Appartement Agriturismo Palazzo Conti

Appartement Agriturismo Palazzo Conti

8.1Fantastisch

Italië, Toscane, San Quirico d'Orcia

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Agriturismo Palazzo Conti?

8.1Fantastisch

• 6.7Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Palazzo Conti voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Agriturismo Palazzo Conti

• 5Marcel05-06-2009

Let op welk appartement je krijgt!

Wij kregen appartement Gelsamino toegewezen in deze agriturismo. Dit appartement ligt in een apart gebouw; niet het hoofdgebouw. Gevolg is dat we ver van het zwembad zaten (DECT babyfoon redde het niet). Het appartement was zeer gehorig (je slaapt recht onder een keuken). In de keuken ontbrak van alles: slechts 1 pan (een hele grote), geen koekenpan, geen houten pollepels of roerspanen, geen broodmes, geen kurkentrekker, geen snijplank. Het terras had geen zonbescherming en was tussen 16:00 en 20:00 uur veel te heet.

Tevens heeft Palazzo i Conti totaal geen "agri", maar alleen "turismo". Eigenaren spreken geen woord Engels, dus klachten kan je niet of nauwelijks kwijt.

De lokatie van Palazzo i Conti is wel gunstig ten opzichte van Siena, Pienza en diverse andere leuke steden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Appartement Agriturismo Palazzo Conti info