Vakantiehuis Azienda Gragnano

ItaliëToscaneSansepolcro
8FantastischScore uit 1 review
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering
  • 10Ruimte

Vakantiehuis info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Azienda Gragnano

• 8Nicole11-04-2011

Heerlijk huis!

Als je echt tot rust wil komen, moet je zeker hier heen gaan! Het huis bestaat als het goed is uit 2 of 3 andere woningen waar andere gezinnen op vakantie kunnen. Je deelt het gehele huis dus met meerdere mensen. Er is ontzettend veel ruimte om het huis! Een lekker zwembad erbij en ligstoelen. De tuin is enorm en je hebt een prachtig uitzicht. Je kijkt uit op een meer, waar je ook kunt zwemmen. Je zult hier alleen nooit iemand zien, geen idee waarom want je kunt er lekker zwemmen hoor.

Om het huis te vinden moet je flink wat moeite doen, onze tomtom gaf als eindbestemming een klein kerkhofje aan op het adres dat wij hadden gekregen. Je moet een berg op met allemaal kleine kronkelweggetjes. Je zit daarom ook echt afgesloten van de wereld en leeft in alle rust. Om ergens heen te gaan of boodschappen te doen moet je wel een stukje rijden. Toch moet dit je er niet van weerhouden naar dit huis te gaan. Het is net een sprookjesomgeving en zeker de moeite waard om lekker tot rust te komen!

Vakantiehuis Azienda Gragnano info

Veilig betalen met