Camping Parco Delle Piscine

Italië, Toscane, Sarteano

7.8Goed

• 7.3Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Parco Delle Piscine voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Village Parco Delle Piscine in het binnenland van Toscane is een gezellige en niet te massale camping. Hier vind je verschillende zwembaden en leuke animatie activiteiten, onder andere zelf pizza's bakken! De camping ligt naast het dorpje Sarteano, waar 's avonds vaak wel ergens live muziek is. Ga ook zeker eens naar het Trasimenomeer.

246 reviews over Camping Parco Delle Piscine

• 2019
    9Fam. Winters31-08-2019

Geweldig! Prachtige plek!

Prachtige camping naast een heel mooi stadje Sarteano. Keurig aangelegde camping met netjes en schoon sanitair en heerlijke zwembaden met bronwater. Superleuke omgeving als je van sprookjesachtige dorpjes, heerlijke restaurantjes, vergezichten en mooie natuur houdt. Een niet zo drukke camping, er zijn veel Italianen die op de camping zijn doordat 1 zwembad ook een bad is wat door mensen van buiten de camping gebruikt mag worden. Wij vonden dat heel leuk. Op de camping zelf is een even zo groot zwembad wat ook superfijn is en voor kleintjes is er ook een apart bad zodat klein en groot allebei hun ding kunnen doen. Er zijn grote supermarkten in de buurt maar ook een kleinere op loopafstand. Aanrader is een bezoek aan het kasteel in Sarteano wat we aangeboden kregen van de camping met hapje en drankje toe, echt heel leuk! En ook nog eens gratis. Zwavelbronnen bezoeken was mooi en dorpjes als Montepulciano en Radicofani zijn erg leuk.

Director, Proprietario, 04-09-2019

Dear Fam. Winters,

we are much grateful for having you as our customers and for the great review written. We want that our guests live a relaxing and unforgettable holiday, and we will continue to do even better to improve our offering and services.

We hope to seeing you soon for your next trip to Italy,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Dee13-08-2019

Prima camping, maar na een week wel gezien

Mooie en schone camping met prachtig uitzicht op Sarteano. Helaas is het dorpje minder bruisend dan wij verwachtte. Aardige mensen die op camping werken. Veel Nederlanders die er verblijven. Het was niet erg druk in de week dat wij er waren. Mooie campingplekken, voldoende schaduw en privacy. Onze stacaravan was gedateerd, douche hebben we nauwelijks gebruikt omdat deze slecht/klein is, daarom in sanitair/douche gebouw gedoucht. 3 Prima zwembaden (1 is dicht van 13:30-16:00u), voldoende schaduwplekken en bedjes (camping was ook niet druk)Water is aardig fris, maar er eenmaal door is t lekker (helemaal als t erg warm is). Wat wij gemist hebben is een bar aan het zwembad. Er zit er wel 1 dichtbij de zwembaden. Op de camping geen winkeltje (om bijv krant te kopen), wel een Supermarkt op 100mtr lopen en een bakker op 70mtr lopen (uit de poort vd camping). Restaurant op camping is prima. Klein restaurantje Carpe Diem (50mtr v camping)

• 6Staat v/h sanitair

Director, Proprietario, 04-09-2019

Dear Dee,

many thanks for your holiday at our village and for writing this review. We are very pleased about what you liked of our village, while will keep in consideration your remarks on what can be improved. Regarding our mobile homes, we take this chance to remark that we introduced 6 brand new mobile homes this year, Lux and Super Lux, which are the best of the Italian style, comfort and rich of space inside and outside. Let's take a visit at our web site and see them!

We look forward to seeing you soon,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8familie Jansen04-08-2019

Heerlijke camping

We zijn nu voor de 3e keer op deze camping geweest. Dit jaar voor 5 nachten. We hadden niet gereserveerd en er was plek genoeg, leek zelfs veel rustiger dan andere jaren. De camping is groot maar dat merk je helemaal niet. De plekken zijn zeer ruim. Receptie zeer behulpzaam en vriendelijk. Er is ook kinderanimatie maar hier heeft onze dochter geen gebruik van gemaakt dus kan hier niets over zeggen. Sanitairgebouw is netjes en men maakt een aantal keren per dag schoon. Goed warm water en ook veel was- en afwasplekken. Wasmachines en drogers zijn aanwezig. Er zijn 3 zwembaden (zonder chloor) op de camping waarvan er 1 alleen voor de campinggasten is. De andere zwembaden worden ook door mensen uit het dorp gebruikt. Sarteano is een leuk dorpje met prima restaurants. Tip: de pizza's bij Locanda dei Tintori zeker een keer proberen, zijn heerlijk. Ook nu hebben wij weer genoten van deze camping. Zeker een aanrader, niet goedkoop.

The Director, Proprietario, 06-08-2019

Dear guest,

many thanks for having spent your holidays at our village. We are happy that you enjoyed our services and the kindness of our staff. We put our passion to offer high quality holidays to our guests since 1952, and will continue to do so in the future.

We look forward to seeing you soon

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Anja22-07-2019

Mooie uitvalsbasis voor prachtige omgeving!

Mooie camping , helaas weinig gasten daarom erg rustig. Prima camping als je kennis wilt maken met een mooi stukje Italië. Verwacht dan dus ook geen bruisende ( Nederlands sprekende) animatie met een goed programma. De afstanden naar de prachtige dorpjes zijn prima te doen. Onderweg Kun je genieten van het prachtige uitzicht. Bakker, groenteboer en supermarkt om de hoek. Ook in het dorp veel echt Italiaanse restaurantjes. Een aanrader voor iedereen die een prachtig stukje Italië wil zien.

• 7Staat v/h sanitair

The Director, Proprietario, 06-08-2019

Dear Anja,

many thanks for your comments and your permanence at our village. Our mission is to give our customers very large pitches and spaces, to avoid overcrowding, because by this way people can relax and recover from the stress accumulated during the year. You caught also our big advantage for us, to be in the ancient town of Sarteano, where everything is available at walking distance: supermarkets, shops, history, castle and culture.

We look forward to seeing you soon

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Nadine08-07-2019

Heerlijke mooie schone camping!

Heerlijke ruim opgezette camping! Rustig, groen, grote plekken & heel schoon! Twee fijne zwembaden waarvan er wel 1 dicht is tussen 13:30 en 16:00. De andere is de hele dag open maar wel openbaar dus een stuk drukker. Lekker restaurant op de camping met heerlijke pizza’s en vriendelijke bediening!

• 10Staat v/h sanitair

The Director, Proprietario, 13-07-2019

Dear Nadine,

many thanks for having stayed in our camping village. Me and the entire staff appreciate your nice review, which will be a stimulus to continue working the best as we can and improving the quality of our offering.

We look forward to seeing you soon Best Regards

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Aukje de Vries02-07-2019

Op zich prima camping....

1 zwembad is gesloten. Mooie camping, weinig kampeergevoel. Mooie grote schone zwembaden. Lekker restaurantje op de camping. Goede uitvalsbasis voor de omgeving. Wel elke keer de heuvel op en af (6-7km). Het dorp Sarteano is erg leuk met een historisch centrum. 1x per week flinke weekmarkt. Prima stacaravan van touroperator.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

The Director, Proprietario, 06-07-2019

Dear guest,

many thanks for staying at our camping village, me and the entire staff appreciate your nice review.

We look forward to seeing you soon,

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Carla01-07-2019

Fantastisch zwembad

Mooie, ruime, schone camping

The Director, Proprietario, 06-07-2019

Dear Carla,

thanks a lot for having spent your holidays in our village. Your review is much appreciated and will be shared with the entire staff. It will be a further stimulus to increase our offering and further improve our services.

We look foward to seeing you soon Best Regards

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    3IMA19-08-2018

Nooit meer

Mooie ligging en vriendelijke, zakelijke ontvangst. De camping heeft brede asfaltstraten en was voor de helft niet bezet. Sfeerloos. Kaal. Er is weinig te doen en twee zwembaden zijn openbaar en worden ingenomen door Italianen. Onze accommodatie bij aankomst was verroest, het matras tot op de veren versleten en goor, de kinderbedden te kort, de douche beschimmeld, wastafel los en vieze plaklaag. Door dikke bouten kon het stalen verroeste trappetje niet aangesloten staan. Hier kwam onze jongste van 9 tussen en liep twee grote open beenwonden op direct bij aankomst. De rest van het straatje stond leeg. Begrijpelijk. Na klagen kregen we een andere accommodatie. Opluchting. Maar wij gaan hier nooit meer heen.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

The Director, Proprietario, 25-05-2019

Dear guest, we regret that your expectations were not met. The customers who come to us are looking normally for relax, sport activities and culture. We don't understand what you were looking for instead, nor what are your suggestions. Regarding the mobile home, my staff denied that any wound occurred to any of your family member and that you appreciated that we changed your accomodation, So it is hard to understand your such bad review. The first mobile home assigned to you was given by mistake, as this is one of the types which are constantly required by some of our customers who like their retro style. But these clean and well kept anyway. We will continue to do our best to improve our services, and hope you will reconsider your opinion on us

Kind Regards The Director

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Steenbakkers01-08-2018

Een erg mooie, schone camping prachtig gelegen

Een prachtige camping bovenop een berg, mooie ruime plekken, erg schoon en een perfecte uitvalsbasis voor trips naar Pienza, Siena, montalcino en Montepulciano allemaal binnen het uur te rijden. Het historische centrum van Sarteano ligt op loopafstand. Let wel de helft van het campingterrein (zwembad, voetbal- tennis-basketbalveld speeltuin alsmede alle bijbehorende grasveldjes en ligweides) is gemeenschapsgrond dit betekend dat mensen uit de omgeving hier ook gebruik van maken. Wat zeker voor de sportvelden geen pluspunt is, de lokale jeugd heeft deze veldjes echt overgenomen. Het andere minpunt is toch wel het animatieteam.....eigenlijk ronduit slecht te noemen....4 Italiaanse meiden zeer slecht Engels sprekend waardoor er met de kinderen op de camping haast geen interactie was.
    Buiten dat is het echt een fantastische plek om te verblijven....de bakker en coop zitten op loopafstand

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Rene Burema21-06-2018

Heerlijk, kom er graag terug.

Sarteano is een heerlijk rustig plaatsje en ideaal om vanuit hier de omgeving te verkennen met vele mooie dorpjes, steden en natuur,

Gereisd met partner in juni 2018

21 tips over Camping Parco Delle Piscine

• Mayke Herberts, 11-08-2019

Zwembaden met thermaal water!

• Mayke Herberts, 13-07-2019

Zie hun website: “Dit is het leven! Ontspan ondergedompeld in het groen, weg van de drukte, tussen de thermo-minerale wateren van onze zwembaden, in het dorp Sarteano, met uitzicht op het prachtige middeleeuwse dorp. “

• Maarten, 02-09-2013

De kook workshops zijn leuk en lekker.

56 vragen over Camping Parco Delle Piscine

• mulder, 03-09-2017

zee en huurtenten

Hoe lang is het rijden naar de zee. Heeft iemand ervaring met de tenten van rent a tent, hoe is de staat en staan ze mooi gesitueerd op de camping?

Marleen , 12-12-2017

De camping is echt heel erg mooi, maar ligt niet aan de kust. Schoon sanitair. De tenten van Rent-a-Tent staan op ruime plekken met schaduw:)

• rock, 19-07-2017

Rome

Hallo wie is naar rome geweest

• Fennie Albeda, 28-05-2017

Lodgetent Allcamp.

Staan de huurtenten dicht naast elkaar of valt dit mee?

Camping Parco Delle Piscine info

• Aantal sterrensterstersterster
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer