14 tips over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

• alexander, 08-03-2012

Ijsje halen in ginestra, bij warm weer elke dag!

• Linda, 18-07-2013

De huisgemaakte Limoncello!! Vraag Martijn of Angelique ook gewoon om wat tips. Zij weten zoveel van de omgeving e.d.

• Jagt, 04-09-2013

Het welkomstdiner en de Bakbbq zijn absolute aanraders. Wij hebben er geen een gemist en ze waren allemaal erg lekker, verrassend en creatief! Ook de broodjes service is een echte aanrader. En natuurlijk mag de eigengemaakte Limoncello van Martijn niet ontbreken! Normaal ben ik geen fan van Limoncello, vaak te zoet. Maar deze ging er in als koek....heerlijk fris en niet mierzoet!

• Jan, 15-06-2013

Bestel gewoon lekker Italiaan eten bij Martijn. Je bent met vakantie, ga niet zelf staan koken.

• De Kroontjes, 20-08-2013

Restaurant Fiore en ijssalon Genius (=lekkerste ijs in Toscane) zijn aanraders.

• Martijn bak, 07-10-2010

Hier kan je uitstekend onthaasten. Het landgoed ligt op een prachtige locatie midden in de heuvels van Toscane. heerlijke rust en toch maar een half uur van de binnenstad van Florence vandaan.

• Martijn Bak, 03-08-2013

Een leuke korte, en goedkoop, uitstapje met de kinderen is het dinopark in Peccioli. Het is een kleinschalig privépark. Niet hightech, maar wel erg leuk om te bezoeken. Alle info kan je vinden in het blog artikel 'parco preistorico' of zoek op de blog met het woord 'dino'

• Mariola, 27-06-2013

Het restaurant een stukje omhoog kookt heerlijke pasta's; authentiek, betaalbaar en halveert porties voor kinderen. Als je een voorgerecht wil, benoem dan dat je deze eerst wilt anders krijg je het gelijk met je hoofdgerecht. Naar Florence? Parkeer je auto bij de supermarkt Coop in Scandicci en ga met de tram, kaartjes 1,50 euro per rit.

• Irene, 25-12-2012

De historische boerderij met zijn olijfbomen ligt dichtbij Florence. Martijn zorgde voor het vervoer maar ook wist hij veel over wijn en hij kon heerlijke gerechten koken. De appartementen waren super schoon en de bedden heerlijk. Kortom een plek waar je veel kunt leren van de fotograaf en waar het verder dankzij de gastvrijheid van Angelique en Martijn, genieten is!

• Ton en Jeannette, 08-07-2013

De gouden tip is om bij aankomst heerlijk bij Martijn en Angelique te gaan eten op de aankomst dag! Je ontmoet de andere gasten en de kinderen sluiten gelijk vriendschap!

• martijn_bak_1, 20-11-2011

in Lucca kan je fietsen huren en genieten van een prachtige omgeving. bovenop de oude stadsmuur is het autovrij en zijn er vele speeltuintjes en picknickplaatsen. Dit is voor de kinderen echt eens iets anders! Picknickmand kan je bij ons bestellen.

• r-houben, 02-10-2011

Heerlijke rustgevende uitvalsbasis voor de Chianti en de rest van Toscane te ontdekken.

• p.h.schoon, 27-07-2014

Mercantia Certaldo, een straattheater festival van 4 dagen in juli.

• annemieke, 09-08-2014

Het ligt dicht genoeg bij bijzondere steden die Toscane rijk is, zoals bijvoorbeeld Firenze, waar je op een simpele manier met een tram naar toe kunt, terwijl je auto op een gratis parkeerterrein blijft staan. Maar ook Lucca en San Gimignano behoren tot de mogelijkheden.