Uniek kindvriendelijk plekje in Toscane, heerlijk!

Vakantiehuis Piazza Pinokkio ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Marte

Uniek kindvriendelijk plekje in Toscane, heerlijk!

Marte,
9-7-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Angelique en Martijn. Deze mensen werken met veel passie en enthousiasme aan een uniek plekje in Toscane. Het voelt als een kleine camping, maar dan met appartementen.

Onze dochter (3+) heeft zich geweldig vermaakt met al haar vriendjes en vriendinnetjes. Ze konden onbezorgd rondrennen, je hoefde je geen moment druk te maken. Voor de ouders was dit ook erg leuk ;) omdat wij samen een beetje konden relaxen en gezellig kletsen. Daarnaast hebben we 4 avonden meegegeten, elke keer werden we in de watten gelegd. Een aanrader om dat bij te boeken 👌🏻 Al met al een top concept en we komen graag nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018