Camping Park Albatros (Glamping)

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag9°5°
Camping Park Albatros (Glamping)
6,5

Score uit 1909 reviews

Omschrijving
In Toscane (Italië) vind je Camping Park Albatros. Een grote camping met uitstekende restaurants, maar ook zelf koken is een optie dankzij de supermarkt op het park. Kijk met kleine kinderen of je een plek nabij het zwembad kunt boeken, want anders is dit ver lopen. Vanuit Park Albatros trek je er gemakkelijk op uit naar plaatsjes als Bibione.

We hebben een aantal aanbieders voor Park Albatros (Glamping) voor je op een rij gezet:

Kenmerken

1736 reviews over Camping Park Albatros (Glamping) in het Nederlands

Geen aanrader

Ilse parijs,
24-8-2018

We zijn vroeger vertrokken, dit zegt genoeg.

Zwembad een mierenhoop van mensen, bijna geen schaduw. Heuvel in midden zwembad gevaarlijk, veel kinderen zien vallen.

Eten; brood en afhaalgerechten afschuwelijk.

Ook s avonds op plein verschrikkelijk druk.

Algemene indruk; mensen leven hier als haringen in een ton, geforceerd plezier te maken.

na wat jaartjes Spanje, dit jaar Park Albatros aangedaan. Helaas blijft het ook bij deze ene keer voor ons. Het park is in mei 2018 fors uitgebreid wat het voor ons een veel te drukke camping maakt.

Ontvangst is prima, zaten in een nieuwe stacaravan, erg mooi en netjes. Ook de camping is verder netjes en erg schoon, maar dan............

-Camping ligt direct aan de zee??? nou minstens 25 minuten lopen via een drukke weg, strand is hier niet mooi. Hiervoor zul je minstens 4km moeten rijden.

- 5 zwembaden, waarvan er 3 lagunes zijn voor kleine kinderen. Zwembad zit overvol waardoor het de naam zwembad niet mag hebben, ballen,luchtbedden, flamingos, alles mag mee, groot chaotisch tafereel, zwemmen is nauwelijks mogelijk

-handdoekje leggen is hier tot geloof gebombardeerd, alle ligbedjes zijn om 09.00uur bezet

-prijzen erg hoog, tapbiertje 0,2cl 3,50 euro, tosti 4,50euro, stokbroodje winkel 1,80euro????

-het is net een groten mierenhoop!

Fantastisch in voor seizoen

Arie van linstee,
23-8-2018

Super leuke kind vriendelijke camping.

Denk alleen dat het in het hoog seizoen een beetje te druk en massaal is . Wij zijn in juni geweest en was toen gezellig druk genoeg plek aan het zwembad zonder handdoekje te leggen . Enigste min puntje was dat de elektro wagentjes als gekken over de camping scheuren .

Vrij Uit

Geen tweede keer voor ons

Linda,
22-8-2018

Het is inderdaad een drukke grote camping, maar dat weet je van tevoren. Het handdoekje leggen is erg storend, maar uiteindelijk doe je er toch aan mee om ook een plekje te hebben. En nee wij kwamen niet pas rond het middaguur zoals zovelen, heel asociaal!

Wachttijden voor het brood 's morgens redelijk, maar wel voor droog en hard brood. Prijs maakt minder uit als de kwaliteit goed zou zijn. Eten in het restaurant (dinerbuffet) was echt schandalig. Weinig keuze en dan vooral de toetjes. Als je in Italië niet eens goede mozzarella kan serveren ;-) Restaurant Alfredo was wel lekker eten.

Zwembaden waren uiteraard prima en daar heeft onze meid zich goed vermaakt. Animatieprogramma was echter tot 10 jaar en vanaf 11 jaar, dus waar kon onze dochter van 10 heen? Foutje in het programma denk ik? Was verder niet belangrijk in ons geval.

De Ligging is inderdaad niet ideaal voor een wandeling, maar wel voor uitstapjes met de auto.

Wij zijn nu een week op park albatros en hebben geboekt via touroperator. Als ik de referenties lees van mensen die hier nu ook zijn snap ik er niets van. van alles wat geschreven wordt hebben wij geen last. er zullen altijd dingen zijn maar het is en blijft een camping met veel gasten dus er moet hard gewerkt worden waardoor er wel eens iets tussendoor glipt. Het handdoekje leggen klopt maar ga rond 13 uur en je hebt altijd plek. Het zijn vaak de italianen zelf die handdoekjes leggen of bedjes claimen en niet de hollanders. Personeel van touroperator en de camping zijn erg vriendelijk. nog 1 ding als je de boekjes leest die je krijgt bij aankomst staat daar alle info in over het park en de omgeving zoals bijv. het strand dat je beter naar een ander strand kunt gaan.

Nooit meer

***,
21-8-2018

Deze camping is gigantisch groot. Op zich niets op tegen maar in hoogseizoen gewoon niet te doen. Ze kunnen de capaciteit niet aan. Bij t zwembad, het leek 1 grote mierennest!

Wel prettig was de zachte bodem/rand lagune zwembaden. onze baby kon er lekker rondkruipen terwijl we ernaast zaten en onze kleuter had ook plezier voor 10. Verse lekkere broodjes/croissants uit supermarkt? Nee, was t ook net niet!

Wel prima gegeten in restaurant (alfredo ofzoiets) zowel voor lunch als diner prima!

Boek ook alsjeblieft geen stacaravan (bv via touroperator) we zaten wel centraal maar echt in een vervallen caravan en om over de hygiëne ervan maar niet te spreken. De doodgeslagen muggen voor vorige vakantieganger zaten nog aan plafond en muren. Huur ook geen “baby pakket”, neem zelf mee want is zonde van je geld! We zijn 4 dagen eerder uitgecheckt om naar huis te gaan (om een reden werd niet eens gevraagd) Voor ons nooit meer...

Prima camping maar niet voor ons

Bertil,
21-8-2018

park Albatros is een zeer grote camping waar ongeveer 6000 mensen verblijven. Overal waar je komt zijn heel veel mensen. Erg druk overal. Alle facilliteiten zijn op de camping aanwezig en perfect voor elkaar. Sanitairruimte is ondanks de grote drukte altijd schoon, winkel op het terrein is perfect, zwembaden zijn prima, eetgelegenheden en bars zijn top. Je hoeft de camping niet af. Nadeel is zoals reeds genoemd de grote drukte overal. Het zwembad zit overdag propvol je moet echt zoeken naar een plekje in het water. Daarnaast moet je om een plekje bij het zwembad te bemachtigen handdoekje leggen in de ochtend. Ook ik houd daar niet van maar als je het niet doet heb je eenvoudigweg geen plek. Aanbeveling voor de camping zou zijn hier op te handhaven.

Verder is er in de directe omgeving niet veel te zien. Om mooie plaatsen te bezoeken als Florence moet je minimaa een uur rijden. Prima camping dus maar voor ons niet voor herhaling vatbaar

Erg groot en druk maar wel een mooie camping

Eveline,
20-8-2018

Erg grote camping, dat is goed om je te realiseren voordat je boekt met kleine kinderen.

Vanaf de rand van de camping is het zeker 10 minuten lopen naar het zwembad en de speeltuin.

Verder was alles prima voor elkaar, mooie zwembaden (ons iets te druk maar dat is inherent aan de grootte van de camping), leuke restaurants.

Het strand dichtbij de camping is leuk maar een aanrader is het witte strand bij Vada (45 min rijden).

Voor ons volgend jaar een iets kleinere accomodatie maar als je hier van houdt is het een topcamping.

Was goed, maar niet fantastisch

Jacqueline,
20-8-2018

Fijne vakantie gehad, goede voorzieningen inclusief goede supermarkt. Animatie matig met de avond entertainment om 21.45; was leuk voor kleine kinderen maar niet voor volwassenen.

Nooit meer, vreselijk!

Jill,
19-8-2018

Zijn hier nu op dit moment.

Zoeken naar waar dit park ligt, is onduidelijk aangegeven, bij aankomst begon t al, receptie vreselijk druk, moet je een nr trekken en door de drukte lang wachten tot je naar je stacaravan kan , deze was overigens wel top ( touroperator stacaravan deluxe).

Zwembad is ok, maar ook hier het vreselijke handoekje leggen, mensen gaan om 8.50 voor t zwembad staan, leggen handoek front row en je ziet ze de rest vd dag niet, onbegrijpelijk! Strand hadden wij geel wat van verwacht, leest dat de stranden prachtig zijn, maar is vreselijk, vies, kiezelstrand, hutje mutje en nergens een strandtent. Verder staat de hele kustlijn vol geparkeerd met auto’s en ben je een uur bezig om een plekje te vinden.

Dan is dat aan de adriatische kust veel beter geregeld, loop je zo t stand op en kun je barretjes en restaurants vinden en ligbedden huren, iets waar je hier echt nasr moet zoeken....in de buurt niet veel te beleven.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Albatros (Glamping) in San Vincenzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Albatros (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.