Aparthotel Agriturismo Relais la Sovana

Aparthotel
Aparthotel Agriturismo Relais la Sovana
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Relais la Sovana voor je op een rij gezet:

10 reviews over Aparthotel Agriturismo Relais la Sovana in het Nederlands

Relais La Sovana is meer dan een Agriturismo. Zij produceren uitstekende witte en rode wijnen en hebben een mooie olijfolie (extra vergine).

Hoewel sommige mensen denken dat het een hotel is, is het een Agriturismo van hoog niveau. De Toscaanse keuken is puur en van hoge kwaliteit. Gastheer en eigenaar Giuseppe Olivi verzorgt graag zelf een keer per weer de bistecca fiorentina. Je kunt 's morgens aangeven of je die dag wil mee eten of liever naar een restaurant in de buurt gaat. Vanuit het terras met jacuzzi en zwembad heb je een heerlijk uitzicht op het landschap.

Vriendelijk personeel dat zowel Engels als Italiaans spreekt.

La So

Heerlijke plek!

Maartje Koster
8-8-2013

Wat een heerlijke rustige accommodatie. Wij verbleven in het appartementen gebouw. In een 3-kamerappartement. Ruime kamers, 2 badkamers. Binnen blijft het goed koel, we hebben de airco niet hoeve te gebruiken. Kinderbedje stond klaar met bedlinnen, gewoon een campingbedje als wat we thuis ook hebben. prima dus. Eerste avond ingeschreven voor de BBQ avond. Eigenaar en gezin eet iedere avond mee. Het eten is best prijzig, wel super lekker!

Prachtige onderhouden tuin. Mooi zwembad en een heerlijke jacuzzi!

Aardige medewerkers en doen alles ervoor om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken!

Er is een klein speeltuintje waar ons zoontje van 1 zich prima heeft vermaakt. Kortom: echt een aanrader om naar toe te gaan!

Rondleiding bij het wijnhuis is een aanrader!

Schitterende lokatie

Fam. zwager
4-7-2012

In 2001 kwamen wij hier voor het eerst en werden direct verliefd op deze plek en de familie, de eigenaars die er alles aan doen om je verblijf hier zo aangenaam mogelijk te maken. Het is hier altijd genieten van een prachtige omgeving, het heerlijke eten en het verblijf in de onlangs gerestaureerde hotelkamers. De staf is uitermate vriendelijk en voorkomend.

Wij komen dan ook elk jaar weer met veel plezier hier terug.

prachtige lokatie

elvera
12-6-2012

La Savona ligt gelegen op een prachtige lokatie, De mensen zijn daar enorm vriendelijk, met de pot mee eten is indd wat aan de prijzige kant maar het zijn ook flinke porties wat je krijgt het is altijd 4 gangen en op woensdag betaal je € 28.- voor de pizza party. De wijn proeverij is zeker een aanrader en aan het zwembad kan je heerlijk liggen. het uitzicht is grandioos, heerlijk met je gedachten te dwalen. De omgeving is meesterlijk, je bent binnen een half uur in verschillende dorpjes. Het appartement waar wij inzaten was netjes, schoon en altijd koel! de supermarkt was 5 minuten rijden.

Dit is de hemel op aarde!!!

H+T+K
1-10-2011

Wat een sfeer, wat een hartelijkheid, wat een wijn, wat een olijfolie, wat een eten, wat een omgeving........zo kan ik doorgaan.....voortreffelijk!

Mooi, maar te dure agriturismo

Lida & Rosette
17-9-2010

Gunstige ligging in Zuid-Toscane (San Gimignano, Voltera, Siena, Cortona, Montepulciano en Perugia zijn goed en makkelijk te bereiken. Mooie accomodatie, ook redelijke goed service, echter wel zeer prijzig voor wat er geboden wordt (is uiteraard een keuze). Zwembad met mooi uitzicht, echter wel koud, maar dat zijn de meeste zwembaden. Hottube is 1 keer gratis, daarna bijbetalen. Alle overige faciliteiten moet voor worden betaald. Wijnproeverij (aanrader) is ook inclusief. Eten is 40 euro per persoon exclusief drinken (wijn begint vanaf 20 euro voor een fles). In de omgeving zijn voldoene goede restaurants te vinden (met namen in Montepulciano, ongeveer 25 minuten rijden).

trieste kamers in klein gebouw

anny
5-9-2008

juniorsuites in achtergelegen gebouw zijn la sovana niet waardig.

Fantastisch kleinschalig "villa Felderhof" complex voor sfeer- en rustzoekers.

Inschrijven voor diner kan elke dag voor 13 uur; eten wat de pot schaft maar de moeite waard.

Ligt in een wat onbekender maar zeer mooi gedeelte van Toscane.

Wij zijn in juli een weekje in La Sovana geweest; in het 2 persoonsappartement. Is ons super bevallen! Appartement is prima; op de begane grond met een eigen terras. La Solvana is een prachtig landgoed met cypressen, olijvenbomen, wijngaarden etc. Heerlijk zwembad waar je prima kan relaxen en het eten s'avonds.....bij het ondergaande toscaanse zonnetje genieten van huisgemaakte pasta's, wijnen, etc. La dolce vita!! Echt genieten!!

Guiseppe en zijn familie eet elke avond mee.

hartelijke familie Olivi die het complex runt, heerlijk eten, rust, eigen wijnproductie, lekker zwembad met jacuzzi en goed ingerichte appartementen. Een echte aanrader!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Agriturismo Relais la Sovana in Sarteano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Agriturismo Relais la Sovana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Agriturismo Relais la Sovana scoort een 8.92 uit 10 op basis van 11 reviews.