Bed and Breakfast Santa Lorica

Meer bedandbreakfastinfo

1 review over Bed and Breakfast Santa Lorica

• 10M. Budel09-09-2010

Super agriturismo in Toscane

Wij zijn al vaker gast geweest bij Stefano en Piera op Santa Lorica. Het is in 1 woord fantastisch! Prachtige rustige ligging met mooi uitzicht, ruim landgoed met groot en rustig zwembad. Echt onderscheidend aan deze locatie is de super sfeer/ bijzondere atmosfeer, de oprechte gastvrijheid en het geweldige avondeten van Piera. Boek absoluut met halfpension! Zo lekker eet je zelden en het is echt op zijn italliaans met alle gasten aan een lange tafel. Leuk voor de contacten met voornamelijk italiaanse andere gasten. De kamers zijn simpel maar schoon. De kamers in het hoofdgebouw hebben geen balkon. In het bijgebouw hebben alle kamers een eigen terrasje met riet overdekt voor de nodige schaduw. Er zijn twee ruime terrassen bij het hoofdgebouw voor alle gasten. De prachtige kust is een half uurtje rijden. In de buurt erg leuke authentieke toscaanse plaatsjes. Luca, Pisa en Volterra zijn ook prima te bereizen. Siena lukt ook maar is wel een flink stuk door de bergen. Echt een topper!

Met jonge kinderen

0 tips over Bed and Breakfast Santa Lorica