Vakantiehuis Piazza Pinokkio

141 reviews over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

• 2019
    9Mevr. LENSINK01-09-2019

Top plek met kinderen

Het was een geweldige week in Piaza Pinokkio. Heerlijke plek met kinderen. Onze dochter van 5 jaar heeft zich de hele week volop vermaakt met de andere kinderen. Ook onze jongste van 9 maanden vond het erg gezellig met zoveel kinderen om zich heen. Je hoeft in principe niet weg: heerlijk zwembad, speeltuintje voor de kinderen, speelhoek met veel leuk speelgoed/boekjes/films kijken. Goed verwend met de kookkunsten van Martijn en Angelique.
    De ruime huisjes zijn netjes en schoon. Van alle gemakken voorzien. Florence op een prettige afstand te rijden. En zodra de kinderen op bed liggen kunnen de ouders nog gezellig borrelen met elkaar. Al met al een top week. Dankjulliewel!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Marielle28-07-2019

Fantastisch, we komen graag weer terug!

Het is een super gezellige en kindvriendelijke plek in Toscane bij Nederlanders. Met mooi zwembad, mooie vakantiehuizen, kleinschalig en af en toe samen eten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Ruud Kuil01-07-2019

Authentiek ontspannen

Bereidt je voor op een vakantielocatie waar je eigenlijk niet wilt vertrekken. We hebben twee weken mogen genieten in het huisje Balena, huisje met het mooiste uizicht!!

De ligging is weergaloos, de faciliteiten op het terrein zijn gewoon goed en Martijn en Angelique laten zien wie ze zijn en waar ze voor staan. Dit, in combinatie met hun toekomstvisie voor Piazza Pinokkio heeft ons in ieder geval warm gemaakt voor een terugkeer!

Absoluut een aanrader voor ieder gezin!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Marijn17-06-2019

Onbezorgd genieten! Echt fantastisch!

Het concept dat Angelique en Martijn hebben bedacht is wat zeker in de praktijk ook echt waar is! Als ouder van twee jonge kinderen (3 en 6 jaar) kan het dus echt: vakantie vieren mét kinderen, genieten en onbezorgd zijn tegelijk! Heerlijk eten van Martijn en de goede zorgen van Angelique maken samen met de goed verzorgde, compleet ingerichte en schone huizen (met écht een heerlijk bed!), de fantastische (speel-)tuin en het fijne zwembad een plek waar je kinderen enorme vrijheid hebben en jij als ouder dus ook! In de omgeving is genoeg te doen (oa een dagje strand in combinatie met het bezichtigen van de Toren in Pisa), overheerlijk ijs eten in een dorpje verder of een fijne wandeling maken. Alhoewel wij in een week maar 1 keer buiten het terrein zijn geweest (je hebt gewoon alles wat je nodig hebt bij Piazza Pinokkio) is er bij wat minder weer toch genoeg te doen. Het jonge gezinnen pakket is super gezellig en moet je zeker bij boeken!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Annelies Derksen25-05-2019

Heerlijke ontspannen vakantie!

Wij hebben hier werkelijk een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 6 en 8. De kinderen vermaken zich prima en daardoor de ouders ook. Je maakt snel contact met anderen door de kleinschaligheid, maar heb je daar even geen zin in, dan bieden de ruime appartementen met eigen tuin/terras uitkomst. Het no-worries pakket is een enorme meerwaarde, lekker, gemakkelijk en heel gezellig ook. De omgeving is prachtig en er is van alles te doen. Als je naar Toscane wilt en je hebt jonge kinderen hoef je niet langer te twijfelen en kun je beter snel reserveren voordat het vol is ;)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    10Jorica28-09-2018

Fantastisch!

Wat een mooie plek om vakantie te vieren! De locatie is perfect met alle hoogtepunten van Toscane binnen een uur rijden. Gastvrijheid staat bovenaan. Martijn kookt fantastisch en Angelique probeert alles te doen om alle gasten het zo goed mogelijk naar de zin te maken. Het appartement was schoon, netjes ingericht en de inventaris is helemaal compleet. Voor de kinderen is er zoveel te beleven, een zwembad, schommel, glijbaan, trampoline en speelhuis waar ze zelf ijsjes kunnen verkopen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 10karin19-08-2018

komen graag weer eens terug!

Wat een topvakantie! Martijn, Angelique en de kids zijn ongelooflijk gastvrij en hebben een heerlijke kindvriendelijke locatie. De ligging is geweldig- net buiten florence en heel centraal. de huisjes zijn heel comfortabel en je wordt volledig ontzorgd. Wij hadden voor de jongste een kinderpakket- en voor ons allemaal het no worries pakket. Martijn kookt 3x per week heerlijk. Er is voldoende te spelen voor kinderen van alle leeftijden. en prachtig uitzicht. We hebben een hele ontspannen en fijne tijd gehad. Hartelijk dank voor een super vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Marte09-07-2018

Uniek kindvriendelijk plekje in Toscane, heerlijk!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Angelique en Martijn. Deze mensen werken met veel passie en enthousiasme aan een uniek plekje in Toscane. Het voelt als een kleine camping, maar dan met appartementen. Onze dochter (3+) heeft zich geweldig vermaakt met al haar vriendjes en vriendinnetjes. Ze konden onbezorgd rondrennen, je hoefde je geen moment druk te maken. Voor de ouders was dit ook erg leuk ;) omdat wij samen een beetje konden relaxen en gezellig kletsen. Daarnaast hebben we 4 avonden meegegeten, elke keer werden we in de watten gelegd. Een aanrader om dat bij te boeken 👌🏻 Al met al een top concept en we komen graag nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10Ilse08-07-2018

Genieten!

Wij hebben met ons zoontje van 2 jaar een heerlijk ontspannen vakantie gehad op deze prachtige locatie. We hadden een jonge gezinnen pakket geboekt en dit was super! Alles stond klaar voor ons zoontje en we hebben 3 heerlijke maaltijden gegeten. In alles werd rekening gehouden met de kinderen en er is volop gelegenheid om te spelen. Onze zoon heeft genoten van het nieuwe houten huisje waar hij ijsjes kon verkopen. En ook de overdekte schuur met speelgoed was een groot succes. Een absolute aanrader! Martijn en Angelique zijn heel gastvrij en hebben veel leuke tips voor de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 10Renee08-07-2018

Geweldig!

Als je een onbezorgde vakantie met kleine kinderen zoekt, ben je hier op het juiste adres. Alles draait hier om kindvriendelijkheid en veiligheid voor de kinderen. Ze hebben super leuke speeltuin (ijsjeshuis) voor de kleinsten onder ons en voor de grotere kinderen een trampoline en grotere speeltuin. Een speelschuur waar gekleurd kan worden door de kindjes en volop gespeeld. Voor een iedereen is er wel wat te vinden. Er heerst hier een heerlijk sfeertje van een kleine camping. Alle kinderen spelen met elkaar en wij ouders kunnen onbezorgd chillen en genieten! De gezamenlijke maaltijden zijn echt heerlijk en goed verzorgd. En wat is er nu fijner dan in Italië aan lange tafels gezamenlijk te eten. 1 groot feest! Vergeet alleen geen deet mee te nemen. De muggen zijn het enige minpuntje wat wij hebben kunnen ontdekken

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Vakantiehuis Piazza Pinokkio info