Villa Casa Le Bandite

Villa

2 reviews over Villa Casa Le Bandite in het Nederlands

Leuk huis met een heerlijk zwembad

Jan
17-8-2012

Het is een heerlijk huis met een heerlijk zwembad wat goed onderhouden word door de eigenaar en zijn zoon.

De kronkelweg er naar toe is wel een tegenvaller. Even wandelen naar het centrum is echt niet mogelijk. Je hebt altijd de auto nodig als je weg gaat van het huis.in het dorpje zit een supermarkt en een lekker bakkertje.

Prachtige villa

Jaqueline
19-8-2010

Wij zijn van 31 juli tot 15 augustus met 12 personen naar deze villa geweest (10 volwassenen en 2 kinderen). Wat een prachtige woning in een nog mooiere omgeving. Het uitzicht is werkelijk fenomenaal. Het huis is prima ingericht, het zwembad ligt iets lager dan de woning wat prettig is als er kleine kinderen bij zijn. Inrichting is prima, hier en daar wat achterstallig onderhoud (met name de badkamers) verder prima. Het enige nadeel is de weg naar de woning toe. Vanuit San Quirico D'orcia rij je via een kronkelend bergweggetje met kiezelstenen minimaal 8 minuten voordat je de woning bereikt. Daarnaast spreekt de eigenaar alleen Italiaans. Wij vonden het wel leuk om met een woordeboek in de hand een gesprek te voeren. Al met al een toplocatie die zeker aan te raden is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Le Bandite in San Quirico d'Orcia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Le Bandite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.