Vakantiehuis

16 reviews over Vakantiehuis Piazza Pinokkio in het Nederlands

Geweldig!!

Familie Kessels,
5-7-2018

Heerlijk eten bereid door Martijn. Super kindvriendelijk. Groot appartement. Fijne plek voor uitstapjes naar de bekende steden binnen de Toscane.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Super

Fam. Noben,
13-8-2017

Vanaf de aankomst tot en met het vertrek wordt je heel vriendelijk geholpen.Een hele leuke familie die hart hebben voor hun "Partingoli".Het fijne is dat het een Nederlands gezin is en ze je graag helpen met tips en weetjes over Italië.Dit is echt een aanrader voor ouders met kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Met hoofdletter "G" van gastvrijheid.

Ruben
25-8-2016

Fantastische locatie met heel veel gastvrijheid. Mijn topdag: Met eigenaar Partingoli Martijn Bak naar Florence. Eerst een doppio, daarna eten kopen, eerst verse pasta en dan vlees, tussendoor tasting met local food, samen klaarmaken en daarna.......eten. Heerlijk. Buiten dat: de zaterdag met lekkernijen super. Woensdag = pizzadag. Onovertroffen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Top vakantie

Mark en Joycr
31-7-2016

Nu net teruggekomen van Partingoli.

Top vakantie gehad. Schitterende accomodatie en super gastheer en vrouw Martijn en Angelique.

Wij hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Het liefst altijd!

Michelle v
4-7-2016

Het is een fijne plek om tot rust tte komen. Ik vind het een fijne plek en ik kan eigenlijk geen minpunten bedenken!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Geweldig

N.J. Jochems
15-5-2016

We kwamen aan bij ons appartement en we voelde ons gelijk thuis door de warme ontvangst van Martijn en Angelique. Voor ons was dit een fantastische vakantie!

Plus punten:

- Ligging en uitzicht.

- Zeer goed advies over dagtochten en restaurants in de omgeving.

- Service en vriendelijkheid.

- Heerlijk eten en drinken.

Min punten:

- Zwakke wifi in het appartement.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Marc, Katja, Roos en Emma
9-5-2016

Geweldig: de gezamenlijke pizza avond en hapjesbuffet. De gastvrijheid van de familie Bak en natuurlijk de hond Gina. De centrale ligging om uitstapjes te maken. De georganiseerde wijnproeverij bij de naastgelegen wijnboerderij, het contact met de overige vakantiegangers. Het is teveel om op te noemen. Onze bucketlist voor Toscane is alleen maar langer geworden ipv korter. Partingoli heeft daar zeker aan bijgedragen. Het was helaas te koud voor het jaar, waardoor het zwembadwater nog erg koud was, we de verwarming in het appartement aan moesten zetten en onder de wollen deken lagen. Dat mocht echter de sfeer en het vakantiegevoel niet drukken. Familie Bak bedankt en we komen zeker terug!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Goed!

berry cazemier
2-5-2016

Toen we aankwamen, werden we hartelijk ontvangen door Angelique en Martijn. Het echtpaar heeft duidelijk plezier aan het verzorgen van een leuke vakantie. Hun zoon Jeroen doet ook mee. zo gidste hij ons naar een reunie die onder aan het erf ligt. martiin kan lekker koken en op woensdag liet hij dat zien door heerlijke pizzas te bakken voor alle gasten. Partingoli ligt op een prachtige plek in toscane en centraal bij alle plaatsen die je er wil bezoeken. de appartementen liggen in een soort straatje waardoor je snel contact hebt met de medegasten, als je daar zin in hebt. het is ook een oude historische plek in de streek. het ligt tussen wijngaarden en olijfboomgaarden van het landgoed. het interieur is eenvoudig maar smaakvol ingericht. even wennen waren de dekens op de bedden. volgens Angelique normaal niet nodig maar in onze vakantie was het kouder dan normaal in die tijd. Omdat onze dochter allergisch is voor wol, werd er voor haar snel een dekbed geregeld. En er is natuurlijk het zwembad, voor velen een onweerstaanbaar genoegen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Wederom een heerlijke ervaring

Martin
4-8-2015

Na een pauze van 4 jaar voor de 2e keer naar Partingoli. De kinderen intussen ook weer 4 jaar ouder, dus met andere wensen als destijds, maar net zoals vorige keer hebben ze zich weer prima vermaakt.

Er zijn nogal wat dingen verbeterd de afgelopen 4 jaar. De appartementen hebben een frissere uitstraling. Nieuw terras met overkapping. Extra binnenruimte voor de spaarzame slechte dagen. Daarnaast zijn drank en knabbels beschikbaar zonder zelf naar de supermarkt te hoeven. s' Ochtends heerlijk bruin brood !

De Toscaanse sfeer is nog steeds ongevenaard. Prachtige vergezichten. Authentieke gebouwen. Prima zwembad.

Mee-eten bij Martijn ? Een feestje. Sla de gezamelijke maaltijden niet over. Zelden zo'n vakantiegevoel gehad onder het genot van heerlijk eten en een lekker wijntje. Een feestje. Daarnaast steek ik mijn hand in het vuur voor de volgende gedurfde opmerking. Lekkerdere pizza's als tijden de pizzaavond zal je nergens krijgen. Om je vingers bij af te likken.

Ga zo door !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prachtige locatie

Astrid
29-8-2013

Wij hebben een heerlijke week vakantie gevierd op partingoli. We kwamen vroeg in de middag aan, omdat we er al 2 weken Toscaanse kust op hadden zitten. Dit was geen enkel probleem, Angelique zorgde ervoor dat ons appartement vlug in orde werd gemaakt. En in orde was het, we verbleven in appartement L'Orcio. Wat een ruimte, van alle gemakken voorzien en schoon. Bij het appartement zit een goed terras, maar in de ruime tuin ligt een heerlijk zwembad. Onze kids, 14 en 10, maakte snel vriendjes. Het welkomsdiner op zaterdagavond was erg lekker en een perfecte manier om de mede vakantiegangers, op een ongedwongen manier, te leren kennen. Vanuit Partingoli mooie plaatsen bezocht, Florence met de tram 20 minuutjes, San Gimignano en Luca op een uurtje met de auto. Vooral de rit naar San Gimignano is prachtig. Ook de bbq op woensdagavond was lekker en gezellig. Martijn en Angelique, mede door jullie gastvrijheid hebben wij een fijne, laatste vakantieweek gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Piazza Pinokkio in Scandicci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Piazza Pinokkio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.