Vakantiehuis Piazza Pinokkio

141 reviews over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

• 2019
    9Ciska31-10-2019

Fantastische

Super fijne plek om met jonge kids te verblijven! Genoten van de kinderen die zich goed hebben vermaakt, van het heerlijke eten, en van de gezelligheid!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Familie schamp - verhulst30-10-2019

Super

Dit was de eerste vakantie waarbij we als ouder ook volledig konden ontspannen. Het concept zit heel goed in elkaar. De kinderen maken dadelijk contact met anderen en genoten van elke minuut. Het no-worries pakket is zeker een aanrader. Onze kinderen zijn normaal bang van honden maar hier hebben ze hun angst volledig overwonnen. Bij vertrek huilden ze zelfs omdat ze het zo geweldig vonden. Wij gaan in 2020 terug en tellen nu al af 😀

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Marielle29-10-2019

Super vakantie was het voor het gehele gezin!

We hebben weer erg genoten van onze vakantie in de omgeving van Florence. Lekker eten en drinken. De kids kunnen spelen en zwemmen met veel Nederlandse kinderen. En wij kunnen lekker relaxen en lezen. Top!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10nadja13-10-2019

zeer goed

Heel mooie leuke lokatie en heel aardige mensen. We zijn twee keer daar geweest en we willen graag terugkomen. Rustig en veilige voor de kinderen en van afstand van 30 minuten - 1 uur heel veel om te zien van Toscane.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 9Nicola Neeteson-Vos06-10-2019

Geweldig!

Topaccomodatie! Heerlijke huisjes met alle benodigde voorzieningen. Prachtig terrein, helemaal aangepast aan de kinderen qua veiligheid en entertainment. Zeer gastvrije eigenaren. Super leuk concept wat vakantie voor zowel kids aan ouders oplevert!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Cecile06-10-2019

Top vakantieplek met kids!!

Wat een ideale plek om met kinderen op vakantie te gaan!! Huisje heel volledig ingericht, ruim en fijne sfeer. De eigenaren zijn ontzettend aardig en hulpvaardig. Martijn maakt de lekkerste pizza's en het all-in pakket is een aanrader. Gezellig maar zonder verplichting met andere vakantievierders een wijntje drinken als de kinderen naar bed zijn. En dan heb ik nog niet gesproken over de lading speelgoed die er beschikbaar is. Voor ons wel fijn, aangezien het weer niet top was begin mei. Een dagje Florence, met de auto richting Sienna, heerlijke uitvalsbasis voor een fijne week!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Patricia03-10-2019

Leuk voor kinderen én volwassenen

Super leuk voor (niet puber) kinderen maar tegelijkertijd ook heel fijn voor de volwassenen. Centrale schuur met speelgoed (onze zoon van 3 vraagt nog steeds of we terug kunnen gaan) en mogelijkheid om iets te drinken te pakken en op centrale locatie samen met andere gasten wat te drinken (oa. lekkere eigen wijn). Fijn zwembad met genoeg stoelen en schaduwmogelijkheden. Lekker eten en niet te pretentieus. Comfortabele (niet super luxe) echt ruime huisjes die schoon zijn. Locatie is niet te groot maar ook niet te klein. En oprecht gastvrije eigenaren zonder opdringerig te zijn.

Enige minpunt vind ik de muggen die in de zomer ook overdag wel aanwezig zijn.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Renée03-10-2019

FANTASTISCH!

Wat een fantastische plek om heen te gaan met jonge kinderen. Wij waren dit jaar voor de tweede keer naar piazza pinokkio gegaan (iets was we in principe niet doen 2x naar hetzelfde ) maar hey, goed is goed! Onze kinderen wilden zo graag nog een keer terug.

Mooie ruime huizen, speelgelegenheden kindjes fantastisch, zwembad ( begin juni nog wel beetje koud, maar dat maakte voor de kindjes niet zoveel uit) Want het was wel prachtig mooi weer. Ook dit jaar waren er leuke gezinnen en kindjes, waardoor de gezamenlijke avonden weer heerlijk waren! Natuurlijk ook door de fantastische kookkunsten van Martijn en de waanzinnige gastvrijheid van Angelique en hun kinderen Jeroen en Anna. Wij zullen in de toekomst waarschijnlijk nog wel een keer terug komen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Jan Maarten Vleer03-10-2019

Heerlijke vakantie op een werkelijk heerlijke plek. Voor ons niet de eerste keer. Heerlijk vertoeven. Martijn en Angelique (en ook de kinderen) zijn lieve mensen die je gelijk thuis laten voelen. Heerlijke omgeving en klimaat. Fantastisch eten en lekkere wijn. Wij blijven terugkomen!

Gereisd met partner in september 2019

• 8J.Berkhoudt02-10-2019

Ontspannende en complete vakantie

Het voelt als thuiskomen; gastvrij en kindvriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Vakantiehuis Piazza Pinokkio info