Hotel Villa La Cavaliera

We hebben een aantal aanbieders voor Villa La Cavaliera voor je op een rij gezet:

Vrij Uit
Vrij Uit

1 review over Hotel Villa La Cavaliera

polecamy

Jacek
11-5-2011

Bardzo przyjemne apartamenty, dobrze wyposażone, cisza i spokój. Plaża bardzo blisko, można iść w kostiumie kąpielowym. Plaża piaszczysta, duża.

Obsługa bardzo profesjonalna. Godne polecenia miejsce wypoczynku.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa La Cavaliera in San Vincenzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa La Cavaliera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa La Cavaliera scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.