Vakantiehuis Piazza Pinokkio

139 reviews over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

• 2019
    10Bas, Anita en kids18-11-2019

Heerlijk

Een fantastisch verblijf met een prachtige ligging en een nog betere sfeer. Op een prachtige plek in Toscane is het heerlijk om tot rust te komen, te zwemmen, fietsen, wandelen, Toscane bezoeken, de lekkerste ijsjes en pizza's en wijnen uitproberen. Perfect voor gezinnen met jonge kinderen in de schoolvakanties. Heel gezellig en toch vrijblijvend: voetbaltoernooitje, lezen op je terras, pizza-avond, spelen in de speeltuin of vuurvliegjes zoeken. Alles kan, niets moet.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9liesbeth mercken09-11-2019

Ontspannend heerlijk

Rustig gelegen maar toch ideaal voor uitstapjes, ruim huisje(pinokkio), lekker eten, ‘warme’ sfeer, leuke mensen

• 10Jeroen van Gaalen09-11-2019

Wat een super locatie, accommodatie en eigenaars! We hebben wederom geweldig genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10JW en Cindy09-11-2019

Heerlijk relaxen op het mooiste plekje van Italië.

Als je bij Piazza Pinokkio op vakantie gaat kom je helemaal tot rust van de mooie rustgevende plek. Je wordt verwend door Angelique en Martijn met heerlijk eten en wat slaap je goed na zo'n glaasje Limoncello. Wij zijn er al 4 zomers geweest, niet achter elkaar, maar we gaan steeds weer terug. Onze kinderen zijn nu 17 en 13 en die vinden het ook heerlijk om daar na een druk schooljaar lekker te relaxen. Na Piazza Pinokkio 2 jaar te hebben moeten missen, gaan we in de meivakantie van 2020, weer heerlijk een week genieten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Gaby08-11-2019

Geweldige vakantie voor kinderen én ouders!!

Kindvriendelijk en klein opgezet park, wat een toevluchtsoord is voor ouders met jonge kinderen die er ook wel willen genieten van het vakantie gevoel ondanks het hebben van een klein kind. We zijn twee weken geweest en hierdoor de tripjes kunnen afwisselen met daagjes rust op het park. Dat gecombineerd met het af en toe mee eten van al het lekkers wat Martijn had gemaakt, maakte het af en toe ook echt een rustvakantie. Martijn en Angelique hebben in de huisjes praktisch aan alles gedacht. En ze waren zeer benaderbaar voor het vragen om advies wat betreft uitstapjes en lekkere restaurantjes. Of tips qua ijstentjes voor de kleine. Wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Joshua Carmichael06-11-2019

fantastich, zeker kom terug

we verbleven een week samen met vrienden, in afzonderlijke appartementen. onze kinderen van dezelfde leeftijd hadden dus fantastische tijd samen en met andere kinderen. veel speelruimte die te zien is vanaf de centrale binnenplaats waar de ouders kunnen ontspannen en genieten van Italiaanse zon.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Nathalie05-11-2019

Heerlijk ontspannen

Heerlijk ruime huisjes, prachtig terrein in een hele mooie omgeving. Veel leuke uitstapjes mogelijk in de omgeving. Kinderen kunnen in alle vrijheid met nieuwe vriendjes spelen in veilige omgeving. Zeker een aanrader!

• 9Ciska31-10-2019

Fantastische

Super fijne plek om met jonge kids te verblijven! Genoten van de kinderen die zich goed hebben vermaakt, van het heerlijke eten, en van de gezelligheid!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Familie schamp - verhulst30-10-2019

Super

Dit was de eerste vakantie waarbij we als ouder ook volledig konden ontspannen. Het concept zit heel goed in elkaar. De kinderen maken dadelijk contact met anderen en genoten van elke minuut. Het no-worries pakket is zeker een aanrader. Onze kinderen zijn normaal bang van honden maar hier hebben ze hun angst volledig overwonnen. Bij vertrek huilden ze zelfs omdat ze het zo geweldig vonden. Wij gaan in 2020 terug en tellen nu al af 😀

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Marielle29-10-2019

Super vakantie was het voor het gehele gezin!

We hebben weer erg genoten van onze vakantie in de omgeving van Florence. Lekker eten en drinken. De kids kunnen spelen en zwemmen met veel Nederlandse kinderen. En wij kunnen lekker relaxen en lezen. Top!

14 tips over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

• alexander, 08-03-2012

Ijsje halen in ginestra, bij warm weer elke dag!

• Linda, 18-07-2013

De huisgemaakte Limoncello!! Vraag Martijn of Angelique ook gewoon om wat tips. Zij weten zoveel van de omgeving e.d.

• Jagt, 04-09-2013

Het welkomstdiner en de Bakbbq zijn absolute aanraders. Wij hebben er geen een gemist en ze waren allemaal erg lekker, verrassend en creatief! Ook de broodjes service is een echte aanrader. En natuurlijk mag de eigengemaakte Limoncello van Martijn niet ontbreken! Normaal ben ik geen fan van Limoncello, vaak te zoet. Maar deze ging er in als koek....heerlijk fris en niet mierzoet!

0 vragen over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

Vakantiehuis Piazza Pinokkio info