Vakantiepark Garden Club Toscana

Vakantiepark Garden Club Toscana
8,1

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Garden Club Toscana voor je op een rij gezet:

4 reviews over Vakantiepark Garden Club Toscana in het Nederlands

• Onderkomen4

Ben hier in september '09 geweest. Eetzaal is megagroot, slechte akoustic, veel te druk, ongezellig. Eten is ook niet goed, veel smaakt hetzelfde. Personeel in de bar is erg onbeleefd, ze maken lange dagen (vandaar hun humeur?). Groen op park wel mooi, strand op prettige afstand. Kamer werd ook goed schoongemaakt.

Bed veeeeeeel te hard. Het is een plank met poten er onder. In de plank een aantal gaten gezaagd voor "ventilatie". Matras er op veel te hard voor mij. Heb weinig geslapen en ben dus niet echt uitgerust op vakantie. Er zijn vast veel betere accomodaties in de omgeving te vinden.

Geen aanrader!

Djerba
4-10-2009
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

De kamers zijn schoon en ruim genoeg (1 persoons gebruik). Park ligt te ver van San Vincenzo en bezienswaardigheden, waardoor je er niet gauw vanaf komt. Beplanting in het park is mooi.

De georganiseerde activiteiten zijn slecht, worden vroeg afgekapt als er een klacht over geluidsoverlast is of gewoon als de DJ geen zin meer heeft om te draaien. Personeel achter de bar en op het strand is ronduit onbeschoft en weigert je soms te bedienen.

Het eten is slecht, zowel qua kwaliteit van de produkten als dat overal flink wat zout overheen wordt gegooid (ws om die slechte kwaliteit te verhullen). Een groot ongezellig massaverhaal in de eetzaal.

Neem muggenstift mee, want je wordt levend opgegeten door die beesten daar.

Vééé'l te groot

YvV
3-10-2009
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

De Gardenclub in San Vincenze is alleen leuk als je van massaal samen vakantievieren en grote groepen houdt (capaciteit = 1100 mensen). Er is een hele grote eetzaal, waar je gek wordt van de warmte en de herrie van borden, bestek, afruimers en gesprekken. Het bijbehorende strand is prima, de ligbedden echter wat aftands. Enkele leden van het personeel hebben geen lol in hun werk behandelen de toeristen als stront. Dat verpest de sfeer ook voor de anderen.

Het was geweldig

liesanne
12-5-2009

Park is prachtig, aan het strand, klein stukje lopen. Centrum 3 km.

Schone kamers, iedere dag schoonmaak, volop kastruimte, gratis kluisje op kamer. Voldoende keuze tijdens de maaltijden. Animatie team vriendelijk, voorstellingen in italiaans. In de zomer is 90% bezet door italianen. Wanneer je uitstapjes maakt naar sienna of florence reken op 2 uur rijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Garden Club Toscana in San Vincenzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Garden Club Toscana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Garden Club Toscana scoort een 8.08 uit 10 op basis van 8 reviews.