Volgend jaar weer - Alle gezinsleden super blij!

Vakantiehuis Piazza Pinokkio ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fam. van Gaalen

Volgend jaar weer - Alle gezinsleden super blij!

Fam. van Gaalen,
5-7-2018

Wij hebben 2 weken in huisje Pinocchio gelogeerd met onze kinderen van 4 en 1 en dit is ons perfect bevallen! Het ‘park’ is kleinschalig, rustig, ruim opgezet en er is veel te doen voor de kids: mooi groot zwembad met heerlijke ligstoelen, 2 speeltuinen, een ‘schuur’ vol met speelgoed en een heerlijk terras waar we veel gezellige uurtjes hebben gehad met de andere bezoekers. Het huisje is zeer ruim, schoon, cool en de matrassen zijn goed. De eigenaren, Martijn en Angelique, doen dit met veel passie en doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. De omgeving is erg mooi en er is veel te doen in de omgeving tot circa 1 uur rijden, voor zowel de kids (dierentuin, pretpark, waterpark, speeltuin) als de ouders (bv Lucca en Florence).

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018