Leuke vakantie maar voor ons te groot.

Camping Park Albatros (Glamping) ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Kim

Leuke vakantie maar voor ons te groot.

Kim,
3-11-2018

Het is een hele nette camping. Maar echt ontzettend groot. Sta je achteraan op de camping dan is het zeker 20 minuten lopen naar het zwembad. En met kleine kinderen is dit niet echt leuk. Wij hadden geluk en stonden vooraan. Er is ontzettend veel te doen op de camping en alles is aanwezig. Je zou de camping niet af hoeven. Ook is er 2 keer per week een marktje. Genoeg met het animatieteam te doen. Al hoewel wij ze dit jaar niet heel bijzonder vonden.

Voor ons was er bij het zwembad te weinig overzicht. de zwembaden te ver uit elkaar en heel erg druk.

Stadjes zijn best nog ver rijden. Gardameer en kant van Venetië leeft het ‘s avonds meer.