Camping Park Albatros (Glamping) ****

Review geschreven door Stef Veltman

Heerlijke vakantie gehad,,!!

Stef Veltman,
24-9-2018

Prima camping en een heerlijke vakantie gehad.

Mooie aangelegde camping qua bloemen planten en bestrating verder genoeg restaurants en een grote supermarkt. Animatie voor de kleine kinderen en een enthousiast animatieteam, verder hebben onze kinderen 15 /17 zich prima vermaakt en gingen ze na 00.00 richting de Disco/verzamel plek die zich bevind aan het begin van de camping zodat hier niemand last van heeft. Ook wij hebben ons gestoord aan het handdoekje leggen maar eerlijkheid gebied te zeggen dat juist de Nederlanders hier debet aan zijn!! Misschien een optie om als badmeester handdoeken weg te halen? Het strand was vanaf de camping 800 meter lopen (dat is dan wel vanaf de receptie) maar het strand was verder prima met een mooie zee.

Het is een fijne camping met een hoop vertier en een prima uitval basis om de schitterende omgeving te bezoeken