Groot maar praktisch opgezette camping

Review geschreven door Monique

Groot maar praktisch opgezette camping

Monique,
26-9-2018

Wij hebben de 1e week van september doorgebracht op Park Albatros.

Het is een mooi aangelegd park, groot, maar dit vonden wij niet storend. We stonden vrij achteraan maar met een kleine 10 minuten lopen waren we bij alle faciliteiten. Alle faciliteiten waren overigens goed! Eten bij de restaurants en afhaal kwalitatief goed en betaalbaar. 's Avonds livemuziek en gezelligheid op het pleintje.

Nadeel vonden we dat het zwembadwater ijs en ijs koud was. Tevens stonk het ontzettend naar urine in de snackbar bij het zwembad. De laatste dagen dat wij op de camping stonden kwamen er busladingen vol met Polen op de camping, dit vonden we ook minder prettig. Ze zochten elkaar toch allemaal op wat resulteerde in overlast tot de late uurtjes, de beveiliging hield het in de gaten maar zei er niks van helaas.

Ondanks dit hebben we een fijne week gehad op Park Albatros!