KinderhotelWeer vandaag24°9°
6,7

Score uit 1926 reviews

In Toscane (Italië) vind je Camping Park Albatros. Een grote camping met uitstekende restaurants, maar ook zelf koken is een optie dankzij de supermarkt op het park. Kijk met kleine kinderen of je een plek nabij het zwembad kunt boeken, want anders is dit ver lopen. Vanuit Park Albatros trek je er gemakkelijk op uit naar plaatsjes als Bibione.

We hebben een aantal aanbieders voor Park Albatros (Glamping) voor je op een rij gezet:

1751 reviews over Camping Park Albatros (Glamping) in het Nederlands

nooit weer

simon uiterwijk,
27-9-2018

zeer slechte staanplaats ook nog duur 16 dagen bijnaar 2000 euro coldplek allemaal gaten tent niet normaal opzeten heel erg tafels niet gebruiken onze vakantie was slecht jammer wou foto s zetten maar kan niet geen aanrader klimtouw betalen 7,50 euro nooit weer zee heel stuk door bos lopen en ook niet mooi moet andere plaats rijden een woord slecht slapen door lawaait van koel motors en kapote waterslang

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Groot maar praktisch opgezette camping

Monique,
26-9-2018

Wij hebben de 1e week van september doorgebracht op Park Albatros. Het is een mooi aangelegd park, groot, maar dit vonden wij niet storend. We stonden vrij achteraan maar met een kleine 10 minuten lopen waren we bij alle faciliteiten. Alle faciliteiten waren overigens goed! Eten bij de restaurants en afhaal kwalitatief goed en betaalbaar. 's Avonds livemuziek en gezelligheid op het pleintje.

Nadeel vonden we dat het zwembadwater ijs en ijs koud was. Tevens stonk het ontzettend naar urine in de snackbar bij het zwembad. De laatste dagen dat wij op de camping stonden kwamen er busladingen vol met Polen op de camping, dit vonden we ook minder prettig. Ze zochten elkaar toch allemaal op wat resulteerde in overlast tot de late uurtjes, de beveiliging hield het in de gaten maar zei er niks van helaas.

Ondanks dit hebben we een fijne week gehad op Park Albatros!

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijke vakantie gehad,,!!

Stef Veltman,
24-9-2018

Prima camping en een heerlijke vakantie gehad. Mooie aangelegde camping qua bloemen planten en bestrating verder genoeg restaurants en een grote supermarkt. Animatie voor de kleine kinderen en een enthousiast animatieteam, verder hebben onze kinderen 15 /17 zich prima vermaakt en gingen ze na 00.00 richting de Disco/verzamel plek die zich bevind aan het begin van de camping zodat hier niemand last van heeft. Ook wij hebben ons gestoord aan het handdoekje leggen maar eerlijkheid gebied te zeggen dat juist de Nederlanders hier debet aan zijn!! Misschien een optie om als badmeester handdoeken weg te halen? Het strand was vanaf de camping 800 meter lopen (dat is dan wel vanaf de receptie) maar het strand was verder prima met een mooie zee. Het is een fijne camping met een hoop vertier en een prima uitval basis om de schitterende omgeving te bezoeken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Genoten.

Alice,
23-9-2018

Alles is er , superschoon, mooi en overal aan gedacht maar in hoogseizoen wel erg druk en massaal. In voorseizoen (2012) was t héérlijk.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige camping tussen de bomen. Een grote camping, maar dat is geen verrassing want dat weet je van tevoren. Hier heb je eigenlijk geen last van, want er zijn voldoende faciliteiten. Zelfs bij het zwembad altijd een bedje kunnen vinden. En we waren in het hoogseizoen. Je moet soms alleen even geduld hebben en goed zoeken. Maar er is bij het zwembad altijd plek. De restaurants en supermarkt zijn goed en zeker niet te duur. Het strand is de omgeving is heerlijk en de bezienswaardigheden in de buurt zijn prima te bezoeken met auto. Onze kinderen van 2 en 5 hebben zich prima vermaakt op het vakantiepark en wij hebben ook heerlijk genoten. Top vakantie op een fantastisch vakantiepark.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige camping buiten hoogseizoen

Sabine Koning,
2-9-2018

Vlak voor het hoogseizoen (juni) hebben we Park Albatros bezocht en ik denk dat dit de perfecte timing was. Het was niet té druk op het park, geen wachttijden bij de restaurants, supermarkt of het inchecken, maar wel dusdanig druk dat het gezellig was op de mega grote camping. Geboekt via een touroperator, vrij gunstig gelegen mobile homes; voorzien van grote veranda's. Lagune-zwembaden vonden we fantastisch en ideaal met onze dreumes van 1 die net kon lopen. Grote speeltuin, prima restaurants en ronduit geweldige camping-supermarkt die groter was dan onze lokale Albert Heijn en niet idioot hoge prijzen hanteerde. In de directe omgeving is er niet veel te doen maar met de auto ben je overal zo. Zeker voor herhaling vatbaar maar in het hoogseizoen zou ik hier niet hoeven zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Weer gezien volgende x weer waar anders

Jolanda,
2-9-2018

Uiterst net verzorgde camping. Wel behoorlijk groot, maar dat wisten we bij boeken. Voorzien van alle gemakken. Annimatie was prima. De disco was helaas niet veel bijzonders. Onze dochter van 17 vond het behoorlijk saai. Leuke plaatsjes in de omgeving. Voor een fijne winkel gingen wij naar de eurospin op de weg naar Bibione.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een mooie vakantie

Ilona,
1-9-2018

Twee heerlijke weken gehad in Toscane. Inderdaad een hele drukke massale camping, daar moest ik de eerste dagen wel even aan wennen. Met uiteraard alles wat hier al beschreven staat: handdoekje leggen, lange wachtrijen, dure supermarkt. Maar dat zijn dingen die heb je nou eenmaal op grote campings midden in het hoogseizoen. Daarentegen is alles zeer schoon, super vriendelijk personeel (ze blijven aardig ondanks de drukte), leuke speeltuin voor de kinderen en een heel leuk en veilig zwembad met een goed overzicht (ja dan moet je wel om 9:00 je handdoek vooraan hebben gelegd). Onze kinderen (7-5-3) konden alleen naar de speeltuin en rondjes steppen door de kleine straatjes. Zij hebben een fantastische vakantie gehad, dan heb je het als ouder automatisch ook. Veel ondernomen buiten de camping, diverse (mooie) strandjes geweest (even Google naar leuke plekjes in de buurt) en wat mooie steden in de omgeving bezocht. Kortom een mooie vakantie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima vakantie!

S.,
30-8-2018

Het is idd een mega grote camping, dat weet je als dit boekt. Wij zaten ergens halverwege in een stacaravan Vision Lounge, via touroperator. Een heerlijke caravan met grote veranda en lekkere lounge bank. Doordat we halverwege het park zaten, was het zwembad en de winkel niet te ver lopen, maar hadden we ook geen last van de animatie 's avonds. Wij deden niet mee aan het handdoekjes leggen, maar hebben op elk moment dat we in het zwembad aankwamen ligbedjes kunnen vinden. Soms even goed kijken, maar dat vind ik geen probleem. Ook de drukte in het zwembad vond ik acceptabel. Voor de kids leuk dat ze gewoon met ballen, opblaasdingen etc in het water mochten. Je moet je wat dat betreft ook niet overal aan ergeren. Als je rustig baantjes wilt zwemmen moet je hier niet zijn, of sochtends vroeg komen (dan is het gereserveerd voor alleen baantjes). Animatie hebben wij eigenlijk geen gebruik van gemaakt, was volgens mij wel veelal in het Italiaans.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Gierende banden naar huis.

Ruud de Wit,
28-8-2018

Echt een Mega camping. Het begint al bij aankomst (16:30h), inchecken heeft drie uur gekost na een lange reis. Supermarkt sloot om 20:00h en we waren dus net op tijd om nog wat boodschapjes te doen net voordat de supermarkt om klokslag 20:00h dicht ging. Lekker klantvriendelijk op een wisseldag?? Overal wachtijden, restaurants,zwembad,afhaalrestaurant etc. Prijzen zijn te hoog voor wat je krijgt, zowel in de supermarkt als op het park zelf. Bedje bij het zwembad is elke dag weer een uitdaging tenzij je meedoet aan dat associale handoekje leggen gedrag. Strand vond ik erg rommelig en vuil en was dus ook geen aanrader en nog maar niet te spreken over de bedjes (huurprijs). Huisje was wel goed, lekkere airco en redelijke locatie (twintig minuten lopen naar het zwembad). Al met al dus geen succes voor de hoofdprijs die je ervoor betaald.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 12 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Aantal cafés2

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Albatros (Glamping) in San Vincenzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Albatros (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.