Appartement Partingoli, kindvriendelijk vakantie vieren in Toscane!

Appartement
Appartement Partingoli, kindvriendelijk vakantie vieren in Toscane!
9,3

101 reviews over Appartement Partingoli, kindvriendelijk vakantie vieren in Toscane! in het Nederlands

Een paradijs waar ontspannen vanzelf gaat!

Miriam
16-5-2018

Onze vakantie op Partingoli in Toscane was als een droom… zo een waarvan je hoopt dat ie verder gaat als je je ogen weer dicht doet.. Het beeld dat wordt geschetst op de website van Partingoli staat 1 op 1 met de werkelijkheid. Hetgeen dat wordt beloofd, is exact wat je krijgt. Familie Bak doet er alles aan om hun gasten een fijne, onbezorgde vakantie te bezorgen op een ongedwongen manier. Partingoli is zo ingericht dat je je kinderen veilig kunt laten spelen en door de opzet maak je op een prettige manier heel makkelijk contact met andere gasten. Het ‘no-worries-pakket’ is een must have en verhoogd het vakantiegevoel enorm. Martijn kan ongelooflijk lekker koken en de gezamenlijke maaltijden zorgen voor veel gezelligheid en een knusse sfeer. Het uitzicht vanuit ‘la Balena’ was zo prachtig dat ik bijna niet kon geloven dat het echt was wat ik zag. Ons huis was ruim, sfeervol, schoon, compleet, heerlijke bedden en.. het ruikt er lekker!

Heerlijk ontspannen op vakantie met de kids! Mooie accommodatie, schoon en van alle gemakken voorzien. Fijn zwembad en leuke speelplekken voor de grote én de kleine kindjes. Overzichtelijk, kinderen hebben er alle vrijheid zonder dat je het overzicht kwijtraakt. We komen nog eens terug!

Heerlijk

Familie Geraerts
28-8-2017

We hebben twee heerlijke weken mogen verblijven op Partingoli. We zaten in huis Stromboli, waar meer dan genoeg ruimte was voor onze drie kleine kinderen van 2, 4 en 6 jaar. Wegens autopech kwamen we pas laat aan, maar Martijn was opgebleven om ons te verwelkomen, wat een vriendelijk ontvangst! De omgeving leent zich goed voor uitstapjes, alles grote bezienswaardigheden zijn binnen een uur te bereiken. Martijn en Angelique hebben daarbij ook boordevol tips voor de wat minder toeristische plekken. De kinderen hebben zich goed vermaakt en heel veel nieuwe vriendjes leren kennen, waardoor wij ook af en toe even lekker rustig konden zitten. Martijn kan heerlijk koken, we hebben echt genoten van de pizza's en de pasta. En Angelique was binnen 'notime' de lieveling van onze dochter, want ze kon zo goed voorlezen. Kortom, een echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Heerlijk genieten voor het hele gezin

Brenda
25-8-2017

Doordat dat er voornamelijk gezinnen verblijven met jonge kinderen was de aansluiting haast gegarandeerd. Wij verbleven in huis Pinokkio, erg mooi en super ruim. We werden ook erg verwend: broodjes service (zelfs bruin brood), 5x avond eten en heerlijke wijn.

Ook de omgeving is erg mooi. Florence ligt om de hoek. Voor onze kinderen (6 en 7 jaar) hoefden we echter nergens naartoe. Echte een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Gezellig

Jan De Vuyst
16-8-2017

Rustige ligging, leuk zwembad, gezellige avondactiviteiten. We hadden een leuke, grote, verzorgde vakantiewoning "La Balena" ter beschikking. Het was een fijne week voor onze dochter en onszelf.

Kleine keuken met microgolf doch zonder klassieke oven en vaatwas. Geen TV.

Het plaatsen van echte vliegenramen (horren) zodat de ramen 's nachts open kunnen zou de pil van geen airco wat kunnen vergulden. De ramen en luiken dienen gedurende de dag gesloten te blijven om de zon buiten te houden, de ramen 's nachts om de muggen minder kans te geven.

Martijn Bak, Eigenaar, 17-8-2017

Hallo Jan!

Dank je wel voor je review.

Ik wilde graag even reageren op de horren. Misschien heb je het niet gezien, maar er hangt een horrengordijn tussen het raam en de stenen. Ik had daar graag een 'echt' hor is willen plaatsen, maar dat is vanwege de constructie niet mogelijk.

En hebben we bij jullie geen klamboe opgehangen? Dat zou jammer zijn, want de combi horgordijn, klamboe en ventilator zou voldoende moeten zijn tegen de muggen.

Nu hebben jullie het onnodig warm gehad omdat de ramen niet open stonden en dat vind ik vervelend voor jullie.

Maar ik ga het in elk geval bij volgende gasten doorgeven om misverstanden te voorkomen. Nogmaals dank voor je review!

Groeten aan de hele familie en wellicht tot ziens!

Gr. Martijn

Kindvriendelijk genieten in Toscane

Eric-Jan
13-8-2017

Idyllisch gelegen locatie en zeer kindvriendelijk. Het ontbreken van airco

In de warme zomer maanden gaf de nachtrust een uitdaging.

Super

Fam. Noben
13-8-2017

Vanaf de aankomst tot en met het vertrek wordt je heel vriendelijk geholpen.Een hele leuke familie die hart hebben voor hun "Partingoli".Het fijne is dat het een Nederlands gezin is en ze je graag helpen met tips en weetjes over Italië.Dit is echt een aanrader voor ouders met kinderen.

Geweldig

F.J.M. Bak
29-7-2017

Hier komt men tot rust voor de kinderen is het heel leuk

Het is hier fantastisch

marielle kaanders
28-7-2017

Super mooie plek met 7 vakantiewoningen met eigen terras of tuin. Super kindvriendelijk, leuke en behulpzame Nederlandse eigenaren met 2 kinderen die graag spelen met de gasten. Lekker eten oa pizza en goede pasta. Dichtbij Florence, lucca, Pisa en zee

We hebben een heerlijke tijd gehad!

Eefje
16-7-2017

Het is gericht op kinderen, dus als ouders wordt je echt 'ontzorgd'. Zonder kinderen is die meerwaarde er minder.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Partingoli, kindvriendelijk vakantie vieren in Toscane! in Scandicci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Partingoli, kindvriendelijk vakantie vieren in Toscane! zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Partingoli, kindvriendelijk vakantie vieren in Toscane! scoort een 9.34 uit 10 op basis van 102 reviews.

Acties

Acties voor Appartement Partingoli, kindvriendelijk vakantie vieren in Toscane!

Populaire bestemmingen