Sassetta

We hebben een aantal aanbieders voor Sassetta voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Sassetta voor je op een rij gezet:

Reviews over Sassetta

zo heerlijk rustig met lekker eten en dito wijn

Naaijkens ,
    17-8-2011

Heerlijk genoten van de villa omgeving eten wijn en het familiegevoel ! Personeel doet alles om je t naar je zin te maken. Wij hebben enorm genoten.

Gereisd met partner in augustus 2011

Prima hotel op mooie, maar afgelegen, locatie.

A.N.C.,
    22-7-2011

Goed hotel met ruime kamers. Mooie omgeving en grote tuin. Restaurant heeft een typisch Toscaanse keuken met eigen producten van biologische teelt. Airconditioning werd wel gemist, maar onze kamer had een groot overdekt balkon.

Gereisd met partner in juli 2011

Ultieme rust in prachtige recreatieve omgeving

Gertjn en Ellie,
    6-6-2011

We zijn in mei/juni 2011 hier geweest in een kleine oase. Midden in een prachtig natuurgebied voor wandelaars en Mountainbikers. Heerlijk koel zwembad in een warme omgeving. De eigenaresse heeft een zeer gevoel voor inrichting

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Nogal duur vr wat het is

Liesbeth,
    9-9-2010

Kleine kamers, beetje sfeer van sprookjeskasteel, meteen aan zwembad (overdag lawaai van families met kinderen) en zeer dicht op mekaar.

Degelijk onthaal en behulpzame eigenaars.

Omgeving is mooi maar er zijn nog uniekere plekjes in Toscane te vinden.

'S ochtends kwamen er een paar ratten piepen vanuit de struiken aan het ontbijtterras... Ondanks de chiquere indruk toch niet zo proper??? Te duur vr wat dit hotel slechts te bieden heeft. In de buurt zijn charmantere B&B's/hotels te vinden vr minder geld...

Gereisd met partner in juli 2010

Super agriturismo in Toscane

M. Budel,
    9-9-2010

Wij zijn al vaker gast geweest bij Stefano en Piera op Santa Lorica. Het is in 1 woord fantastisch! Prachtige rustige ligging met mooi uitzicht, ruim landgoed met groot en rustig zwembad. Echt onderscheidend aan deze locatie is de super sfeer/ bijzondere atmosfeer, de oprechte gastvrijheid en het geweldige avondeten van Piera. Boek absoluut met halfpension! Zo lekker eet je zelden en het is echt op zijn italliaans met alle gasten aan een lange tafel. Leuk voor de contacten met voornamelijk italiaanse andere gasten.

De kamers zijn simpel maar schoon. De kamers in het hoofdgebouw hebben geen balkon. In het bijgebouw hebben alle kamers een eigen terrasje met riet overdekt voor de nodige schaduw. Er zijn twee ruime terrassen bij het hoofdgebouw voor alle gasten. De prachtige kust is een half uurtje rijden. In de buurt erg leuke authentieke toscaanse plaatsjes. Luca, Pisa en Volterra zijn ook prima te bereizen. Siena lukt ook maar is wel een flink stuk door de bergen. Echt een topper!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010
Sassetta scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews