept en we komen graag nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10Ilse08-07-2018

Genieten!

Wij hebben met ons zoontje van 2 jaar een heerlijk ontspannen vakantie gehad op deze prachtige locatie. We hadden een jonge gezinnen pakket geboekt en dit was super! Alles stond klaar voor ons zoontje en we hebben 3 heerlijke maaltijden gegeten. In alles werd rekening gehouden met de kinderen en er is volop gelegenheid om te spelen. Onze zoon heeft genoten van het nieuwe houten huisje waar hij ijsjes kon verkopen. En ook de overdekte schuur met speelgoed was een groot succes. Een absolute aanrader! Martijn en Angelique zijn heel gastvrij en hebben veel leuke tips voor de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 10Renee08-07-2018

Geweldig!

Als je een onbezorgde vakantie met kleine kinderen zoekt, ben je hier op het juiste adres. Alles draait hier om kindvriendelijkheid en veiligheid voor de kinderen. Ze hebben super leuke speeltuin (ijsjeshuis) voor de kleinsten onder ons en voor de grotere kinderen een trampoline en grotere speeltuin. Een speelschuur waar gekleurd kan worden door de kindjes en volop gespeeld. Voor een iedereen is er wel wat te vinden. Er heerst hier een heerlijk sfeertje van een kleine camping. Alle kinderen spelen met elkaar en wij ouders kunnen onbezorgd chillen en genieten! De gezamenlijke maaltijden zijn echt heerlijk en goed verzorgd. En wat is er nu fijner dan in Italië aan lange tafels gezamenlijk te eten. 1 groot feest! Vergeet alleen geen deet mee te nemen. De muggen zijn het enige minpuntje wat wij hebben kunnen ontdekken

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Suzanne Unck06-07-2018

Italië op z’n best met Hollandse gastvrijheid

Wat een fantastische plek! Gastvrij, rust en een geweldige uitvalsbasis voor steden als Firenze, Lucca, Sienna en Pisa. Ik was er alleen, maar voor gezinneb met kleine kinderen is dit het paradijs.

Alleen gereisd in oktober 2016

• 10Familie Kessels05-07-2018

Geweldig!!

Heerlijk eten bereid door Martijn. Super kindvriendelijk. Groot appartement. Fijne plek voor uitstapjes naar de bekende steden binnen de Toscane.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 10Fam. van Gaalen05-07-2018

Volgend jaar weer - Alle gezinsleden super blij!

Wij hebben 2 weken in huisje Pinocchio gelogeerd met onze kinderen van 4 en 1 en dit is ons perfect bevallen! Het ‘park’ is kleinschalig, rustig, ruim opgezet en er is veel te doen voor de kids: mooi groot zwembad met heerlijke ligstoelen, 2 speeltuinen, een ‘schuur’ vol met speelgoed en een heerlijk terras waar we veel gezellige uurtjes hebben gehad met de andere bezoekers. Het huisje is zeer ruim, schoon, cool en de matrassen zijn goed. De eigenaren, Martijn en Angelique, doen dit met veel passie en doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. De omgeving is erg mooi en er is veel te doen in de omgeving tot circa 1 uur rijden, voor zowel de kids (dierentuin, pretpark, waterpark, speeltuin) als de ouders (bv Lucca en Florence).

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

14 tips over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

• alexander, 08-03-2012

Ijsje halen in ginestra, bij warm weer elke dag!

• Linda, 18-07-2013

De huisgemaakte Limoncello!! Vraag Martijn of Angelique ook gewoon om wat tips. Zij weten zoveel van de omgeving e.d.

• Jagt, 04-09-2013

Het welkomstdiner en de Bakbbq zijn absolute aanraders. Wij hebben er geen een gemist en ze waren allemaal erg lekker, verrassend en creatief! Ook de broodjes service is een echte aanrader. En natuurlijk mag de eigengemaakte Limoncello van Martijn niet ontbreken! Normaal ben ik geen fan van Limoncello, vaak te zoet. Maar deze ging er in als koek....heerlijk fris en niet mierzoet!

0 vragen over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

Vakantiehuis info