vakanties San Quirico d'Orcia

Reviews over San Quirico d'Orcia

Zeer fijne plek

robinhoeven22,
    19-9-2013

Dit hotel (eigenlijk officieel B&B) beschikt over schitterende kamers. Wij zaten op de bovenste verdieping en hadden een schitterend uitzicht over de Toscaanse heuvels. Verder was het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. De tuin is werkelijk geweldig. Typisch Toscaans. Het ontbijt was (helaas) niet bijzonder, maar er was verder ook weinig op aan te merken. De ligging in het kleine, gezellige (en toch levendige) dorpscentrum is perfect. Gaan hier zeker nog eens naar terug.

Mooi hotel maar met een matige keuken

Schruers,
    31-8-2013

Eerste indruk, mooi hotel met een prachtige ligging, mooi zwembad en wellness center . Doch het eten is maar aan de matige kant . Vb keuze uit maximum 1 hoofdgerecht en als je dat niet eet kan je alle dagen een schnitzel in de plaats krijgen . Bij het morgenontbijt geen pistolets of zacht of hard gekookte eieren te verkrijgen wat ik toch een minpunt vind. Het personeel in het hotel vriendelijk en behulpzaam maar in het restaurant zeer nors .

Authentieke plek in een pand van 1000 jaar oud

Rich,
    22-8-2012

Hotel Casa Lemmi is een klein hotel met 6 kamers. Het ligt middenin het al een aantal duizenden jaren bestaande San Quierico d'Orcia. De kamers zijn ongelooflijk groot en door de muren van 1 meter dik geheel geluidsdicht

Leuk huis met een heerlijk zwembad

Jan,
    17-8-2012

Het is een heerlijk huis met een heerlijk zwembad wat goed onderhouden word door de eigenaar en zijn zoon.

De kronkelweg er naar toe is wel een tegenvaller. Even wandelen naar het centrum is echt niet mogelijk. Je hebt altijd de auto nodig als je weg gaat van het huis.in het dorpje zit een supermarkt en een lekker bakkertje.

Het ultieme vakantiegevoel!

Jessica,
    13-8-2012

Wat een rust, wat een schoonheid! Een prachtig plekje middenin de valei.

San Quirico d'Orcia scoort een 9,3 uit 10, op basis van 12 reviews