Appartement Partingoli

115 reviews over Appartement Partingoli in het Nederlands

Fantastisch!

Jorica
28-9-2018

Wat een mooie plek om vakantie te vieren!

De locatie is perfect met alle hoogtepunten van Toscane binnen een uur rijden.

Gastvrijheid staat bovenaan. Martijn kookt fantastisch en Angelique probeert alles te doen om alle gasten het zo goed mogelijk naar de zin te maken.

Het appartement was schoon, netjes ingericht en de inventaris is helemaal compleet.

Voor de kinderen is er zoveel te beleven, een zwembad, schommel, glijbaan, trampoline en speelhuis waar ze zelf ijsjes kunnen verkopen.

komen graag weer eens terug!

karin
19-8-2018

Wat een topvakantie! Martijn, Angelique en de kids zijn ongelooflijk gastvrij en hebben een heerlijke kindvriendelijke locatie. De ligging is geweldig- net buiten florence en heel centraal. de huisjes zijn heel comfortabel en je wordt volledig ontzorgd. Wij hadden voor de jongste een kinderpakket- en voor ons allemaal het no worries pakket. Martijn kookt 3x per week heerlijk. Er is voldoende te spelen voor kinderen van alle leeftijden. en prachtig uitzicht. We hebben een hele ontspannen en fijne tijd gehad. Hartelijk dank voor een super vakantie!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Angelique en Martijn. Deze mensen werken met veel passie en enthousiasme aan een uniek plekje in Toscane. Het voelt als een kleine camping, maar dan met appartementen.

Onze dochter (3+) heeft zich geweldig vermaakt met al haar vriendjes en vriendinnetjes. Ze konden onbezorgd rondrennen, je hoefde je geen moment druk te maken. Voor de ouders was dit ook erg leuk ;) omdat wij samen een beetje konden relaxen en gezellig kletsen. Daarnaast hebben we 4 avonden meegegeten, elke keer werden we in de watten gelegd. Een aanrader om dat bij te boeken 👌🏻 Al met al een top concept en we komen graag nog een keer terug!

Genieten!

Ilse
8-7-2018

Wij hebben met ons zoontje van 2 jaar een heerlijk ontspannen vakantie gehad op deze prachtige locatie.

We hadden een jonge gezinnen pakket geboekt en dit was super! Alles stond klaar voor ons zoontje en we hebben 3 heerlijke maaltijden gegeten.

In alles werd rekening gehouden met de kinderen en er is volop gelegenheid om te spelen. Onze zoon heeft genoten van het nieuwe houten huisje waar hij ijsjes kon verkopen. En ook de overdekte schuur met speelgoed was een groot succes.

Een absolute aanrader! Martijn en Angelique zijn heel gastvrij en hebben veel leuke tips voor de omgeving.

Geweldig!

Renee
8-7-2018

Als je een onbezorgde vakantie met kleine kinderen zoekt, ben je hier op het juiste adres. Alles draait hier om kindvriendelijkheid en veiligheid voor de kinderen. Ze hebben super leuke speeltuin (ijsjeshuis) voor de kleinsten onder ons en voor de grotere kinderen een trampoline en grotere speeltuin. Een speelschuur waar gekleurd kan worden door de kindjes en volop gespeeld. Voor een iedereen is er wel wat te vinden. Er heerst hier een heerlijk sfeertje van een kleine camping. Alle kinderen spelen met elkaar en wij ouders kunnen onbezorgd chillen en genieten! De gezamenlijke maaltijden zijn echt heerlijk en goed verzorgd. En wat is er nu fijner dan in Italië aan lange tafels gezamenlijk te eten. 1 groot feest!

Vergeet alleen geen deet mee te nemen. De muggen zijn het enige minpuntje wat wij hebben kunnen ontdekken

Italië op z’n best met Hollandse gastvrijheid

Suzanne Unck
6-7-2018

Wat een fantastische plek! Gastvrij, rust en een geweldige uitvalsbasis voor steden als Firenze, Lucca, Sienna en Pisa. Ik was er alleen, maar voor gezinneb met kleine kinderen is dit het paradijs.

Geweldig!!

Familie Kessels
5-7-2018

Heerlijk eten bereid door Martijn. Super kindvriendelijk. Groot appartement. Fijne plek voor uitstapjes naar de bekende steden binnen de Toscane.

Volgend jaar weer - Alle gezinsleden super blij!

Fam. van Gaalen
5-7-2018

Wij hebben 2 weken in huisje Pinocchio gelogeerd met onze kinderen van 4 en 1 en dit is ons perfect bevallen! Het ‘park’ is kleinschalig, rustig, ruim opgezet en er is veel te doen voor de kids: mooi groot zwembad met heerlijke ligstoelen, 2 speeltuinen, een ‘schuur’ vol met speelgoed en een heerlijk terras waar we veel gezellige uurtjes hebben gehad met de andere bezoekers. Het huisje is zeer ruim, schoon, cool en de matrassen zijn goed. De eigenaren, Martijn en Angelique, doen dit met veel passie en doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. De omgeving is erg mooi en er is veel te doen in de omgeving tot circa 1 uur rijden, voor zowel de kids (dierentuin, pretpark, waterpark, speeltuin) als de ouders (bv Lucca en Florence).

Volgend jaar weer!

Fam Gubbels
3-7-2018

Wat een heerlijke plek, midden in Toscane!

De perfecte locatie voor een vakantie met de kids: locatie top, voorzieningen top, service meer dan top!

Martijn en Angelique zorgen ervoor dat zowel de kids als de ouders niets tekort komen en volop kunnen genieten.

Wij hebben alweer geboekt voor het volgend jaar.

Heerlijke plek voor het hele gezin. Omgeving is prachtig als je kinderen het tenminste oke vinden om op pad te gaan want eigenlijk is op het terrein alles wat zij willen tijdens een vakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Partingoli in Scandicci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Partingoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.