Vakantiehuis Piazza Pinokkio

Meer vakantiehuis info

138 reviews over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

• 9Nicola Neeteson-Vos06-10-2019

Geweldig!

Topaccomodatie! Heerlijke huisjes met alle benodigde voorzieningen. Prachtig terrein, helemaal aangepast aan de kinderen qua veiligheid en entertainment. Zeer gastvrije eigenaren. Super leuk concept wat vakantie voor zowel kids aan ouders oplevert!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Cecile06-10-2019

Top vakantieplek met kids!!

Wat een ideale plek om met kinderen op vakantie te gaan!! Huisje heel volledig ingericht, ruim en fijne sfeer. De eigenaren zijn ontzettend aardig en hulpvaardig. Martijn maakt de lekkerste pizza's en het all-in pakket is een aanrader. Gezellig maar zonder verplichting met andere vakantievierders een wijntje drinken als de kinderen naar bed zijn. En dan heb ik nog niet gesproken over de lading speelgoed die er beschikbaar is. Voor ons wel fijn, aangezien het weer niet top was begin mei. Een dagje Florence, met de auto richting Sienna, heerlijke uitvalsbasis voor een fijne week!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Patricia03-10-2019

Leuk voor kinderen én volwassenen

Super leuk voor (niet puber) kinderen maar tegelijkertijd ook heel fijn voor de volwassenen. Centrale schuur met speelgoed (onze zoon van 3 vraagt nog steeds of we terug kunnen gaan) en mogelijkheid om iets te drinken te pakken en op centrale locatie samen met andere gasten wat te drinken (oa. lekkere eigen wijn). Fijn zwembad met genoeg stoelen en schaduwmogelijkheden. Lekker eten en niet te pretentieus. Comfortabele (niet super luxe) echt ruime huisjes die schoon zijn. Locatie is niet te groot maar ook niet te klein. En oprecht gastvrije eigenaren zonder opdringerig te zijn.

Enige minpunt vind ik de muggen die in de zomer ook overdag wel aanwezig zijn.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Renée03-10-2019

FANTASTISCH!

Wat een fantastische plek om heen te gaan met jonge kinderen. Wij waren dit jaar voor de tweede keer naar piazza pinokkio gegaan (iets was we in principe niet doen 2x naar hetzelfde ) maar hey, goed is goed! Onze kinderen wilden zo graag nog een keer terug.

Mooie ruime huizen, speelgelegenheden kindjes fantastisch, zwembad ( begin juni nog wel beetje koud, maar dat maakte voor de kindjes niet zoveel uit) Want het was wel prachtig mooi weer. Ook dit jaar waren er leuke gezinnen en kindjes, waardoor de gezamenlijke avonden weer heerlijk waren! Natuurlijk ook door de fantastische kookkunsten van Martijn en de waanzinnige gastvrijheid van Angelique en hun kinderen Jeroen en Anna. Wij zullen in de toekomst waarschijnlijk nog wel een keer terug komen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Jan Maarten Vleer03-10-2019

Heerlijke vakantie op een werkelijk heerlijke plek. Voor ons niet de eerste keer. Heerlijk vertoeven. Martijn en Angelique (en ook de kinderen) zijn lieve mensen die je gelijk thuis laten voelen. Heerlijke omgeving en klimaat. Fantastisch eten en lekkere wijn. Wij blijven terugkomen!

Gereisd met partner in september 2019

• 8J.Berkhoudt02-10-2019

Ontspannende en complete vakantie

Het voelt als thuiskomen; gastvrij en kindvriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Mandy14-09-2019

Onovertroffen

Fantastische bestemming met kleine kinderen. Perfecte verzorging door Angelique en Martijn. Heerlijke sfeer, goed eten, speelgoed en vermaak voor de kinderen. Kortom, het ontbreekt aan niets!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Mevr. LENSINK01-09-2019

Top plek met kinderen

Het was een geweldige week in Piaza Pinokkio. Heerlijke plek met kinderen. Onze dochter van 5 jaar heeft zich de hele week volop vermaakt met de andere kinderen. Ook onze jongste van 9 maanden vond het erg gezellig met zoveel kinderen om zich heen. Je hoeft in principe niet weg: heerlijk zwembad, speeltuintje voor de kinderen, speelhoek met veel leuk speelgoed/boekjes/films kijken. Goed verwend met de kookkunsten van Martijn en Angelique.
    De ruime huisjes zijn netjes en schoon. Van alle gemakken voorzien. Florence op een prettige afstand te rijden. En zodra de kinderen op bed liggen kunnen de ouders nog gezellig borrelen met elkaar. Al met al een top week. Dankjulliewel!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Marielle28-07-2019

Fantastisch, we komen graag weer terug!

Het is een super gezellige en kindvriendelijke plek in Toscane bij Nederlanders. Met mooi zwembad, mooie vakantiehuizen, kleinschalig en af en toe samen eten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Ruud Kuil01-07-2019

Authentiek ontspannen

Bereidt je voor op een vakantielocatie waar je eigenlijk niet wilt vertrekken. We hebben twee weken mogen genieten in het huisje Balena, huisje met het mooiste uizicht!!

De ligging is weergaloos, de faciliteiten op het terrein zijn gewoon goed en Martijn en Angelique laten zien wie ze zijn en waar ze voor staan. Dit, in combinatie met hun toekomstvisie voor Piazza Pinokkio heeft ons in ieder geval warm gemaakt voor een terugkeer!

Absoluut een aanrader voor ieder gezin!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

14 tips over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

• alexander, 08-03-2012

Ijsje halen in ginestra, bij warm weer elke dag!

• Linda, 18-07-2013

De huisgemaakte Limoncello!! Vraag Martijn of Angelique ook gewoon om wat tips. Zij weten zoveel van de omgeving e.d.

• Jagt, 04-09-2013

Het welkomstdiner en de Bakbbq zijn absolute aanraders. Wij hebben er geen een gemist en ze waren allemaal erg lekker, verrassend en creatief! Ook de broodjes service is een echte aanrader. En natuurlijk mag de eigengemaakte Limoncello van Martijn niet ontbreken! Normaal ben ik geen fan van Limoncello, vaak te zoet. Maar deze ging er in als koek....heerlijk fris en niet mierzoet!

0 vragen over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

Vakantiehuis info