Appartement Residence San Ruffino

AppartementWeer vandaag32°18°
Appartement Residence San Ruffino
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Residence San Ruffino voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Residence San Ruffino in het Nederlands

Ruim en net appartement op een mooie locatie.

Mariska Buffinga
26-6-2017

De appartementen (il poggio) liggen vlakbij het resort van San Ruffino. Ons appartement bevond zich op de hoek. Mooie nette inrichting en voor 2 volwassenen en 1 kind ruim genoeg.

Keuken was voorzien van vaatwasser, oven en waterkoker. Wij hebben wel een koffiemachine gemist. (Enkel espresso percolator)

De tuin was een rommeltje toen wij arriveerden. Je kon duidelijk merken dat de focus vooral ligt op het resort en dat het vakantie seizoen nog niet was begonnen. Een dag voordat wij vertrokken werd het gras gemaaid en al het ontkruid verwijderd.

Zowel bij de appartementen als bij het resort heb je een mooi schoon zwembad.

Voor €10 pp kon je iedere ochtend een prima ontbijt nuttigen in de bistro van het resort. Hier heb je overigens een prachtig uitzicht!

Avondeten kan hier ook. Prima eten maar niet echt culinair. Als je echt lekker wilt eten dan zul je een ander goed restaurant in de omgeving moeten kiezen. Wij aten vaak in de middag een lekkere pasta of pizza in de stad die we bezochten en dan kookten we s avonds een eigen maaltijd.

De twee supermarkten liggen op 5 min rijden in het nabij gelegen dorpje. Veel keuze!

Met een eigen auto is San Ruffiono een prima locatie om uitstapjes te doen naar de nabij gelegen steden en dorpjes.

Zo mooi dat we er getrouwd zijn!

Annemarieke
19-4-2017

We hadden San Ruffino al eens eerder bezocht en werden zo verliefd op dit romantische rode Kasteeltje, dat we besloten hebben om hier te trouwen! We hebben met een kleine groep familie en vrienden 3 dagen op San Ruffino doorgebracht en het was een onvergetelijke ervaring. Elke kamer is echt prachtig en heeft zijn eigen unieke kenmerken; we konden bijna persoonlijk onze gasten kamers toewijzen. Het eten in de Bistrot was heerlijk en voor chef en host Silvia was niets te gek, ze doet echt alles om het naar je zin te maken. Als je gaat trouwen is het qua geregel natuurlijk allemaal best spannend. Naast Silvia was Managing Director Michele Corsi voor ons alles wat een bruidspaar maar kan wensen wanneer je gaat trouwen in het buitenland: hij heeft een ontzettend goed netwerk met allemaal professionals. Via hem hebben we de wedding planner (hielp met het papierwerk), de bloemen, de DJ, de kapper en de fotograaf geregeld. Daarnaast heeft ook al het personeel van San Ruffino ons hart gestolen, want iedereen deed merkbaar zijn best om onze trouwdag perfect te laten verlopen. We zijn blij dat we deze bijzondere locatie hebben uitgekozen voor ons huwelijk en kunnen San Ruffino zeker aanraden, zowel voor vakantie als voor een bruiloft :) !

Hele bijzondere en aangename accomodatie

Michelle
20-9-2016

We hadden een appartement met 2 slaapkamers geboekt. Dit bleek appartement in de vroegere wijnkelder te zijn: enorm groot, met een aparte slaapkamer, aparte badkamer, en een slaapkamer met badkamer en-suite. Het appartement had ook nog een derde slaapkamer. Je kunt hier gemakkelijk en comfortabel met 8 personen in (als er 2 personen op de slaapbank in de woonkamer willen slapen). De keuken was ook goed bevoorraad. Als je iets mist kun je dat gewoon bij de receptie vragen.

Bij het Resort zit een Bistrot/Restaurant waar je heerlijk kunt eten, én locale wijn drinken.

Het kasteel zelf is echt heel bijzonder. In het restaurant zit ook een toegang tot een kelder, waar nog niets mee gedaan is. Maar leuk om even het pand te verkennen.

Bij aankomst word je bij de poort opgehaald met een golfkarretje, zodat je niet hoeft te slepen met je bagage. Echt een aanrader!

Na 12 jaar verbouwing is in mei 2014 dit kasteel met 16 appartementen geopend. De appartementen zijn zeer luxe ingericht en zeer groot. Sommige hebben een eigen buiten. Anderen kunnen gebruik maken van de gezamenlijk terrassen. Er is alleen een ontbijt service. Het kasteel ligt boven op de berg met een geweldig uitzicht over het Toscaanse landschap. De steden Pisa, lucca, sienna en Florence zijn goed te bereiken. In de directe omgeving is weinig te beleven. Wel dichtbij een grote nieuwe supermarkt. Het zwembad is niet groot maar ligt er wel heel mooi! Dus ideaal voor een rustige en/of culturele vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence San Ruffino in San Ruffino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence San Ruffino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence San Ruffino scoort een 8.89 uit 10 op basis van 4 reviews.