Hotel Villa Rinascimento

Hotel Villa Rinascimento
7,5

20 reviews over Hotel Villa Rinascimento in het Nederlands

ontbijtbuffet was nogal eentonig en geen lekker brood. Avondeten was ok. Verouderde kleine kamer met lekkende lavabo, kastdeur die niet dichtging, douchewand die op kier bleef staan, maar wel goeie airco. Zwembadomgeving best ok maar nogal slordig. De prachtige ligging en de rust maken veel goed. Ook zeer vriendelijke en behulpzame uitbater !

Aangenaam

Maggie
22-9-2016

Nederlandse eigenaars. Heel vriendelijk en behulpzaam. Goede tips voor uitstappen en bezienswaardigheden. Verbleven in bijgebouw. Propere kamer en goed uitgeruste badkamer. Lakens en handdoeken werden om de 3 dagen ververst.

Redelijk uitgebreid ontbijtbuffet. 4 gangenmenu bij diner. Hoofdschotel was niet altijd even lekker.

Wel heel rustige omgeving. Heerlijk om op het mooie terras te ontbijten en te dineren.

Over het algemeen een heel positieve ervaring.

Schitterende imgeving!

THart
30-7-2016

Aan te raden aan mensen die rust cultuur en natuur erg kunnen waarderen! Geen massa tourisme .Genoeg ligbedden bij t eenvoudige maar heerlijke zwembad.Minpunten vonden wij de slechte staat en koude douche(als buren douchen) van de rijtjes appartementen en de matige kwaliteit ontbijt en vlees bij t eten. Heerlijke uitvalbasis!

Verstopt juweel

Annemiek Gerrits
23-6-2016

Dit hotel moet je even zoeken maar dan heb je ook wel een pareltje te pakken. Midden tussen Lucca en Pisa in, in een dorpje waar de tijd heeft stilgestaan. De kamers zijn koel en worden goed schoongehouden. Het zwembad is heerlijk fris en het eten is voor elk wat wils. Enig puntje wat wij konden bedenken is eventueel een saladebar bij het diner, zodat er iets meer groente gegeten kan worden, maar dan zijn we eigenlijk een beetje aan het zeuren.

Voor herhaling vatbaar.

Greet V.
29-6-2015

Hotel Villa Rinascimento in Santa Maria de Giudice is echt aan te raden voor iemand die de echte Toscaanse sfeer wil proeven. Een nostalgische villa met historie ! Fraai uitzicht op de bergen,vooral vanaf het grote balkon en het zwembad.

De grotere plaatsen, zoals Lucca en Pisa liggen op korte afstand.

De eigenaar en zijn personeel waren vriendelijk en behulpzaam. Op verzoek gaven ze allerlei nuttige informatie over bezienswaardigheden in de buurt en op grotere afstand.

We hebben heerlijk ontbijt en diner gehad op het terras bij het hotel, ook Toscaans.

De kamers zagen er gezellig uit,waren ruim en schoon.

Heerlijke plek!

Erna Bulten
18-8-2014

Heel fijne accomodatie, alles voorhanden voor een geweldig verblijf. Ideale , rustige ligging met fraai uitzicht, centraal gelegen, alle mooie plekjes van Toscane goed te bereiken. Heerlijk groot zwembad, met mooi uitzicht en vele plekjes om lekker te relaxen. Vriendelijk en behulpzaam personeel, je voelt je er meteen thuis. Prima ontbijt en heerlijk eten op het mooie terras, ruime, schone kamers, kortom, onze Toscane-favoriet!

Duur en slecht

Eric
29-7-2013

De accomodatie is sterk verouderd. Foto's laten het hoofdgebouw zien maar niet de bijbouw met het merendeel van de kamers.

In de bijbouw kwamen we losse electrischiteitsdraden tegen, de kamer had een nare geur. Van de buren (er was een verbindingsdeur) kwam een stinkende rooklucht af. Verder beschikte we over een lekke douchebak en zaten er in de handdoeken gaten van het veelvuldig gebruik.

Het ontbijt was oke. Het avondeten was op zich vers en kon goed zijn. Echter onze bestelling was vergeten en door de haast om het snel op tafel te krijgen kwam het vlees rauw aan.

Het zwembad was goed.

Kortom de foto's laten een ander beeld zien als de locatie zelf.

Rust, comfort en enigzins luxe.

Esther
22-7-2013

Het duurde even voordat wij dit verstopte juweeltje gevonden hadden maar dan heb je ook wat. Wij logeerden in de villa in een prima schone kamer met airco, die mooi authentiek en in de stijl van de villa was ingericht. De eigenaresse is van nederlandse komaf, wat de communicatie prettig maakte. Het zwembad was kleinschalig opgezet maar schoon en heerlijk en van daaruit ook een mooi uitzicht. Het ontbijt was goed en ook hebben wij tweemaal in het hotel gedineerd waarbij je kon kiezen uit een driegangen keuzemenu voor 20 euro p.p.

Als je echt tot rust wil komen, met rust gelaten wil worden (personeel is vriendelijk, servicegericht maar niet opdringerig) is dit een aanrader.

Prijs kwaliteitsverhouding is ook ok.

Minpuntje was wel de gehorigheid in de kamers en de villa zelf (waarschijnlijk veroorzaakt door de oudheid van het pand en het feit dat er overal plavuizen liggen). Ook had wat mij betreft het bidet in badkamer plaats mogen maken voor een ruimere douchecabine.

Uiterst geschikt voor bruiloft

Jeroen
2-2-2013

Vrienden hebben dit hotel een weekend gehuurd voor een bruiloft voor +/- 35 personen. Een perfecte uitvalsbasis voor een bruiloft in Lucca. We hebben 4 geweldige dagen gehad in Villa Rinascimento. Ik kan niet spreken voor de kamers in het bijgebouw, maar de kamers in de villa waren erg ruim en klassiek Italiaans en passend in de stijl van het gebouw. We hebben alle dagen prima gegeten en het diner op de trouwdag was geweldig. Hulde voor de koks.

Mensen die klagen over 'weinig te doen in omgeving' hebben niet genoeg research gedaan; met een beetje zoekwerk op intennet had je dit geweten. Dit is dan ook een prima uitvalsbasis voor mensen die door Italie reizen en kiezen voor een mooie, rustig gelegen tussentop

nooit meer

de Haas
22-9-2011

heb nog nooit zo'n slecht hotel gehad.

de service is slecht en spreken zeer gebrekkig engels.

het ontbijt is slecht en niet lekker ,heb het idee dat ze bepaalde producten meerdere dagen laten liggen o.a. broodjes.

de kamers (zeg maar barakken) zijn klein en vies worden niet goed schoongemaakt en wat kapot is herstellen ze niet ,zo was bij ons de wc bril los ,hing aan een schanier maar repareren ho maar.

verders is er niks te beleven op de accomodatie.

het enige plus punt is het zwembad dat wel mooi en lekker groot is.maar ga niet naar de aanwezige wc daar!!

Hotel Villa Rinascimento 7.51 10 20 .