Vakantiehuis

Genieten in Toscane

Pit
17-10-2014

Hoi Gina,

Ik ben nu al een paar dagen weer thuis maar wat missen mijn baasjes en ik Partingoli.

We hebben daar een geweldige tijd gehad.

Wat een mooie omgeving waar wij lekker konden wandelen en jij liep altijd met ons mee.

Lekker slenteren tussen de wijnranken en olijfbomen en dat allemaal met heerlijk weer.

Ook ons huis was heel fijn. Ik voelde me er meteen op mijn gemak en mijn baasjes waren er ook zeer over te spreken. Ik hoorde hun vertellen dat ze het ruim, leuk en netjes vonden.

Ook de uitstapjes vanuit Partingoli heb ik leuk gevonden. Ik kreeg heel veel aandacht van allerlei mensen en dan moesten mijn baasjes uitleggen wat voor een soort hond ik ben en nog vele andere vragen. Vooral Lucca is mij goed bevallen.

Ook waren mijn baasjes te spreken over het enthousiasme, hulpvaardigheid en gastvrijheid van jou baasjes, Angelique en Martijn.

Jij boft toch maar Gina dat jij daar op zo een fijne en prachtige plek mag wonen. Ik ben jaloers op jou.

Groetjes Pit.

Gereisd anders in september 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Piazza Pinokkio in Scandicci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Piazza Pinokkio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.