Camping Park Albatros (Glamping) ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Karin

Leuke camping in het laagseizoen

Karin,
30-9-2018

Wij waren hier van 9 tot 16 september, dit was ook de dag dat de camping ging sluiten.Het was op de camping tot de laatste dag nog druk vooral bij de zwembaden, mede door het mooie weer.

Maar wel voldoende plekken bij het zwembad, gewoon gezellig druk

Qua camping vonden wij het een mooie camping.

Het strand viel tegen, geen strandtentje of een bed of parasol verhuur.

Onze caravan was erg slecht , dit hebben we ook gemeld maar is gelukkig netjes opgelost.

Wij wilden op excursie naar Rome vanuit de camping maar dit kan niet meer in de laatste week, zijn toen met de trein vanuit San Vincenzo daar naar toe gegaan.

Naar het witte strand van Vada is ook de moeite waard, ook daar geen verhuur van bedden of parasols.

De andere plaatsen zoals Lisa, Luca en Seina hebben wij gedaan toen we op camping Norcenni zaten