Appartement Podere San Guiseppe

ItaliëToscaneSan Vincenzo

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Podere San Guiseppe voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 5 reviews

6.8VoldoendeScore uit 5 reviews
  • 6.2Inrichting
  • 7.4Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

6 Reviews over Podere San Guiseppe

• 7h.olislaegers27-06-2011

Geen echte aanrader

De Podere ligt aan een erg drukke weg, waar ontzettend hard wordt gereden. As je dan, net als wij, het terras aan de straatkant hebt, zit je er niet echt voor je plezier. Het tweepersoons bed was verschrikkelijk, eigenlijk was het een opklapbare bedbak die enorm kraakte bij de minste beweging. We hebben dit wel gemeld en men zei er iets aan te gaaan doen. Het complex is wel netjes en mooi aangelegd, fijn zwembad en fijne parkeerkelder.

• 2Andrzej12-03-2010

Nigdy więcej!!!!

Spędziłęm tam 2 tygodnie we wrześniu ub. roku. Argoancka kierowniczka obiektu Roberta. Cieknący dach pokoju podczas deszczu. Chcesz zmienić pokój ? 80 Euro dopłata. Na plażę w lini prostej 800 m jak podaje biuro podróży. BZDURA PO drodze jest nasyp kolejowy i trzeba jechać dookoła przez centrum miasta. Ogólnie obiekt typu nur fur Deutch. Polacy mają pokoje przy ruchliwej i głośnej drodze przelotowej i są ogólnie turystami II kategorii. Okoliczne drzewa oliwkowe i te na terenie "rezydencji" opryskiwane pestycydami. Touroperator reklamacji nie przyjmuje tłumacząc że .. nie ma dowodów. Ręce opadają. Totalna arogancja !!!!. Odradzam "rezydencję " Odradzam biuro podróży (zniósł w tym roku możliwośc zamieszczania opinii na stronie danego obiektu. To o czymś świadczy !!!.

• 8Nl02-08-2009

Aanrader

Prijs/ kwaliteit gezien is het boven verwachting. Volgens mij was dit vroeger een of ander boerehoeve dat is omgebouwd tot vakantiecomplex want onze kamer leek verdacht veel op een gedeelte van een paardenstal. Afgezien van het feit dat de meubels er allemaal zeer gedateerd uitzien, is er wel alles aanwezig. De tuin, het zwembad, etc zien er wel verzorgd uit. Er is een aparte kinderzwembad aanwezig. Op het domein zelf is er een parkeergarage. Je hebt wel uitzicht op zee, maar is toch wel idd 2 km met de auto. San Vincenzo heeft een heel gezellige centrum. Eetgelegenheden genoeg in de buurt en ook een supermarkt (Coop).

• 9mbc18-09-2008

fijne vakantie gehad

mooi complex, appartementen hadden wel iets schoner gekund, waren nl. erg vuil. Voor de rest alles erg goed.

• 8Sandra22-07-2008

schön, aber nicht perfekt

Insgesamt war der Urlaub sehr schön. Dennoch muss ich einige Punkte kritisieren. Vorteile: Die Anlage ist sehr gepflegt, die Apartments geschmackvoll und für 2 Personen auch geräumig genug. Das Swimmingpool ist eher klein, aber auch sehr gepflegt. Das Gut selbst ist landschaftlich herrlich, mit vielen Hecken und Pflanzen, die Straße ist von der Anlage aus nicht sichtbar. Unser Zimmer war um 14h bezugsfähig, das war in Ordnung. Nachteile: Verkehrslärm der Via Aurelia, aber noch mehr Lärm der Kinder am Pool, vor allem nachmittags. Die versprochene gratis Flasche Olivenöl war nicht vorhanden. Es gab gar keinen Service, wir mussten den Müll selbst entsorgen, Toilettenpapier selbst kaufen - allerdings weiß ich nicht, wie das normalerweise üblich ist. Da es aber meine Hochzeitsreise war, war der Urlaub trotzdem sehr sehr schön. ;-)Die Umgebung ist toll, super Strände, malerische Dörfer und Städtchen, San Vincenzo selbst ist auch sehr idyllisch.

• 9fam Habets05-05-2008

Leuk bloemrijk en zeer verzorgd complex.Wij waren er in de meivakantie helaas was het zwembad niet open. Ligt ongeveer 3 km van het strand en stadskern san vincenzo. Dus auto heb je wel nodig

Appartement Podere San Guiseppe info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij