Hotel Di Saturina Terme

Zakelijk

Geweldige belevenis

Helma
19-10-2017

Of ze het er voor over hebben, omdat het nogal prijzig is!!

Heerlijk golf & wellness resort !

Frans
26-4-2016

Mooi Toscaans ingerichte kamers met goede bedden. Verder een heerlijk thermisch buitenzwembad van 37 graden om urenlang erin te liggen en uitgebreide wellness faciliteiten. De aangrenzende golfbaan is zeer gevarieerd en best wel moeilijk te spelen. Dit resort is een goede uitvalsbasis voor stedenbezoek als Rome, Sienna en Florence. Jammer dat het 3-sterren Michelin restaurant alleen in het weekend geopend is. Wij waren er van woensdag tot vrijdag.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Di Saturina Terme in Saturnia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Di Saturina Terme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.