ItaliëToscaneSarteanoAppartementen SarteanoAppartement Il Borgo del Grillo

6.6VoldoendeScore uit 5 reviews
  • 8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

5 Reviews over Il Borgo del Grillo

• 9Jeanette26-09-2016

Wij hebben 1 week met onze 2 kinderen van 6 en 8 volop genoten van deze accommodatie . Prachtig uitzicht mooie plaatsen om te bezoeken in de omgeving.

• 8Fam. Kruiswijk22-02-2016

Voor herhaling vatbaar

Ons verblijf in juli 2015 was aangenaam en voor herhaling vatbaar. Wij verbleven met onze 2 kinderen (6 en 8 jr) in appartement Susino. Mooie locatie met uitzicht over het dal. De eigenaresse stond ons vriendelijk te woord en was behulpzaam. Van de negatieve berichten van eerdere reviews hebben wij niets gemerkt. Het klopt dat het laatste stuk naar het landgoed onverhard is maar deze was voor onze auto (middenklasse) prima te doen. Op dit moment overwegen wij of wij dit jaar weer dit landgoed gaan reserveren.

• 10Inge Peters Rit24-11-2015

Fantastisch!

Deze prachtige locatie hadden we geboekt voor een bruiloft met zo'n 65 gasten. Wat een unieke plek is dit. De appartementen zijn stuk voor stuk prachtig ingericht, heel gezellig en knus. Het uitzicht en de ligging is echt super, je hebt het gevoel in je eigen dorpje te zijn, zo leuk! De eigenaresse was bijzonder hulpvaardig en alles was mogelijk. Inge Peters Rit

• 3Ineke14-09-2015

Niet wat wij zochten

Uitzicht: mooi Appartement: netjes en schoon. Aan het appartement en uitzicht lag het niet. Maar eigenaresse totaal niet gastvrij. Ze vond het veel te warm om iets te doen voor haar gasten. Italiaans koken voor de gasten: nee, te warm! Broodjes halen voor de gasten: nee, te warm! De "onverharde" weg naar het huis was meer dan onverhard. Wij noemden het eerder "offroad"!! Om bij het huis te komen moest je 2 kilometer afzien in de auto. Eigenlijk niet te doen met een gewone auto. De weg is het laatste stuk ook heel smal en totaal geen verlichting. Wij zijn een paar dagen eerder dan de bedoeling was naar huis gegaan. Maar dat vond de gastvrouw vast niet vreemd.... ze vroeg niet naar de reden hier voor, en ook niet of wij het wel naar ons zin hebben gehad. Dus...totaal geen interesse in haar gasten! Heel jammer! Een goede gastvrouw is zo belangrijk.... Volgend jaar maar weer wat anders zoeken..

• 3paula18-08-2015

Dit nooit meer

Bij aankomst door ongeïnteresseerde eigenaresse ontvangen in een zeer summier ingericht donker en naar vocht ruikend appartement. Zwembad zeer vies uitziend. Tennisbaan vol met scheuren. Prachtig uitzicht. Diverse zitjes maar alles zonder onderhoud. Veel geld voor geen kwaliteit. Geen aanrader

Appartement Il Borgo del Grillo info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij