Topvakantie op mooi en groot vakantiepark!

Camping Park Albatros (Glamping) ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Bouma

Topvakantie op mooi en groot vakantiepark!

Bouma,
5-9-2018

Prachtige camping tussen de bomen. Een grote camping, maar dat is geen verrassing want dat weet je van tevoren. Hier heb je eigenlijk geen last van, want er zijn voldoende faciliteiten. Zelfs bij het zwembad altijd een bedje kunnen vinden. En we waren in het hoogseizoen. Je moet soms alleen even geduld hebben en goed zoeken. Maar er is bij het zwembad altijd plek. De restaurants en supermarkt zijn goed en zeker niet te duur. Het strand is de omgeving is heerlijk en de bezienswaardigheden in de buurt zijn prima te bezoeken met auto. Onze kinderen van 2 en 5 hebben zich prima vermaakt op het vakantiepark en wij hebben ook heerlijk genoten. Top vakantie op een fantastisch vakantiepark.