Hotel Palazzuolo

8 reviews over Hotel Palazzuolo in het Nederlands

plus jamais là

M.Goffin
12-10-2009

On a essayé de gonfler la note en comptant séparément le logement et les repas,

alors que nous avions réservé une demi-pension par internet.

Nous avons voyagé durant 15 jours et il faut bien constater que très souvent on prend les touristes pour des pigeons!!!

La Toscane est splendide et dispose d'une lumière exceptionnelle.

2008

Wij verbleven in dit hotel in juli 2005 en zullen er zeker nog terug gaan. De kamer was gewoon goed, het ontbijt zeker voldoende uitgebreid en het avondeten was telkens een feest gezien het prachtige uitzicht vanop het terras en de zeer betaalbare maar heel lekkere wijnen. De ligging is gewoon prima. De service was soms uitstekend, soms minder.

2007

Het hotel is prachtig gelegen met een mooi uitzicht over de omgeving van San Quirico d'Orcia.

De bediening is vriendelijke en de kamers heel proper.

Een echte aanrader !

We hebben een aantal aanbieders voor Palazzuolo voor je op een rij gezet:

verouderd hotel,slechte en onverzorgde badkamer,sober ontbijt ,onverzorgde mannelijke bediening;vuile kleren en zweetgeurtjes.mieren in suikerpot op tafel.terwijl je nog aan t eten bent word je bord afgeruimd.wel;mooie ligging en prachtige zonsondergang bij avondeten.waarom geen ontbijt op terras?

We zijn net terug hebben een reuze vakantie gehad zeer rustig hotel, klein maar gezellig ,verzorgde keuken en iedere avond op terras bij een fantastische zonsondergang gedineerd zullen dit niet vlug vergeten !goede uitvalsbasis voor uitstapjes te maken ,een aanrader!!!

we hebben dit hotel in juli 2005 bezocht en gaan dit jaar(2007 terug. Het hotel is rustig gelegen en het eten is lekker. Het centrum is op wandelafstand.

Het hotel is helemaal verouderd

Familie Mattys
19-7-2007

Het hotel is helemaal verouderd. De bedden kraken bij elke beweging, de douche was een metste put met vuil in al de voegen,de vaste douchekop geeft wat povere waterstraaltjes, de WC bleef doorlopen en als de buurman kuchte hoorde we dat in onze kamer.De airco kon de warmte niet aan door de slechte isolatie en de ligging van de kamer onder het schuine dak.

Het ontbijt 's morgens was heel minium maar het eten 's avonds was lekker en het uitzicht van ons terras prachtig.

Voor ons geen aanrader en zeker zijn prijs niet waard.

2006

We bezochten dit kleine hotel (42 kamers) in augustus 2006: prachtige omgeving, rustig hotel, mooi zwembad (wel badmuts te dragen !) en lekker Toscaans eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Palazzuolo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palazzuolo in San Quirico d'Orcia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palazzuolo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palazzuolo scoort een 7 uit 10 op basis van 8 reviews.