Vakantiehuis

21 reviews over Vakantiehuis Piazza Pinokkio in het Nederlands

Geweldig

F.J.M. Bak,
29-7-2017

Hier komt men tot rust voor de kinderen is het heel leuk

Gereisd met partner in mei 2017

Wat een perfecte plek in Italië!

Cynthia en Sander,
28-6-2017

Voor het eerst een weekje zonder kinderen op vakantie naar Partingoli! Wat een genot! Er heerst hier rust maar toch is er ook gezellige reuring om je heen van de andere Nederlandse gasten. Voor gezinnen met kinderen is het een perfecte plek maar voor ons ook! Lekker dichtbij Florence in de mooie heuvels van Toscane! Alles is tot in de puntjes geregeld. Mooie schone huisjes van alles voorzien met mooie spulletjes, heerlijke douche en goede bedden. Aan alles is gedacht. Complete ingerichte keuken, maar ook lekkere gekoelde versnaperingen vrij om te pakken met een aftekenlijst, erg leuk! Het zwembad is prima! Genoeg ligstoelen. Angelique, Martijn en de kinderen zijn erg gastvrij en Martijn kan lekker koken! Al met al ging het onze verwachtingen te boven en kunnen wij het iedereen aanraden om een vakantie naar Partingoli te boeken!

Gereisd met partner in juni 2017

Super

R.Bakker,
5-6-2017

Steden als pisa lucca voltera sienna en florence zijn binnen het uur te bereiken

Gereisd met partner in mei 2017

Puur ontspannen

R. Doggen
13-11-2016

We bleken de allereerste gasten van de nieuwe B&B te zijn en dit is ons heel goed bevallen, nette, schone kamers en een ontspannen sfeer. Martijn en Angelique zijn erg enthousiast en delen graag hun kennis over de omgeving (welke fantastisch is). De B&B ligt op een prachtige locatie waar vanuit alle steden goed te bezoeken zijn met een (huur)auto. We komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2016

Wij zaten in de 2e helft van september in de B&B Pinocchio, de kleinste van de 2 B&B kamers die alleen buiten de hoogseizoen maanden worden verhuurd. Kamer en badkamer zijn netjes en er is voldoende ruimte. Geen airco maar wel een goede plafondventilator.

Wij vonden het gezamenlijke keukentje erg handig, je kan toch je eigen maaltijd maken als je wilt.

Gezellige ontvangst door Martijn en Angelique, Martijn levert pastamaaltijden en salades op verzoek, wat handig is als je net aankomt.

En de pizza avond werd toch georganiseerd, ondanks dat er maar 4 gasten waren, top !

Ontbijt vonden wij redelijk, het was bijna elke dag hetzelfde, maar verder OK.

Mooi zwembad met ligbedden, wel frisjes in september :-)

Er is altijd wel even tijd voor een babbeltje tijdens het ontbijt of aan het einde van de dag bij het centrale zitje.

Handig dat je kaarten mee krijgt van Florence en tips wat te doen in de omgeving.

Wij vinden Florence nog steeds (te) druk, ook in september. Fiets huren is een aanrader, dan zie je veel meer van de stad.

Lucca is eigenlijk ook erg leuk (fiets huren !) en authentiek, evenals San Gimignano.

Al met al een aanrader, wij komen zeker een keer terug !

Gereisd met partner in september 2016

Prachtige plek, dicht bij Florence

RonM
17-9-2016

Partingoli is de perfecte vakantieplek, voor zowel rust als het bezoeken van Florence. Prachtig gelegen tussen wijngaarden en olijfbomen. Martijn en Angelique zorgen prima voor hun gasten. In de B&B is er dagelijks een heerlijk ontbijt. In de appartementen kun je gebruik maken van de broodjesservice.

Verder staan wijn (van eigen productie) en bier klaar en kun je die tegen geringe vergoeding nuttigen. Warme maaltijden zijn ook mogelijk, en smaken heerlijk.

Gereisd met partner in september 2016

Toscane op zijn best!

Jelte Keur
1-9-2016

De appartementen zijn erg goed verzorgd en sfeervol ingericht. Ondanks dat het 35 graden buiten was bleef het binnen aangenaam koel (mits je de luiken dicht deed natuurlijk).

Je wordt bijzonder vriendelijk onthaald en de gastheer en gastvrouw kunnen erg veel over de omgeving vertellen. Al was het ook erg lekker om geregeld een dagje met een boek aan het zwembad te toeven.

Een hoogtepunt is de pizza-dag (vaak op woensdag), dan wordt er echte verse Italiaanse pizza gemaakt door Martijn en dan schuift iedereen aan en is het erg gezellig. Met daarbij niet te vergeten de huisgemaakte Limoncello!

Ik zou oprecht niet iets kunnen noemen wat ik minder of slecht vond.

Familie Bak bedankt en tot de volgende keer!

Gereisd met partner in augustus 2016

Andre Smits
5-7-2016

"What you see is what you get", niets op de site is overdreven! super gastvrij, gewoon TOP!!

Gereisd met partner in juni 2016

Trudy Bak
5-7-2016

Is geweldig daar, goede accommodatie en zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer.

Gereisd met partner in augustus 2015

voor altijd

F.J.M. bak
5-7-2016

Het ontvangst en eten en verblijf gewoon gweldig

Gereisd met partner in september 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Piazza Pinokkio in Scandicci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Piazza Pinokkio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.