ItaliëToscaneSansepolcroAppartementen SansepolcroAppartement Country House Torre del Guado (Gelso,Glicini, Iris & Ginestra)

Appartement Country House Torre del Guado (Gelso,Glicini, Iris & Ginestra)

ItaliëToscaneSansepolcro

• 8.5Inrichting
  • 9Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

3 Reviews over Country House Torre del Guado (Gelso,Glicini, Iris & Ginestra)

• 10Giuseppe Riza 31-08-2012

Magnifico

Commento: Vuoi trascorre una vacanza rilassante a contatto con la natura e con persone meravigliose ??? Vai a Torre del Guado, un posto da favola, gestito da due persone, Giuseppe e Mattia, speciali, capaci di farti sentire a casa ed accolto con ospitalità e simpatia. Porteremo sempre nel cuore l'esperienza di questa vacanza unica vissuta nel verde e con persone amorevoli. Un grazie in particolare a Giuseppe ed a Mattia alle quali va tutta la nostra ammirazione per aver saputo arricchire con professionalità ed umanità un posto già unico.

Giuseppe e Consiglia.-

• 9Anuschka Wens16-08-2011

Volgend jaar opnieuw !!!

Torre Del Guado is een fantastische plek om te verblijven, en om van daar uit uitstapjes te doen. Het huisje dat wij huurden (Guado) was perfect : ruim genoeg voor ons 5 (2 volw. + 3 kinderen van 7, 10, 13 jaar), goed ingericht, proper, modern en goed onderhouden. Kraaknette handdoeken en lakens, zelfs handdoeken voor aan het zwembad. Een prachtig zwembad trouwens, zeer ruim, zeer schoon, en zonder chloor. De omgeving is fantastisch : fietsen, uitstapjes met de auto, lekker eten, lekkere wijn, een absolute aanrader !

• 8Fam. Beljaars15-06-2009

Gastvrij onthaal in heerlijke omgeving

Wij verbleven vorige zomer in Torre del Guado en hebben daar een fantastische tijd gehad. De appartementen zijn ruim en goed ingericht (inclusief wasmachine en tv) en worden omgeven door een enorme tuin met zwembad. De eigenaren doen alles om het hun gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken en kunnen veel tips geven over bezienswaardigheden in de omgeving. Er zijn veel mogelijkheden voor uitstapjes naar kleine middeleeuwse dorpjes of juist grotere steden als Arezzo en Florence. Wij komen hier graag nog eens terug!

Appartement Country House Torre del Guado (Gelso,Glicini, Iris & Ginestra) info

Veilig betalen met