Vakantiehuis Gazania

Vakantiehuis
Vakantiehuis Gazania

1 review over Vakantiehuis Gazania in het Nederlands

Wij zijn vorig jaar tijdens de herfstvakantie bij Gazania geweest. Het betreft 4 appartementen achter het woonhuis van de eigenaren. 2 appartementen hebben uitzicht op zee (vraag hiernaar bij boeken). De andere 2 kijken naar het huis.

De appartementen zijn recentelijk opgeleverd en netjes/degelijk afgewerkt. Er was geen oven. Voor de rest was de keuken prima. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. De omgeving is prachtig en vele steden uit Toscane zijn goed te bereiken. Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gazania in San Vincenzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gazania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gazania scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.