Reviews over Sansepolcro

Fantastische Plek!

Mark Haagen,
    19-8-2013

Top locatie. Wij hebben hier twee weken gezeten met onze kinderen van 4 jaar oud. Hele aardige mensen die je echt een heerlijke vakantie bezorgen. De appartementen zijn goed met een kleine keuken. Ze hebben een aantal twee slaapkamer appartementen die gewoon goed zijn. De keuken faciliteiten zijn basis. Ze promoten het koken niet echt. Hier kunnen ze nog wel wat in upgraden. Koken is ook niet echt nodig. Ontbijt is inbegrepen en voor een hele schappelijke prijs kun je in de avond heerlijk eten met een lekker glas wijn terwijl de kinderen liggen te slapen. Zwembad is goed. Het dorpje Sansepolcro is erg leuk. Zeker de vrijdagavond met zijn markt. Geen locatie midden in de wijvelden maar eerder tussen de zonnebloemen en de tabakplanten. Erg bijzonder!

Volgend jaar opnieuw !!!

Anuschka Wens,
    16-8-2011

Torre Del Guado is een fantastische plek om te verblijven, en om van daar uit uitstapjes te doen. Het huisje dat wij huurden (Guado) was perfect : ruim genoeg voor ons 5 (2 volw. + 3 kinderen van 7, 10, 13 jaar), goed ingericht, proper, modern en goed onderhouden. Kraaknette handdoeken en lakens, zelfs handdoeken voor aan het zwembad. Een prachtig zwembad trouwens, zeer ruim, zeer schoon, en zonder chloor. De omgeving is fantastisch : fietsen, uitstapjes met de auto, lekker eten, lekkere wijn, een absolute aanrader !

Heerlijk huis!

Nicole,
    11-4-2011

Als je echt tot rust wil komen, moet je zeker hier heen gaan! Het huis bestaat als het goed is uit 2 of 3 andere woningen waar andere gezinnen op vakantie kunnen. Je deelt het gehele huis dus met meerdere mensen. Er is ontzettend veel ruimte om het huis! Een lekker zwembad erbij en ligstoelen. De tuin is enorm en je hebt een prachtig uitzicht. Je kijkt uit op een meer, waar je ook kunt zwemmen. Je zult hier alleen nooit iemand zien, geen idee waarom want je kunt er lekker zwemmen hoor.

Om het huis te vinden moet je flink wat moeite doen, onze tomtom gaf als eindbestemming een klein kerkhofje aan op het adres dat wij hadden gekregen. Je moet een berg op met allemaal kleine kronkelweggetjes. Je zit daarom ook echt afgesloten van de wereld en leeft in alle rust. Om ergens heen te gaan of boodschappen te doen moet je wel een stukje rijden.

Toch moet dit je er niet van weerhouden naar dit huis te gaan. Het is net een sprookjesomgeving en zeker de moeite waard om lekker tot rust te komen!

fijne plek, super ontbijt, voor herhaling vatbaar

lida,
    17-5-2010

een super ontbijt, een schone kamer een prachtig dakterras, vriendelijke eigenaren, hier gaan we beslist heen terug als we deze prachtige plaats bezoeken

Gastvrij onthaal in heerlijke omgeving

Fam. Beljaars,
    15-6-2009

Wij verbleven vorige zomer in Torre del Guado en hebben daar een fantastische tijd gehad. De appartementen zijn ruim en goed ingericht (inclusief wasmachine en tv) en worden omgeven door een enorme tuin met zwembad. De eigenaren doen alles om het hun gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken en kunnen veel tips geven over bezienswaardigheden in de omgeving. Er zijn veel mogelijkheden voor uitstapjes naar kleine middeleeuwse dorpjes of juist grotere steden als Arezzo en Florence. Wij komen hier graag nog eens terug!

Sansepolcro scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews