Vakantiehuis Antico Borgo de Romolini

VakantiehuisWeer vandaag34°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Antico Borgo de Romolini voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Antico Borgo de Romolini in het Nederlands

Fantastische Plek!

Mark Haagen
19-8-2013

Top locatie. Wij hebben hier twee weken gezeten met onze kinderen van 4 jaar oud. Hele aardige mensen die je echt een heerlijke vakantie bezorgen. De appartementen zijn goed met een kleine keuken. Ze hebben een aantal twee slaapkamer appartementen die gewoon goed zijn. De keuken faciliteiten zijn basis. Ze promoten het koken niet echt. Hier kunnen ze nog wel wat in upgraden. Koken is ook niet echt nodig. Ontbijt is inbegrepen en voor een hele schappelijke prijs kun je in de avond heerlijk eten met een lekker glas wijn terwijl de kinderen liggen te slapen. Zwembad is goed. Het dorpje Sansepolcro is erg leuk. Zeker de vrijdagavond met zijn markt. Geen locatie midden in de wijvelden maar eerder tussen de zonnebloemen en de tabakplanten. Erg bijzonder!

Vakantiehuis Antico Borgo de Romolini 10 10 1 .