Vakantiehuis Podere di Maggio

Meer vakantiehuis info

9 reviews over Vakantiehuis Podere di Maggio

• 2019
    8Jovanka Meereboer16-04-2019

Genieten en tot rust komen!

Zeer vriendelijke eigenaren. Heerlijke verkoeling in het zwembad, gevuld met bronwater. Mooie plaatsen en omgeving in de buurt om te ontdekken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    7J&L15-08-2018

Invasie

10 dagen geboekt in "Casa Grande" Mooi uitzicht en inrichting... Met een voldoende inventaris. Fijne en gastvrije ontvangst, duidelijke uitleg over de omgeving.

Casa Grande is onderdeel van het woonhuis van Peter en Rita waarbij er al enige privacy word ingeleverd.

Dit was door ons niet voorzien en misschien hadden we "pech" omdat er tijdens onze boeking een invasie aan bezoekers was, welke iedere dag groter leek te worden...inclusief honden die zich regelmatig lieten horen.

De gehoopte...en op de site aangeprezen rust werd hierdoor in ruime mate verstoord.

Na bovenstaande door ons was aangegeven werd het gezelschap naar de zijkant van het huis verplaatst wat enige rust bracht, ware het niet dat de gitaar en zangkunsten van de gasten deze in de avond verbrak.

Gelukkig was Casa Olivi nog voor enkele dagen vrij en konden we verhuizen, dus wat dat betreft een compliment.

Helaas niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Sil en Francy09-09-2017

Wij waren de boffers!! Het kleinste huisje geboekt maar omdat daar onderhoud aan gedaan werd werden wij geüpgraded naar een enorm huis! Fantastisch mooi. We hebben er enorm van genoten, niet te beschrijven wat een geweldig huis midden in de natuur. Met het naar huis rijden savonds kwamen we vossen en herten tegen. Ook kwamen hun honden op bezoek. Een geweldige inrichting van het huis waar het ons aan niets ontbrak! Een goede gastheer maakte het voor ons compleet. We werden ontvangen met heerlijke wijn en goede informatie. Ook hun olijfolie is heeeerlijk! Genoten van een fantastische week Toscane .

Gereisd met partner in september 2017

• 9Inge B06-08-2017

superleuk vakantiehuis met uitzicht

Hartelijke ontvangst door de eigenaren, zeer gastvrij. Wij hebben twee weken in huisje Seccataio doorgebracht. Mooi uitzicht, het outbrak ons aan niets en aan beide kanten van het huis was een patio, dus je kunt op elk moment van de dag de schaduw opzoeken. Afkoelen kan in het zwembadje, ook met uitzicht! Peter en Rita verkopen hun eigen olijfolie, een aanrader. Waar je wel rekening mee moet houden is dat het erg afgelegen ligt. Een ritje naar Orvieto bv, wat nog geen 70 km verder ligt, duurt toch al gauw 1 uur 40 om er te komen met al die bergweggetjes. Verder hebben wij heerlijk gekroeld met de honden en katten, wat een leuke beesten. En 's avonds hebben we nog een tijd naar de sterren liggen kijken en werden bijgeschenen door de vuurvliegjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Lelou03-08-2017

Ontspannen in de Toscaanse natuur

Wij hebben een geweldig verblijf gehad in Casa Olivi. Door eigenaar Peter werden we gastvrij ontvangen met een koud biertje, waarna we een door de buren gemaakt flesje wijn meekregen naar het huisje. We hebben de dagen lezend in de hangmat tussen de olijfbomen doorgebracht, of zwemmend in de rivier. Bij Peter en Rita is ook een zwembad waar je welkom bent om verkoeling te zoeken. Het huisje ziet er idyllisch uit en is van alle gemakken voorzien. 's Avonds genoten we van het geluid van de krekels. Dichtbij podere di maggio ligt het dorpje Santa Fiora, waar je op verschillende plekken heerlijk kunt tafelen. Peter en Rita hadden tips voor ons opgeschreven voor leuke restaurants. Podere di Maggio is perfect voor reizigers die op zoek zijn naar een plek om tot rust te komen en te genieten van de Toscaanse natuur.

Gereisd met partner in juli 2017

• 3H.A. van den Hout17-08-2014

dit nooit meer

Het huisje casa del nona was het domein van de katten die ieder moment naar binnen wilden glippen. Het bescheiden zwembad is een soort van put. Internet niet aanwezig. De handdoeken stonken. In de nacht blaffende honden.

Rita Dell'Utri / Peter Muts, Proprietaria, 02-05-2017

Dank voor uw recensie, die wij helaas niet met u kunnen delen, zoals evenmin 97% van onze gasten. Maar dat is misschien niet het belangrijkst. Het spijt ons zeer dat u zich bij ons niet prettig heeft gevoelt. In dit soort gevallen is het altijd heel prettig ter plekke de onvrede aan de eigenaar te melden. Helaas hebben wij er niets van begrepen, daar wij alleen uw man hebben ontmoet, die van enige onvrede niets liet blijken, in tegendeel... Het is onvermijdelijk dat er iemand zich niet op zijn / haar gemak voelt. Dat kan aan veel dingen liggen. Als die met ons of onze situatie te maken hebben dan bespreken we die graag in een direct contact...

Met onze allerbeste wensen,

Peter & Rita