Vakantiehuis Piazza Pinokkio

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

143 reviews over Vakantiehuis Piazza Pinokkio

• 9Fam. Baggerman13-09-2020

Rondom uitzicht op een Toscane zoals in een boek.

Uniek concept; zeldzaam ook. In Toscane ga je dit bijna niet vinden. Wat is hier ideaal aan? Alle faciliteiten voor kleine kinderen en kinderen tot 11 zijn aanwezig. De mee eet avonden in het ontzorg pakket zijn aan te raden. Martijn verzorgt Italiaanse pizza’s die niet onderdoen voor de exemplaren van de locals. Verder zijn er in de huisjes traphekjes, kinderstoelen, en weten Martijn en Angelique ook goed wat de kleintjes lekker vinden tussen de Italiaanse boodschappen. Klamboes boven de bedden en rolhorren helpen tegen de muggen. (Neem absoluut deet mee!) Locatie magnifiek. Alsof je middenin de film Letters to Juliet zit. Chianti liefhebbers vergapen zich hier aan. Rondom uitzicht op de wijngaarden. En verder, tja.. de reviews hier spreken voor zich, kan ik enkel bij aansluiten. Verbeterpuntjes? Ik miste toch een oven in het huisje. Zelf afwassen vond ik geen punt, ontbreken van airco is jammer maar een vast gegeven.

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 9Madelon03-08-2020

Genieten voor hele gezin

Prachtige locaties, fantastisch groot huis (Balena) met fenomenaal uitzicht. Zeer kindvriendelijk, kleinschalig, gemoedelijk en hartelijke eigenaren. De gezamenlijke eetavonden zijn super!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Simone & Haro02-08-2020

Super vakantie!

Wij zijn in Juli 2020 na de lockdown periode toch afgereisd naar Italië om vervolgens te genieten op Piazza Pinokkio. De sfeer was relaxt, niks moet, (bijna) alles mag. De gezamenlijke dineravonden waren heel gezellig en ongedwongen. Het huisje (grillo) was wellicht wat sober ingericht, maar verder wel prima. Het zwembad is super fijn om met jonge kinderen in te spelen en als je even wilt uitrusten in de zon zijn er meer dan voldoende ligbedjes. Als je opzoek bent naar een mooie uitvalsbasis om Toscane te ontdekken is dit zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Hanneke15-04-2020

Super!

In het voorseizoen van 2019 hebben wij een fantastische vakantie beleefd in Toscane bij Piazza Pinokkio. Iedere dag relaxed beginnen met een cappucino terwijl de kindjes spelen bij het ijshuisje of de speelschuur. Iedere dag lunchen in een ander dorpje tussen de Italianen. Iedere dag heel veel keer in het zwembad plonzen. Iedere avond genieten van het uitzicht vanuit het tuintje van Stromboli. Kortom een topvakantie! Alleen al voor de aller aller lekkerste pizza peer gorgonzola van Martijn willen we terug. En Angelique, wat een topgastvrouw ben jij!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2019
    10Bas, Anita en kids18-11-2019

Heerlijk

Een fantastisch verblijf met een prachtige ligging en een nog betere sfeer. Op een prachtige plek in Toscane is het heerlijk om tot rust te komen, te zwemmen, fietsen, wandelen, Toscane bezoeken, de lekkerste ijsjes en pizza's en wijnen uitproberen. Perfect voor gezinnen met jonge kinderen in de schoolvakanties. Heel gezellig en toch vrijblijvend: voetbaltoernooitje, lezen op je terras, pizza-avond, spelen in de speeltuin of vuurvliegjes zoeken. Alles kan, niets moet.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9liesbeth mercken09-11-2019

Ontspannend heerlijk

Rustig gelegen maar toch ideaal voor uitstapjes, ruim huisje(pinokkio), lekker eten, ‘warme’ sfeer, leuke mensen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Jeroen van Gaalen09-11-2019

Wat een super locatie, accommodatie en eigenaars! We hebben wederom geweldig genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10JW en Cindy09-11-2019

Heerlijk relaxen op het mooiste plekje van Italië.

Als je bij Piazza Pinokkio op vakantie gaat kom je helemaal tot rust van de mooie rustgevende plek. Je wordt verwend door Angelique en Martijn met heerlijk eten en wat slaap je goed na zo'n glaasje Limoncello. Wij zijn er al 4 zomers geweest, niet achter elkaar, maar we gaan steeds weer terug. Onze kinderen zijn nu 17 en 13 en die vinden het ook heerlijk om daar na een druk schooljaar lekker te relaxen. Na Piazza Pinokkio 2 jaar te hebben moeten missen, gaan we in de meivakantie van 2020, weer heerlijk een week genieten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Gaby08-11-2019

Geweldige vakantie voor kinderen én ouders!!

Kindvriendelijk en klein opgezet park, wat een toevluchtsoord is voor ouders met jonge kinderen die er ook wel willen genieten van het vakantie gevoel ondanks het hebben van een klein kind. We zijn twee weken geweest en hierdoor de tripjes kunnen afwisselen met daagjes rust op het park. Dat gecombineerd met het af en toe mee eten van al het lekkers wat Martijn had gemaakt, maakte het af en toe ook echt een rustvakantie. Martijn en Angelique hebben in de huisjes praktisch aan alles gedacht. En ze waren zeer benaderbaar voor het vragen om advies wat betreft uitstapjes en lekkere restaurantjes. Of tips qua ijstentjes voor de kleine. Wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Joshua Carmichael06-11-2019

fantastich, zeker kom terug

we verbleven een week samen met vrienden, in afzonderlijke appartementen. onze kinderen van dezelfde leeftijd hadden dus fantastische tijd samen en met andere kinderen. veel speelruimte die te zien is vanaf de centrale binnenplaats waar de ouders kunnen ontspannen en genieten van Italiaanse zon.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

Vakantiehuis Piazza Pinokkio info