Appartement San Vincenzo Quattro

1 review over Appartement San Vincenzo Quattro in het Nederlands

Absolute aanrader!

E. Hermans
17-2-2009

Wie de echte Toscaanse sfeer wil proeven, zit op deze 'agriturismo' goed! Om de boerderij heen het toscaanse landschap, de zee op nog geen 10 minuten rijden, rustig gelegen en goed onderhouden. Eén keer in de week organiseert de familie, samen met vrienden (in de zomer) een typisch italiaanse maaltijd in de tuin, waarbij je je in een Bertolli-reclame waant. Elke ochtend komt de bakker met een bestelautootje vers brood brengen (de boerderij ligt namelijk wel buiten het dorpje San Vincenzo) en de familie is vriendelijk en behulpzaam (en na een borreltje is de heer des huizes ook erg grappig!). In de omgeving is genoeg te zien, plaatsen als Florence, Volterra en Sienna zijn met de auto goed bereikbaar. Het dorp is niet heel toeristisch, maar wij vonden dat juist een voordeel. Kortom: een absolute aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement San Vincenzo Quattro in San Vincenzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement San Vincenzo Quattro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement San Vincenzo Quattro scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.